ආණ්ඩුවේ වෛද්‍ය උපාධිය විකිණීමේ ජාවාරමක න

Wal Bada

Well-known member
  • වෙන්න ඉඩතියෙන දෙවල් නෙමේ, වෙන දේවල් ගෙන කතා කරපන්, students ලගෙ සල්ලි වලට exam ලේසි කරන්නෙ නෑ මචෝ, එහෙම කලොත් ටික දවසකින් uni එක වහන්න වේයි. මොකද මුළු රටම Doc ලගෙන් පිරේයි. මොඩ කතා කියන්න එපා බං.
    හබයි ඉතින් රුසියාවේ වෛද්‍ය විද්‍යාල තවම වැහිලා නෑ. එආවායෙ ෆස්ට් ක්ලාස් අරන් එන අය මෙහෙදී වැඩ වලට කොච්චර දුර්වලද කියල අපි අත්දැකීමෙන් දන්නවා. වෙන එකක් තියා ඒ සමහර විශ්වවිද්‍යාල වලින් උපාධි ගත්තු අයට රුසියාවේ වැඩ කරන්න දෙන්නේ නෑ! ඒකෙන්ම තේරෙනව ඇතිනේ ඒවායේ තත්වය!. රුසියාවේ විභාග ලේසියි. ඒ ගැන ආයෙත් කතා දෙකක් නෑ. ඔයා අඩු ගානෙ රුසියාවෙ වෛද්‍ය විද්‍යාලයක හා අපේ එකක ප්‍රශ්න පත්තරයක් වත් සංසන්දනය කරල බලල තියෙනවද? ලංකාවේ පුද්ගලික වෛ.වි. දැම්මත් ඔහොමම තමයි වෙන්නේ.

    අනික ඔයා කියන විදියට රටම ඩොක්ස් ලගෙන් පිරෙන්නේ නෑ. සුදුසුකම් නැති සෙට් එකක් ඇතුළු වෙනවා. ඊට පස්සෙ ඒ අය කරන වැරදි හරි ගස්සන්න වෙන්නෙත් අපටමයි. හොඳ මට්ටමකින් එනවා නම් අපට කමක් නෑ. මොකද දැන් අපි ඉගෙන ගෙන ඉවරයි, රස්සා හම්බ වෙලා. පු.වෛ.වි. අපට පුද්ගලිකව තිබුණත් එකයි, නැතත් එකයි. සමහර විට අපේ ළමයිනුත් දොස්තරලා කරන්න පුළුවන් කියනාඅත්මාර්ථකාමී හැඟීමත් තියෙනවා. ඒත් වෘත්තියට වන විනාෂය නිසා මම මේ තීරණයට කැමති නෑ.
     

    rehan1986

    Member
    May 29, 2007
    1,669
    47
    0
    39
    *** හෙලන්කාවෙ ***
    ඒකට උත්තර විදියට තමයි මම කිවුවේ කිසිම කෙනෙක් තමන්ගේ සේවය නිකම් දෙන්නේ නෑ කියල. පොල් කඩන පොර වුනත් එහෙමයි. ටොයිලට් හෝදන පිනිහ උනත් එහෙමයි. අපට පඩියක් ගෙවනවා. අපි ඒ පඩියට හරියන විදියට වැඩ කරනවා.

    නෑ.. ඔය එකට උත්තරේ නෙවෙයි දුන්නේ.. මම කියපු දේ තේරුනේ නැද්ද? මම කිව්වේ පොල් කඩන මනුස්සය ඔබතුමාලා වගේ කා ගහන්නේ නැති නිසා එයාල නිකන් වැඩ නොකරට කමක් නෑ කියල.. දැන් කව්ද මෙතන දුප්පතුන් ගැන වද වෙනවා වගේ පෙන්නන්නේ.. ඔබ තුමලානේ.. එහෙනම් ඔබ තුමාලට කරන්න තියෙන්නේ මම කියපු දේ මිසක් මේ පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලට විරුද්ද වෙන එක නෙවෙයි..


    ඔබතුමා මෝඩයෙක් කියල පෙන්වන්න එපා. මෙන්න මම මේක ලියල තියෙන්නේ 2009 ජූනි 09 වෙනිදා. මෙතන එවුන් කියන කියන පදයට මගේ ස්ථාවරය මම වෙනස් කරල නෑ .

    මම මෙතැන් කිව්වේ ඔබ තුමා ගැන නෙවෙයි.. ඔබ තුමා නියෝජනය කරන අය.. ඔය ජෙප්පෝ මුලින්ම ඔබතුමා දැන් කියන කතා කිව්වේ නෑ නේ.. අන්න එකයි මං කිව්වේ..






    ව්ලගෙ පාගගන්න එපා. මෙතන ඉන්නේ එකම උපාධිය කරන එකම පිරිසක්. වෙනස කොටසක් සල්ලි ගෙවලා එන එක. ඔවුන්ට ලැබෙන සියලුම සම්පත් සමානයි. මේ ක්‍රමේට බය මොකද කියල මට තේරෙනවා. යටිහිතින් ඔයගොල්ල දන්නවා උසස් පෙළ හොඳට කරන අය දක්ෂයන් වෙන්න තියෙන සම්භාවිතාවය වැඩියි කියල. ඒ අය එක්ක නැතුව වෙනම කණ්ඩායමක් විදියට උපාධිය කරන්න හදන්නෙ ඒකනෙ

    හෙහෙ.. ඔබ තුමා සියල්ල සර්ව සාධාරණව හිතන්න එපා.. එහෙම වෙන්නේ නෑ.. ඔතන ප්‍රශ්න ඇති වෙනවා.. අනික මොනරාගල ඉඳන් මාතර පන්ති ගිහිල්ල පොඩි z score එකකින් කැම්පස් ඇවිල්ල දොස්තර වෙන්න පුළුවන් ළමයත් එක්ක තරඟ කරන්න ඊට වඩා වැඩි z එකක් තියෙන නමුත් කැම්පස් යන්න බැරි උන ගාල්ලේ, කොළඹ , ගම්පහ ළමයින්ට බෑ කියන එක නම් ඔබ තුමා කියන්නේ.. එක විහිළුවක් නේද?




