අැමරිකාවේ MCC නේපාලේ ගිහින්...මිනිස්සු වලි..

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    නේපාලෙ උන්ටත් මොලේ තියෙනව, ඇමරිකාවට එහෙනුත් අකුලගෙන්ඩ වෙනව වගේ, ඕක්ට අහු උනේ අප්ප්‍රිකන් රටවල් ටිකක් විතරයි මම හිතන්නෙ..😏🤭
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    තිස්ස ජනනායකයා එහෙ උන්ටත් කිව්වද දන්නෑ හිමාලේ කන්ද මැදින් තාප්පයක් ගහනවා කියලා.
    චීන්නු නේපාලෙ රාජපක්ෂ කෙනෙක් දම්ම්ලා බිල්ලො මවල වගේ :lol:

    නේපාලෙ උන්ටත් මොලේ තියෙනව, ඇමරිකාවට එහෙනුත් අකුලගෙන්ඩ වෙනව වගේ, ඕක්ට අහු උනේ අප්ප්‍රිකන් රටවල් ටිකක් විතරයි මම හිතන්නෙ..😏🤭
    ඒ උනාට නේපාලෙ මෝඩයො චීනෙට අහුවෙලා ඉන්නෙ. මෙහ වගේ තමා. චීන රූකඩ හැම තැනම
    ------ Post added on Feb 21, 2022 at 4:55 PM
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,118
    113
    චීන්නු නේපාලෙ රාජපක්ෂ කෙනෙක් දම්ම්ලා බිල්ලො මවල වගේ :lol:


    ඒ උනාට නේපාලෙ මෝඩයො චීනෙට අහුවෙලා ඉන්නෙ. මෙහ වගේ තමා. චීන රූකඩ හැම තැනම
    ------ Post added on Feb 21, 2022 at 4:55 PM
    lol Cheene tamai nepale beragatte. Umbala wage history danne nati untama oya gon katha hondai
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,980
    167,804
    113
    එකමත් එක රටක
    නේපාලෙ උන්ටත් මොලේ තියෙනව, ඇමරිකාවට එහෙනුත් අකුලගෙන්ඩ වෙනව වගේ, ඕක්ට අහු උනේ අප්ප්‍රිකන් රටවල් ටිකක් විතරයි මම හිතන්නෙ..😏🤭
    නෙපාලෙන් එලෙව්වම මෙහෙට එයිද දන්නේ නෑ... කපුටෙක් හරි ඩොලර් ටිකක් ගෙනත් දෙනකන්නේ අපි බලන් ඉන්නේ දැන්.. . තෝ ඔය වගේ ඒවා දන්නේ නැතුව ඉදපන්. පස්සේ උබටම MCC ගුණ වයන්න වෙයිද දන්නේ නෑ නේ. 🤭
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    lol Cheene tamai nepale beragatte. Umbala wage history danne nati untama oya gon katha hondai
    උඹ හිස්ට්‍රි දන්නවනම් කියපන් චීන ආන්ඩුව මේ වෙද්දි ළමයි කීයක් මරල තියනවද කියල?

    නාකි මයිනට උක දෙන්ඩ ඕනැවට පොන්නයෙක් වගේ චීනෙට කඩේ ගියාට වැඩක් නෑ හිස්ට්‍රි දන්නැත්තං
     
    • Love
    Reactions: ChoronaSottiya

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,118
    113
    උඹ හිස්ට්‍රි දන්නවනම් කියපන් චීන ආන්ඩුව මේ වෙද්දි ළමයි කීයක් මරල තියනවද කියල?

    නාකි මයිනට උක දෙන්ඩ ඕනැවට පොන්නයෙක් වගේ චීනෙට කඩේ ගියාට වැඩක් නෑ හිස්ට්‍රි දන්නැත්තං
    lol history danne nati unama tamai oya wage Americawe un kiyana gon pacha wisawasa karanne.

    Puluwan taran puka iragena andapan. Umba kochchara methana walapunat 21st century eka aithi cheeneta. Lankawa cheene ekka weda karana eka umbata tiya sakkaryatawat natara karanna ba
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    lol history danne nati unama tamai oya wage Americawe un kiyana gon pacha wisawasa karanne.

    Puluwan taran puka iragena andapan. Umba kochchara methana walapunat 21st century eka aithi cheeneta. Lankawa cheene ekka weda karana eka umbata tiya sakkaryatawat natara karanna ba
    ඇයි බං චීනෙට ඔච්චර උක දෙන්නෙ? නාකි මයිනා උක දෙන හින්දද?
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,118
    113
    එහෙනං කියපන් ස’ ෆේල් කියල
    Api umbala wage kalu sudu walin politics gena balanne na. Ada lankawa tiyena tatweta global economic crisis, colonialism, UNP freemarket, Phottuwa's poor decision making okkoma balapawa. Gota karapu waraddakin witarak wechcha deyak nemei. Man uta chande dunnet na dennet na. Umbala tamai puka uda dagena kade giye 2019 kale
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Api umbala wage kalu sudu walin politics gena balanne na. Ada lankawa tiyena tatweta global economic crisis, colonialism, UNP freemarket, Phottuwa's poor decision making okkoma balapawa. Gota karapu waraddakin witarak wechcha deyak nemei. Man uta chande dunnet na dennet na. Umbala tamai puka uda dagena kade giye 2019 kale
    ඒ කියන්නෙ උඹ කඩේ යනව :lol:
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    ඇයි බං චීනෙට ඔච්චර උක දෙන්නෙ? නාකි මයිනා උක දෙන හින්දද?
    තෝ සුද්දන්ට පුක දෙන්නෙ මොකෝ ඔච්චර..රෝස් පාන් ජෙප්පොන්ට චීනෙ දැන් වහ කඳුරු වගේ..පෝර නැව ගූ නැව කරේ කවුද කියල දැන් ටික ටික ඵළිවෙනවා....🙃🙃
     
    • Haha
    Reactions: redux