අානන්ද අබේනායකගේ පට්ටම ටෙලිනාට්‍ය 3ක්

Stimulus mind

Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,008
    153,059
    113
    :yes:මේ වගේ මිනිස්සු නැති වුන දාක ටෙලිනාට්‍ය බලලත් වැඩක් නෑ..:(
    awla thiyenne saho me wage talented director kenek karana nirmanayak therum arana rasawidinna puluwan ewun dan inna tharuna parapure iina pramanee bohoma adu eka. rasawindanaya 0 y. nath nm ara gobba inimai, gon geethe y, wikarakarayoy wage dekai panahe tele dramai kiyana magul trending wenawa ya.
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    awla thiyenne saho me wage talented director kenek karana nirmanayak therum arana rasawidinna puluwan ewun dan inna tharuna parapure iina pramanee bohoma adu eka. rasawindanaya 0 y. nath nm ara gobba inimai, gon geethe y, wikarakarayoy wage dekai panahe tele dramai kiyana magul trending wenawa ya.
    ඒකනම් අැත්ත..:(
     

    siripala1950

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    1,732
    2,502
    113
    මම නම් ඔතනින් බලලා තියෙන්නෙ වීරයා ගෙදර ඇවිත් විතරයි. ඒක නම් මාර විදිහට හිතට දැනුනා. ඇස් පෙන්නෙ නැතුව ඒ මනුස්සයා අසරණ වෙන විදිහ😕
     
    • Sad
    Reactions: Bitter Truth

    meeka

    Well-known member
  • Oct 1, 2008
    5,494
    6,344
    113
    forever one of favourite "Ramya Suramya"
    mechara kal hewwa oka apahu balanna. mey awurudde dala tiyenne youtube. Balanna oni aya.
    TFS machan

    Ananda abenayakage සංසාරේ පිය සටහන් poya dawase nowaradawa balanawa