    ආ ඇත්තද? එතකොට මොකද ඔය මාලබේ එකේ උපාධිය වෛද්‍ය සභාවෙන් පිළිගන්නේ නෑ කියද්දිත් සිසුන් ඇතුල් කර ගන්නේ? ඒ අයට ලංකාවේ වෛද්‍යවරුන් විදියට සේවය කරන්න හම්බ වෙන්නේ නෑ. ඒත් හොරපාරෙන් යවන්න බලාගෙන ඒක පටන් ගන්න යනවා.
    මම පාස් වෙච්ච වෛද්‍ය කණ්ඩායමේ 987ක් ඉන්නවා. 688ක් රජයේ උපාධි. 299 ක් පුද්ගලික උපාධි. ඔය 688න් 270 - 300ක් වෙනකම් පිරිසක් දනට postgraduate trainees ල. අර 299 අයගෙන් එහෙම ඉන්නේ 5ක් විතර. මොකද පශ්චාත් උපාධි පරීක්ෂණය පොදු එකක්. MBBS පරීක්ෂණය එක එක විශ්වවිද්‍යාලයට ඕන විදියට. උපාධියේ වෙනස පැහැදිලියිනෙ?



    මට මැරෙන්න හිනා යනවා. ලංකාව ඇතුලේ තියෙන උපාධියකින් පිටවන් වෛද්‍යවරුන් ලංකාවට් සුදුසුද නැද්ද බැලීම ලංකාවේ වැඩක්. ඒකට තමයි වෛද්‍ය සභාව තියෙන්නේ. ඒ අය තමයි විෂය නිර්දේෂය අධ්‍යයනය කරන්නේ. බොරු කියලා නෝන්ඩි වෙන්න එපා.

    මෙතන මම කිව්වේ කම්පුස් එකක් පටන් ගන්නකොට තියෙන පොදු නීතියක්.. ඔබ තුමා මේ ගැන දන්නේ නැත්තම් දන්නා කෙනෙක් ගෙන් අහගන්න.. එහෙම ලංකාවේ හරි වෙන කොහේ හරි තමන්ට ඕනේ විදියට කම්පුස් පටන් ගන්න බෑ
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • ubalata adu gaane sama sudusukam aran uni 1ta ena unta wadhagath vidiyakata study karanna bari kota ubalata wada adu sudusukam aran ena unta mal daala kiss karala sup 1 dei ne ban untath paaduwe igenaganna.
    අනේ පලයන් බන් යන්න. පහුගිය අවුරුදු 15 ටම වෛද්‍ය පීඨයන් වහලා තියෙන්නේ අතක ඇඟිලි ගානටත් අඩු අවස්ථාවන් ගණනක. පහුගිය අවුරුදු 20 ටම කොළඹ වෛද්‍ය පිඨය වහන්න වුනේ දවස් 6යි. ඒත් ඩ්‍රෙනේජ් ප්‍රශ්නයක් හින්දා මිසක් ගුටි ඇන ගෙන නෙවෙයි.

    මල්ලි දැනටමත් කොළඹ වෛද්‍ය පීඨයේ ගෙවලා ඉගෙන ගන්න පිටරට සිසුන් ඉන්නවා. ඒක සාර්ථකව කරන ක්‍රමයක්. කිසිම ප්‍රශ්නයක් ඔතන වෙලා නෑ. සමහර විට ඒ කොළඹ යුනියන් එක අන්තරේට නැති නිසා වෙන්නත් ඇති. කාරණා දැනගෙන කතා කරනවා නම් තමයි වඩාත් හොඳ



    oka ohoma karama ubala kaagahanne elagata sudusukam thiyena unui nathi unui okkoma 1 ta lecs gihilla 1ma xam karanawa ,eka saahenna asadaranai kiyala
    ඒ මොකද ඒ? හේතුව කිවුව නම්? මෙච්චර කාලෙකට විදේශ සිසුන් එක්ක නම් අපට එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ. සමහර විට හීන මානය තියෙන එකෙක් දෙන්නෙක් ආවොත් ප්‍රශ්නයක් වෙන්න ඉඩ තියෙයි

    rata ta barak nathnan gihin ahinsaka minihek ta beheth tikak deepanko, rata ta bara na kiyanne A/L pass wela campus yana 1 newei ban
    අනේ පලයන් බන් යන්න. අපි ආණ්ඩුවේ ඉස්පිරිතාලේ ලැබෙන පඩියට වගේ දහ ගුණයක් වැඩ කරනවා. ඊට පස්සේ ආයෙත් නිකම් බේත් දෙන්න ඔඅනෙ නෑ. පුළුවන්නම් උඹත් නම ගහනෙන නැතුව නොමිලේ මෘදුකාංග හදල දීපන්. හැබැයි සුදුසුකම් හදා ගන්න අරමුණින් නම ඒකෙ දාන බෑ. උඹට දැන් උත්තර දෙන්න මුකුත් නෑ. වැල් බයිලා කියවන්නේ තර්ක හිර වෙලා ගිහින් තියෙන නිසා

    .anika uba kiyanawa pol kadana ekath salli gannawa kiyala, pol kadana ekawa kohomada ban dokek ta samana karanne,,
    එහෙම බැරිද? දෙකම රස්සාවන්. එකකට අනිකට වඩා පඩි වැඩියි. නමුත් දෙකම රස්සාවල්. ඒ හින්දා වගකීම් වල ඇරෙන්න වෙන කිසි දේකින් වෙනසක් නෑ.

