චීන්නු නේපාලෙ රාජපක්ෂ කෙනෙක් දම්ම්ලා බිල්ලො මවල වගේතිස්ස ජනනායකයා එහෙ උන්ටත් කිව්වද දන්නෑ හිමාලේ කන්ද මැදින් තාප්පයක් ගහනවා කියලා.

ඒ උනාට නේපාලෙ මෝඩයො චීනෙට අහුවෙලා ඉන්නෙ. මෙහ වගේ තමා. චීන රූකඩ හැම තැනමනේපාලෙ උන්ටත් මොලේ තියෙනව, ඇමරිකාවට එහෙනුත් අකුලගෙන්ඩ වෙනව වගේ, ඕක්ට අහු උනේ අප්ප්රිකන් රටවල් ටිකක් විතරයි මම හිතන්නෙ..![]()
lol Cheene tamai nepale beragatte. Umbala wage history danne nati untama oya gon katha hondaiචීන්නු නේපාලෙ රාජපක්ෂ කෙනෙක් දම්ම්ලා බිල්ලො මවල වගේ
ඒ උනාට නේපාලෙ මෝඩයො චීනෙට අහුවෙලා ඉන්නෙ. මෙහ වගේ තමා. චීන රූකඩ හැම තැනම
------ Post added on Feb 21, 2022 at 4:55 PM
නෙපාලෙන් එලෙව්වම මෙහෙට එයිද දන්නේ නෑ... කපුටෙක් හරි ඩොලර් ටිකක් ගෙනත් දෙනකන්නේ අපි බලන් ඉන්නේ දැන්.. . තෝ ඔය වගේ ඒවා දන්නේ නැතුව ඉදපන්. පස්සේ උබටම MCC ගුණ වයන්න වෙයිද දන්නේ නෑ නේ.නේපාලෙ උන්ටත් මොලේ තියෙනව, ඇමරිකාවට එහෙනුත් අකුලගෙන්ඩ වෙනව වගේ, ඕක්ට අහු උනේ අප්ප්රිකන් රටවල් ටිකක් විතරයි මම හිතන්නෙ..![]()
උඹ හිස්ට්රි දන්නවනම් කියපන් චීන ආන්ඩුව මේ වෙද්දි ළමයි කීයක් මරල තියනවද කියල?lol Cheene tamai nepale beragatte. Umbala wage history danne nati untama oya gon katha hondai
lol history danne nati unama tamai oya wage Americawe un kiyana gon pacha wisawasa karanne.උඹ හිස්ට්රි දන්නවනම් කියපන් චීන ආන්ඩුව මේ වෙද්දි ළමයි කීයක් මරල තියනවද කියල?
නාකි මයිනට උක දෙන්ඩ ඕනැවට පොන්නයෙක් වගේ චීනෙට කඩේ ගියාට වැඩක් නෑ හිස්ට්රි දන්නැත්තං
ඇයි බං චීනෙට ඔච්චර උක දෙන්නෙ? නාකි මයිනා උක දෙන හින්දද?lol history danne nati unama tamai oya wage Americawe un kiyana gon pacha wisawasa karanne.
Puluwan taran puka iragena andapan. Umba kochchara methana walapunat 21st century eka aithi cheeneta. Lankawa cheene ekka weda karana eka umbata tiya sakkaryatawat natara karanna ba
Umba eka thenak pennapanko man me anduwata kade gihin tiyenaඇයි බං චීනෙට ඔච්චර උක දෙන්නෙ? නාකි මයිනා උක දෙන හින්දද?
එහෙනං කියපන් ස’ ෆේල් කියලUmba eka thenak pennapanko man me anduwata kade gihin tiyena
Api umbala wage kalu sudu walin politics gena balanne na. Ada lankawa tiyena tatweta global economic crisis, colonialism, UNP freemarket, Phottuwa's poor decision making okkoma balapawa. Gota karapu waraddakin witarak wechcha deyak nemei. Man uta chande dunnet na dennet na. Umbala tamai puka uda dagena kade giye 2019 kaleඑහෙනං කියපන් ස’ ෆේල් කියල
ඒ කියන්නෙ උඹ කඩේ යනවApi umbala wage kalu sudu walin politics gena balanne na. Ada lankawa tiyena tatweta global economic crisis, colonialism, UNP freemarket, Phottuwa's poor decision making okkoma balapawa. Gota karapu waraddakin witarak wechcha deyak nemei. Man uta chande dunnet na dennet na. Umbala tamai puka uda dagena kade giye 2019 kale

තෝ සුද්දන්ට පුක දෙන්නෙ මොකෝ ඔච්චර..රෝස් පාන් ජෙප්පොන්ට චීනෙ දැන් වහ කඳුරු වගේ..පෝර නැව ගූ නැව කරේ කවුද කියල දැන් ටික ටික ඵළිවෙනවා....ඇයි බං චීනෙට ඔච්චර උක දෙන්නෙ? නාකි මයිනා උක දෙන හින්දද?