    ubala padi wadi karaganna ehema marenna watila inna duppath minissu diha ahak arala balanawada wal badooooo, ethakota ubala oya rakinna hadana podi miniha malath kamak naa.wada kaarayo kaagahanne na ban mama wadakaru kiyala,uba kakul 2 putuwa uda thiyan wenna athi ratata bara naa kiyanne.:P
    අනේ පලයන් ගොනෝ යන්න, අනික් එවුන්ට පඩි වැඩි කරගන්න ස්ට්‍රයික් කරන්න හොඳයි, අපිට නරකයි. අපි ස්ට්‍රයික් නොකළොත් උඹලා ලිප්ටන් වටරවුමට බෝඩ් උස්සන් ගිහින් අපි වෙනුවෙන් පිකට් කරනවද? උඹලා ඒ ටිකෙත් තවත් සල්ලි ටිකක් හොයන්න බලයි. දොස්තරලට පිකට් කරන්න හොඳ නැතිනම්, ඒ වෘත්තිය වෙනස් එකක් විදියට සලකලා වෙනස් විදියට ගෙවීම් කරන්න ඕන. එහෙම නැත්නම් ඒක තවත් රස්සාවක් විතරයි නම් අනික් අයට වගේම වෘත්තීය අයිතිවාසිකම් තියෙන්න ඕන. අඩු අයිතිවාසිකම් තියාගෙන වැඩි වගකීම් ගන්න තරම් දොස්තරලා මෝඩයෝ නෙවී. (අන්තිම වෛද්‍ය වැඩ වර්ජනය සිදු වූයේ 1999දී බව සලකන්න)

    අනික රටේ මිනිස්සුන්ගේ ජීවිත බෙල්ලට තියලා ඔය විදුලි ඉංජිනේරුවො කරන ස්ට්‍රයික් හෙම මතක නැත්ද? උඹේ කුහක කම හොඳටම පේනවා. උබට තියෙන්නේ මට පේන විදියට ඉංජිනේරුවෙක් වෙන්න බැරිවෙච්ච එකේ හීනමානය. ඒ හින්දා තමයි උඹ ඔය වගේ අවලං කතා කියන්නේ
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • නෑ.. ඔය එකට උත්තරේ නෙවෙයි දුන්නේ.. මම කියපු දේ තේරුනේ නැද්ද? මම කිව්වේ පොල් කඩන මනුස්සය ඔබතුමාලා වගේ කා ගහන්නේ නැති නිසා එයාල නිකන් වැඩ නොකරට කමක් නෑ කියල.. දැන් කව්ද මෙතන දුප්පතුන් ගැන වද වෙනවා වගේ පෙන්නන්නේ.. ඔබ තුමලානේ.. එහෙනම් ඔබ තුමාලට කරන්න තියෙන්නේ මම කියපු දේ මිසක් මේ පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලට විරුද්ද වෙන එක නෙවෙයි..

    මම මෙතැන් කිව්වේ ඔබ තුමා ගැන නෙවෙයි.. ඔබ තුමා නියෝජනය කරන අය.. ඔය ජෙප්පෝ මුලින්ම ඔබතුමා දැන් කියන කතා කිව්වේ නෑ නේ.. අන්න එකයි මං කිව්වේ..

    හෙහෙ.. ඔබ තුමා සියල්ල සර්ව සාධාරණව හිතන්න එපා.. එහෙම වෙන්නේ නෑ.. ඔතන ප්‍රශ්න ඇති වෙනවා.. අනික මොනරාගල ඉඳන් මාතර පන්ති ගිහිල්ල පොඩි z score එකකින් කැම්පස් ඇවිල්ල දොස්තර වෙන්න පුළුවන් ළමයත් එක්ක තරඟ කරන්න ඊට වඩා වැඩි z එකක් තියෙන නමුත් කැම්පස් යන්න බැරි උන ගාල්ලේ, කොළඹ , ගම්පහ ළමයින්ට බෑ කියන එක නම් ඔබ තුමා කියන්නේ.. එක විහිළුවක් නේද?

    මෙතන මම කිව්වේ කම්පුස් එකක් පටන් ගන්නකොට තියෙන පොදු නීතියක්.. ඔබ තුමා මේ ගැන දන්නේ නැත්තම් දන්නා කෙනෙක් ගෙන් අහගන්න.. එහෙම ලංකාවේ හරි වෙන කොහේ හරි තමන්ට ඕනේ විදියට කම්පුස් පටන් ගන්න බෑ
    අඩුගනනේ සදචාරයක් ඇතුව කතා කරන්න හැකිවීම ගැන ඔබට ස්තූතිවන්ත වෙනවා. මිත්‍රයා ඔබේ තර්කයේ පොඩි අඩු පාඩු ටිකක් තියෙනවා.

    1. මම මෙතන කෑගහන එකෙන් මට වාසියක් නෑ. වෙන්නේ අවාසියක් විතරයි. මොකද පු.වෛ.වි. ආවොත් අපට ආචාර්‍ය මණ්ඩලයේ රැකියා අව්ස්ථා ඇති වෙනවා. ඔබ කියන විදියට රටේ බහුතරක් වූ සාමාන්‍ය මිනිස්සු ගැන හිතල තමයි අපි තත්වයෙන් බාල උපාධිධාරීන් රජයේ සේවයට එක් වෙනවාට අකමැති. නිකම් බෙහෙත් දීලා වැඩිම උණොත් ජීවිත කාලෙටම 1000 දෙනෙක් බේරගන්න පුළුවන් වෙයි. නමුත් සුදුස්කම් රහිත අය වෛද්‍ය සේවයට එකවීම වැළැක්වීමෙන් දවසට ඒ ගණන බේරගන්න පුළුවන්. ඔබ ප්‍රශ්නය බලන ආකාරයත් මම බලන ආකරයෙත් වෙනස පැහැදිලි යයි සිතනවා

    2. මම කොහොමත් ජෙප්පන්ට විරුද්ධයි. උන් හින්දා තමයි අපි උසස් පෙළින් පස්සෙ අවුරුදු 3ක් ගෙදර ලැග්ගේ. මගේ අදහස් ජෙප්පන්ට වඩා බොහොම වෙනස්.

    3. මොණරාගල ඉඳන් මාතරට කිලෝමීටර 225 විතර තියෙනවා. එහෙව් දුරක් පන්ති ගිහින් මොකෙක් හරි පාස් වුණා නම් ඌ එතෙන්ට යන්න වටින එකෙක්. අමතක කරන්න එපා කැම්පස් යන අයගෙන් 40% ගන්නේ කුසලතා පදනමින්. කොළඹ, ගම්පහ, නුවර, මාතර, යාපනේ, ගාල්ලේ අයට ඒ 40%ට ලේසියෙන්ම එන්න පුළුවන්. ඒවගේම අර මොණරාගල ඉන්න ළමයට රාජකීය විදුහලේ තියෙන පහසුකම් දුන්නොත් ඒකා ගන්නේ අර කලින් කී පොඩි Z ලකුණමයි කියන්න ඔයාට තියෙන සාධක මොනවද? සම්පත් තියෙනවා නම් ඒ අයත් වැඩි ලකුණු ගනී. මොණරාගලින් කැම්පස් තේරිච්ච එකා කැම්පස් නොතේරිච්ච එකාට වඩා මොට්ටයෙක් කියලද ඔබතුමා කියන්නේ?

    වෛද්‍ය විෂය නිර්දේෂය හැම වෙලාවෙම ඒ රටේ වෛද්‍ය සභාවට ඉදිරිපත් කරලා අනුමැතිය ගන්න ඕන. ඒ වගේම් ඒ විෂය නිර්දේෂය සංශෝධනයට බලය තියෙන්නෙත් වෛද්‍ය සභාවන්ට. ඒත් මාලබේ වෛද්‍ය පීඨය ආරම්භ කරලා තියෙන්නේ ආයෝජන මණ්ඩලයේ ව්‍යාපෘතියක් විදියට. ඒකේ විෂය නිර්දේෂය නිරීක්ෂණයට වෛද්‍ය සභාවට ඉඩ දීලා නෑ. ඒ වගේම දැනට සියළුම වෛද්ය පීඨ වල අවසන් වසර විභාගය පොඩු එකක්. ඒකට ඇතුලත් වෙන්නත් මේ අය කැමත්ත පළ කරලා නෑ. හේතුව පැහැදිලියි නේද? මෙන්න ඒ හින්දා තමයි ඒ අයගේ උපාධිය ලංකාවේ පිළිගන්නේ නැත්තේ. මීට කලින් ආපු හැමෝටම වුනෙත් ඕකම තමයි.
     

    Keewic

    Member
    Aug 17, 2008
    98
    0
    0
    හබයි ඉතින් රුසියාවේ වෛද්‍ය විද්‍යාල තවම වැහිලා නෑ. එආවායෙ ෆස්ට් ක්ලාස් අරන් එන අය මෙහෙදී වැඩ වලට කොච්චර දුර්වලද කියල අපි අත්දැකීමෙන් දන්නවා. වෙන එකක් තියා ඒ සමහර විශ්වවිද්‍යාල වලින් උපාධි ගත්තු අයට රුසියාවේ වැඩ කරන්න දෙන්නේ නෑ! ඒකෙන්ම තේරෙනව ඇතිනේ ඒවායේ තත්වය!. රුසියාවේ විභාග ලේසියි. ඒ ගැන ආයෙත් කතා දෙකක් නෑ. ඔයා අඩු ගානෙ රුසියාවෙ වෛද්‍ය විද්‍යාලයක හා අපේ එකක ප්‍රශ්න පත්තරයක් වත් සංසන්දනය කරල බලල තියෙනවද? ලංකාවේ පුද්ගලික වෛ.වි. දැම්මත් ඔහොමම තමයි වෙන්නේ.

    අනික ඔයා කියන විදියට රටම ඩොක්ස් ලගෙන් පිරෙන්නේ නෑ. සුදුසුකම් නැති සෙට් එකක් ඇතුළු වෙනවා. ඊට පස්සෙ ඒ අය කරන වැරදි හරි ගස්සන්න වෙන්නෙත් අපටමයි. හොඳ මට්ටමකින් එනවා නම් අපට කමක් නෑ. මොකද දැන් අපි ඉගෙන ගෙන ඉවරයි, රස්සා හම්බ වෙලා. පු.වෛ.වි. අපට පුද්ගලිකව තිබුණත් එකයි, නැතත් එකයි. සමහර විට අපේ ළමයිනුත් දොස්තරලා කරන්න පුළුවන් කියනාඅත්මාර්ථකාමී හැඟීමත් තියෙනවා. ඒත් වෘත්තියට වන විනාෂය නිසා මම මේ තීරණයට කැමති නෑ.

    හරි කෙටියෙන්ම අහන්නම්, දැන් එතකොට gov. uni. එකෙන් එලියට එන ඔක්කොම doc හොදම අය කියලද ඔයා කියන්නෙ???? එහෙමනම් මේතාක් කාලයක් තුල doc කෙනෙක් ගෙ වරදකින් කවුරුත් ජීවිත වලින් වන්දි ගෙවල නැද්ද???

    අපි කියන්නෙ ප්‍රමිතියෙන් අඩු pvt. uni. හදන්න නෙමෙ. gov. uni වලටම සමාන ප්‍රමිතියක් තියෙන uni හදන්න කියලා,

    දැන් ඔයා එක වෙන එකක් නෑ කියන්න එපා. එහෙම කරන්න පුලුවන්. මොකද, අද කොතන බැලුවත් රාජ්‍ය සේවයට වඩා pvt side එක ඉස්සරහින් ඉන්නව.

    ලංකාවෙ ඉන්න තරමක් ඉන්නෙ gov uni වලින් ආපු doc ල, දැන් එහෙනම්, ලංකවේ වෛද්‍ය සේවය තරම් හොද වෛද්‍ය සේවයක් කොහෙවත් තියෙන්න විදියක් නෑනෙ.
     

    Keewic

    Member
    Aug 17, 2008
    98
    0
    0

    වෛද්‍ය විෂය නිර්දේෂය හැම වෙලාවෙම ඒ රටේ වෛද්‍ය සභාවට ඉදිරිපත් කරලා අනුමැතිය ගන්න ඕන. ඒ වගේම් ඒ විෂය නිර්දේෂය සංශෝධනයට බලය තියෙන්නෙත් වෛද්‍ය සභාවන්ට. ඒත් මාලබේ වෛද්‍ය පීඨය ආරම්භ කරලා තියෙන්නේ ආයෝජන මණ්ඩලයේ ව්‍යාපෘතියක් විදියට. ඒකේ විෂය නිර්දේෂය නිරීක්ෂණයට වෛද්‍ය සභාවට ඉඩ දීලා නෑ. ඒ වගේම දැනට සියළුම වෛද්ය පීඨ වල අවසන් වසර විභාගය පොඩු එකක්. ඒකට ඇතුලත් වෙන්නත් මේ අය කැමත්ත පළ කරලා නෑ. හේතුව පැහැදිලියි නේද? මෙන්න ඒ හින්දා තමයි ඒ අයගේ උපාධිය ලංකාවේ පිළිගන්නේ නැත්තේ. මීට කලින් ආපු හැමෝටම වුනෙත් ඕකම තමයි.

    ඉතින් ලංකවෙ පිලිගන්නෙ නැත්තම්, ඒක අපේ ගැටලුවක් නෙමේ. එ ගැටලුව එන්නෙ එයාලට, ඒ අයට ලංකාවෙ එයාලගෙ වෘත්තියට හොරපාරෙන් එන එක නවත්තන්න ක්‍රියා මර්ග ගන්න එක වෙනුවට, ඔයාල හදන්නෙ සම්පූර්ණ pvt. me. uni. නවත්තන්නද ??
     

    nilanga06

    Active member
  • Mar 1, 2007
    750
    184
    43
    @@@@@@@@@@@@@
    අනේ පලයන් බන් යන්න. පහුගිය අවුරුදු 15 ටම වෛද්‍ය පීඨයන් වහලා තියෙන්නේ අතක ඇඟිලි ගානටත් අඩු අවස්ථාවන් ගණනක. පහුගිය අවුරුදු 20 ටම කොළඹ වෛද්‍ය පිඨය වහන්න වුනේ දවස් 6යි. ඒත් ඩ්‍රෙනේජ් ප්‍රශ්නයක් හින්දා මිසක් ගුටි ඇන ගෙන නෙවෙයි.

    මල්ලි දැනටමත් කොළඹ වෛද්‍ය පීඨයේ ගෙවලා ඉගෙන ගන්න පිටරට සිසුන් ඉන්නවා. ඒක සාර්ථකව කරන ක්‍රමයක්. කිසිම ප්‍රශ්නයක් ඔතන වෙලා නෑ. සමහර විට ඒ කොළඹ යුනියන් එක අන්තරේට නැති නිසා වෙන්නත් ඇති. කාරණා දැනගෙන කතා කරනවා නම් තමයි වඩාත් හොඳ



    ඒ මොකද ඒ? හේතුව කිවුව නම්? මෙච්චර කාලෙකට විදේශ සිසුන් එක්ක නම් අපට එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා නෑ. සමහර විට හීන මානය තියෙන එකෙක් දෙන්නෙක් ආවොත් ප්‍රශ්නයක් වෙන්න ඉඩ තියෙයි

    අනේ පලයන් බන් යන්න. අපි ආණ්ඩුවේ ඉස්පිරිතාලේ ලැබෙන පඩියට වගේ දහ ගුණයක් වැඩ කරනවා. ඊට පස්සේ ආයෙත් නිකම් බේත් දෙන්න ඔඅනෙ නෑ. පුළුවන්නම් උඹත් නම ගහනෙන නැතුව නොමිලේ මෘදුකාංග හදල දීපන්. හැබැයි සුදුසුකම් හදා ගන්න අරමුණින් නම ඒකෙ දාන බෑ. උඹට දැන් උත්තර දෙන්න මුකුත් නෑ. වැල් බයිලා කියවන්නේ තර්ක හිර වෙලා ගිහින් තියෙන නිසා

    එහෙම බැරිද? දෙකම රස්සාවන්. එකකට අනිකට වඩා පඩි වැඩියි. නමුත් දෙකම රස්සාවල්. ඒ හින්දා වගකීම් වල ඇරෙන්න වෙන කිසි දේකින් වෙනසක් නෑ.

    අනේ පලයන් ගොනෝ යන්න, අනික් එවුන්ට පඩි වැඩි කරගන්න ස්ට්‍රයික් කරන්න හොඳයි, අපිට නරකයි. අපි ස්ට්‍රයික් නොකළොත් උඹලා ලිප්ටන් වටරවුමට බෝඩ් උස්සන් ගිහින් අපි වෙනුවෙන් පිකට් කරනවද? උඹලා ඒ ටිකෙත් තවත් සල්ලි ටිකක් හොයන්න බලයි. දොස්තරලට පිකට් කරන්න හොඳ නැතිනම්, ඒ වෘත්තිය වෙනස් එකක් විදියට සලකලා වෙනස් විදියට ගෙවීම් කරන්න ඕන. එහෙම නැත්නම් ඒක තවත් රස්සාවක් විතරයි නම් අනික් අයට වගේම වෘත්තීය අයිතිවාසිකම් තියෙන්න ඕන. අඩු අයිතිවාසිකම් තියාගෙන වැඩි වගකීම් ගන්න තරම් දොස්තරලා මෝඩයෝ නෙවී. (අන්තිම වෛද්‍ය වැඩ වර්ජනය සිදු වූයේ 1999දී බව සලකන්න)

    අනික රටේ මිනිස්සුන්ගේ ජීවිත බෙල්ලට තියලා ඔය විදුලි ඉංජිනේරුවො කරන ස්ට්‍රයික් හෙම මතක නැත්ද? උඹේ කුහක කම හොඳටම පේනවා. උබට තියෙන්නේ මට පේන විදියට ඉංජිනේරුවෙක් වෙන්න බැරිවෙච්ච එකේ හීනමානය. ඒ හින්දා තමයි උඹ ඔය වගේ අවලං කතා කියන්නේ
    [/QUOT

    a/l a3 gaththa oya mahaa buddimatha, api gonnu.machan me thread 1k kohewath ube adyaapana sudusukan gana ahala na ban.uba wachana 10k kiyawaddi eken 5kma uba gana ne kiyanne.ubala wage pothe danuma vitharak thiyena mee harak kochchara kaagahuwath private uni hadenawa mai.:P .anna edaata thamange purajeruwa kiyawana ubalata deiyangema pihitai.anika maha loku dosthara mahaththayo mathaka thiyaganin minihek ge jivithe gana kiyanna epa arun karanawa nan api karama moko kiyala,moka kalath waraddak nan waraddak ma thamai, arun karanawa nan api karama moko wage gon katha kiyanna epa.anthima washayen mathaka thiyaganin mata kalakirimak na.mage ammala mata kisi karadaryak nathuwa ugannanawa.man mata aasa field 1n igenagannawa.uba wage mata mage history 1 methana daanna ona naa mama kauda kiyala.:P. dan mekata reply karaddi aai daanna epa man mehemai kiyala ube ithihaase ,mata dan oka daklama epa wela.
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • හරි කෙටියෙන්ම අහන්නම්, දැන් එතකොට gov. uni. එකෙන් එලියට එන ඔක්කොම doc හොදම අය කියලද ඔයා කියන්නෙ???? එහෙමනම් මේතාක් කාලයක් තුල doc කෙනෙක් ගෙ වරදකින් කවුරුත් ජීවිත වලින් වන්දි ගෙවල නැද්ද???

    අපි කියන්නෙ ප්‍රමිතියෙන් අඩු pvt. uni. හදන්න නෙමෙ. gov. uni වලටම සමාන ප්‍රමිතියක් තියෙන uni හදන්න කියලා, දැන් ඔයා එක වෙන එකක් නෑ කියන්න එපා. එහෙම කරන්න පුලුවන්. මොකද, අද කොතන බැලුවත් රාජ්‍ය සේවයට වඩා pvt side එක ඉස්සරහින් ඉන්නව.

    ලංකාවෙ ඉන්න තරමක් ඉන්නෙ gov uni වලින් ආපු doc ල, දැන් එහෙනම්, ලංකවේ වෛද්‍ය සේවය තරම් හොද වෛද්‍ය සේවයක් කොහෙවත් තියෙන්න විදියක් නෑනෙ.
    දොස්තරල කියන්නේ මිනිස්සු. වැරදි වෙනවා. නමුත් ප්‍රශ්නය වෙන්නේ වැරැද්දට හේතුව මොකක්ද කියන එක. නොසැළකිල්ල, කම්මැලිකම සහ විනයක් නැතිකම කියන එක ඒ පුද්ගලයාගේ වැරැද්දක්. ඒකට හේතුව උපාධිය ගන්නේ කොහෙන්ද කියන එක නෙවෙයි. නමුත් නොහැකියාව නිසා වැරදි වෙනවා නම් අන්න පුහුණුවේ වැරදි තියෙනවා. මෙ වැරදි 100%ක් හදන්න බෑ. පුළුවන් අඩු කරන්න විතරයි. නමුත්, දැනට එහෙම නොහැකියාව නිසා සිද්ධ වෙන වැරදි බලින් බහුතරයකට වග කියන්නේ විදෙශ උපාධිධාරීන්.

    ඔවු ඔයාගේ තර්කයට මම එකඟයි. සමාන තත්වයක් තියෙන ඒවා හදන්න ඕනේ. හැබැයි ප්‍රශ්නේ එහෙම බැරි එක. මොකද සායනික පුහුණුවට පුද්ගලික අංශයට ලෙඩුන් මදි. ඒ අඩුපාඩුව නිසා මේක කරන්න අමාරුයි.

    ලංකාවේ ඉන්න 25,000 වෛද්‍යවරුන්ගෙන් 10-15% විතර විදේශ උපධිධාරීන්. ඔවු, ලංකාවේ වෛද්‍ය සේවය ඉස්තරම්. වැයකරන මුදලට වෙන සේවාව ගත්තම අපි ඉන්නේ ලෝකයේ ඉහළින්ම. අපට සමාන වියදමක් සෞඛ්‍යයට කරන රටවල් එක්ක විතරක් නෙවෙයි අපි වහෙ හතර පසු ගුණයක් වියදම් කරන රටවල් ගත්තත් අපි ඉන්නේ සෑහෙන්න ඉදිරියෙන්. ඒකට හේතුව අපේ රටේ පවත්වාගෙන් යන ප්‍රමිතිය. වෛද්‍යවරුන්ගේ පමණක් නෙවෙයි, හෙදියන්, පරිපූරක සේවා වගේ හැම එකේම.
     
    Last edited:

    Wal Bada

    Well-known member
  • a/l a3 gaththa oya mahaa buddimatha, api gonnu.machan me thread 1k kohewath ube adyaapana sudusukan gana ahala na ban.uba wachana 10k kiyawaddi eken 5kma uba gana ne kiyanne
    Sorry, you are talking bullshit. What I talk about is what I have. Do you feel jealous about it? I know . . . Anyway it's only one of your baseless accusations. No one will take you seriously

    ubala wage pothe danuma vitharak thiyena mee harak kochchara kaagahuwath private uni hadenawa mai.:
    This is hilarious. How did you know about my practical knowledge? You are a sore loser, and has an inferiority complex because you were not good enough to get in to UOM. So keep bashing local graduates!
    P .anna edaata thamange purajeruwa kiyawana ubalata deiyangema pihitai.
    Ya, cookie moster will come and eat us like cookies! what a pansy!;)

    anika maha loku dosthara mahaththayo mathaka thiyaganin minihek ge jivithe gana kiyanna epa arun karanawa nan api karama moko kiyala,moka kalath waraddak nan waraddak ma thamai, arun karanawa nan api karama moko wage gon katha kiyanna epa
    So that means everybody is wrong. Good, so in the future keep telling the same about every profession. Or if it is not the case you are going to picket for us at the Lipton circle? Hikz!
    anthima washayen mathaka thiyaganin mata kalakirimak na. mage ammala mata kisi karadaryak nathuwa ugannanawa. man mata aasa field 1n igenagannawa.uba wage mata mage history 1 methana daanna ona naa mama kauda kiyala.:P.
    Now look who's talking about himself! Dont dish out unless you could receive it. I am not interested in knowing who you are. What I only know is you are virtually illiterate on the Medical field, but you try to show off as an expert.

    dan mekata reply karaddi aai daanna epa man mehemai kiyala ube ithihaase ,mata dan oka daklama epa wela.
    Instead of now you have blown your own trumpet. Keep your inferiority complex with you. But leave alone the Government universities. Private universities will be opened when the infra-structure permits. But if you try to do it right NOW, it will be an epic fail. Like the NCMC.
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • ඉතින් ලංකවෙ පිලිගන්නෙ නැත්තම්, ඒක අපේ ගැටලුවක් නෙමේ. එ ගැටලුව එන්නෙ එයාලට, ඒ අයට ලංකාවෙ එයාලගෙ වෘත්තියට හොරපාරෙන් එන එක නවත්තන්න ක්‍රියා මර්ග ගන්න එක වෙනුවට, ඔයාල හදන්නෙ සම්පූර්ණ pvt. me. uni. නවත්තන්නද ??
    පුද්ගලික වෛ.වි. නවත්තන්න ඕනෙ කියල මම කොහෙදිවත් කිවුවේ නෑ නෙ? මම කියන්නේ දැන් ලංකාවේ තියෙන පහසුකම් අනුව පු.වෛ.වි. නියමිත ප්‍රමිතිය තියෙන වෛද්‍යවායෙක් බිහි කරන්න බෑ කියල විතරයි. තව අවුරුදු පහකින් ඔය ප්‍රශ්නෙම මගෙන් ඇහුවොත්, ඒ වෙන විට තත්වය වෙනස් වෙලා ටිබුනොත් උත්තරය මීටත් වඩා වෙනස් වෙන්න ඉඩ තියෙනවා
     

    nilanga06

    Active member
  • Mar 1, 2007
    750
    184
    43
    @@@@@@@@@@@@@
    Sorry, you are talking bullshit. What I talk about is what I have. Do you feel jealous about it? I know . . . Anyway it's only one of your baseless accusations. No one will take you seriously

    This is hilarious. How did you know about my practical knowledge? You are a sore loser, and has an inferiority complex because you were not good enough to get in to UOM. So keep bashing local graduates!
    Ya, cookie moster will come and eat us like cookies! what a pansy!;)

    So that means everybody is wrong. Good, so in the future keep telling the same about every profession. Or if it is not the case you are going to picket for us at the Lipton circle? Hikz!
    Now look who's talking about himself! Dont dish out unless you could receive it. I am not interested in knowing who you are. What I only know is you are virtually illiterate on the Medical field, but you try to show off as an expert.

    Instead of now you have blown your own trumpet. Keep your inferiority complex with you. But leave alone the Government universities. Private universities will be opened when the infra-structure permits. But if you try to do it right NOW, it will be an epic fail. Like the NCMC.


    moko ube sinhala ivara unada.:P . thawa tikakin tamil type karanna epa hode machan.mekath hari amaruwen kiyawagaththe, api ithin ubala wage hena meter newe ne.:P. balan idahan government 1 uben upades aran privte uni hadai.ubalata ithin okkoma na ba ,danata ba, issrahata balamu, ochchara thama wachana set 1. ubala wage un nisa thama api 1 thana. ai deyak karann denne nahane,karanna kalin bari kamai nathi kamai kiyala ivarai.kochchara aduwath wadak na ban. private uni arena dawasa wadi aathaka newe.
     

    Keewic

    Member
    Aug 17, 2008
    98
    0
    0
    පුද්ගලික වෛ.වි. නවත්තන්න ඕනෙ කියල මම කොහෙදිවත් කිවුවේ නෑ නෙ? මම කියන්නේ දැන් ලංකාවේ තියෙන පහසුකම් අනුව පු.වෛ.වි. නියමිත ප්‍රමිතිය තියෙන වෛද්‍යවායෙක් බිහි කරන්න බෑ කියල විතරයි. තව අවුරුදු පහකින් ඔය ප්‍රශ්නෙම මගෙන් ඇහුවොත්, ඒ වෙන විට තත්වය වෙනස් වෙලා ටිබුනොත් උත්තරය මීටත් වඩා වෙනස් වෙන්න ඉඩ තියෙනවා

    ඒක අවුලක් නෑ මචෝ, තව අවුරුදු 5 කින් කට්ටිය uni හදල, ඔයගෙ
    අදහස අහල ඒව විවෘත කරයි.

    :P :P :P :P :P :P :P
     

    Keewic

    Member
    Aug 17, 2008
    98
    0
    0
    Sorry, you are talking bullshit. What I talk about is what I have. Do you feel jealous about it? I know . . . Anyway it's only one of your baseless accusations. No one will take you seriously

    This is hilarious. How did you know about my practical knowledge? You are a sore loser, and has an inferiority complex because you were not good enough to get in to UOM. So keep bashing local graduates!
    Ya, cookie moster will come and eat us like cookies! what a pansy!;)

    So that means everybody is wrong. Good, so in the future keep telling the same about every profession. Or if it is not the case you are going to picket for us at the Lipton circle? Hikz!
    Now look who's talking about himself! Dont dish out unless you could receive it. I am not interested in knowing who you are. What I only know is you are virtually illiterate on the Medical field, but you try to show off as an expert.

    Instead of now you have blown your own trumpet. Keep your inferiority complex with you. But leave alone the Government universities. Private universities will be opened when the infra-structure permits. But if you try to do it right NOW, it will be an epic fail. Like the NCMC.


    Es ist besser, dass Sie Ihre A / L Ergebnis gebracht, vor Ihnen zu Hause, weil man immer darüber reden, was dich.

    und hier niemand wollen über Ihre praktischen Kenntnisse wissen. Da dieser Thread wird über die Regierung Universitäten.

    Versuchen Sie nicht, ein Star werden durch speak English vor einer Person, Englisch sprechen können nicht sagen, Sie sind ein unbezahlbares Person,
    Weißt du nicht, es gibt Baggers, dass Englisch sprechen können

    Es ist besser, dass Sie diese Sache weiß, ist das Wissen nicht, was du hast, ist es, was Sie von dem, was du machen
     

    Keewic

    Member
    Aug 17, 2008
    98
    0
    0
    Sorry, you are talking bullshit. What I talk about is what I have. Do you feel jealous about it? I know . . . Anyway it's only one of your baseless accusations. No one will take you seriously

    This is hilarious. How did you know about my practical knowledge? You are a sore loser, and has an inferiority complex because you were not good enough to get in to UOM. So keep bashing local graduates!
    Ya, cookie moster will come and eat us like cookies! what a pansy!;)

    So that means everybody is wrong. Good, so in the future keep telling the same about every profession. Or if it is not the case you are going to picket for us at the Lipton circle? Hikz!
    Now look who's talking about himself! Dont dish out unless you could receive it. I am not interested in knowing who you are. What I only know is you are virtually illiterate on the Medical field, but you try to show off as an expert.

    Instead of now you have blown your own trumpet. Keep your inferiority complex with you. But leave alone the Government universities. Private universities will be opened when the infra-structure permits. But if you try to do it right NOW, it will be an epic fail. Like the NCMC.


    මම හිතන්නේ ඔය කවුරු උනත් ආයෙ English class එකක්ට ගියොත් හොඳයි, මොකද මචෝ, you කියන වච්නෙත් එක්ක අපි has යොදා ගන්නෙ නෑ
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    අනේ පලයන් බන් යන්න. පහුගිය අවුරුදු 15 ටම වෛද්‍ය පීඨයන් වහලා තියෙන්නේ අතක ඇඟිලි ගානටත් අඩු අවස්ථාවන් ගණනක. පහුගිය අවුරුදු 20 ටම කොළඹ වෛද්‍ය පිඨය වහන්න වුනේ දවස් 6යි. ඒත් ඩ්‍රෙනේජ් ප්‍රශ්නයක් හින්දා මිසක් ගුටි ඇන ගෙන නෙවෙයි.


    දන්නෙ නැති හින්දයි අහන්නේ, පේරාදෙණිය වෛද්‍යපීඨයට, කැළණියට හා ජපුර වෛද්‍ය පීඨවලටත් ඔය කතාව පොදුයිද?
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia
    Es ist besser, dass Sie Ihre A / L Ergebnis gebracht, vor Ihnen zu Hause, weil man immer darüber reden, was dich.

    und hier niemand wollen über Ihre praktischen Kenntnisse wissen. Da dieser Thread wird über die Regierung Universitäten.

    Versuchen Sie nicht, ein Star werden durch speak English vor einer Person, Englisch sprechen können nicht sagen, Sie sind ein unbezahlbares Person,
    Weißt du nicht, es gibt Baggers, dass Englisch sprechen können

    Es ist besser, dass Sie diese Sache weiß, ist das Wissen nicht, was du hast, ist es, was Sie von dem, was du machen

    මචන්, කියන දෙයක් ඉංග්‍රීසියෙන් හරි සිංහලෙන් හරි කියපන්.
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • දන්නෙ නැති හින්දයි අහන්නේ, පේරාදෙණිය වෛද්‍යපීඨයට, කැළණියට හා ජපුර වෛද්‍ය පීඨවලටත් ඔය කතාව පොදුයිද?
    කැළණිය විශ්ව විද්‍යාලෙ ගුටි ඇණගත්තට වෛද්‍ය පීඨය වහන්නේ නෑ. මොකද ඒක තියෙන්නේ රාගමනෙ. ජපුරත් එහෙමයි. අවසන් වසර දේශන තියෙන්නේ කළුබෝවිල රෝහලේ. රුහුණ වෛද්‍ය පිඨය තියෙන්නෙ කරාපිටියේ (වැල්ලමඩමෙ ඉඳලා කිලෝමීටර 40ක් දුරින්). ඉතින් ඒකත් වහන්න කිසිම හේතුවක් නෑ.
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • Es ist besser, dass Sie Ihre A / L Ergebnis gebracht, vor Ihnen zu Hause, weil man immer darüber reden, was dich.

    und hier niemand wollen über Ihre praktischen Kenntnisse wissen. Da dieser Thread wird über die Regierung Universitäten.

    Versuchen Sie nicht, ein Star werden durch speak English vor einer Person, Englisch sprechen können nicht sagen, Sie sind ein unbezahlbares Person,
    Weißt du nicht, es gibt Baggers, dass Englisch sprechen können

    Es ist besser, dass Sie diese Sache weiß, ist das Wissen nicht, was du hast, ist es, was Sie von dem, was du machen

    It is better that you brought your A / L result in front of you at home because we always talk about what you.

    and no one here want to know about your practical skills. Since this thread is about the government universities.

    Do not try to speak English by a star before a person can not speak English say you are a priceless person
    Do not you know there are excavator, that speak English can

    It is better that you know this thing is not knowing what you have, is what you of what you do
    මෝඩයා Google Translator එකෙන් වැඩ දානවා. ඕව පෙන්නපන් කොන්ඩෙ බැඳපු චීන්නුන්ට:P
     

    makka_makka

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    4,003
    369
    83
    KL Malaysia

    ලංකාවෙ ඉන්න තරමක් ඉන්නෙ gov uni වලින් ආපු doc ල, දැන් එහෙනම්, ලංකවේ වෛද්‍ය සේවය තරම් හොද වෛද්‍ය සේවයක් කොහෙවත් තියෙන්න විදියක් නෑනෙ.


    ඇත්තටම ලංකාවෙ වෛද්‍යසේවය ගොඩක් හොඳයි. ඇමරිකාවෙ, එන්ගලන්තෙ වුනත් ඉස්පිරිතාලවල ගැජට් බැජට් වැඩි වුනාට, නඩු හබ නිසා දොස්තරලා බයෙන් හිටියට, තත්වය එතරම් උසස් නෑ. එහෙ ඉස්පිරිතාලෙකට ගියාන ඒ බව තේරෙනවා.