ආයුධ පෙන්වන්න ගිය අක්මීමන සැකකරුවා ඇළට ප&#3536

gayankuwait

Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113


    ඔය හොනස්ට් කිලර් තමයි බං. මම ඕක සාක්කි එක්ක ඔප්පු කලා. බලපන්. :rofl::rofl:

    වලියක් ඉවර වෙනකොට වලියක් පටන් ගන්නවා මිනිස්සුන්ට මඩ ගහන්න එපා ඔයි බැන් කරන්න සිදු වෙයි:angry:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo


    අනේ මන්දා බන්. කියන සමහර දේවල් ගොඩක් වෙලාවට හරි කියලා හිතනවා මම.
    අනික හොන්ස්ට් jvp එකට පට්ට විරුද්දයි.
    එත් දෙබඩි චරිත් රගපාන උන්ව නම් ගණන් ගන්න හිතෙන්නේ නැහැ
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    වලියක් ඉවර වෙනකොට වලියක් පටන් ගන්නවා මිනිස්සුන්ට මඩ ගහන්න එපා ඔයි බැන් කරන්න සිදු වෙයි:angry:

    අනේ මන්දා බන්. කියන සමහර දේවල් ගොඩක් වෙලාවට හරි කියලා හිතනවා මම.
    අනික හොන්ස්ට් jvp එකට පට්ට විරුද්දයි.
    එත් දෙබඩි චරිත් රගපාන උන්ව නම් ගණන් ගන්න හිතෙන්නේ නැහැ

    මේකත් බලපන් බං. :rofl::rofl::rofl: :P:P

     

    Miller_family

    Member
    Mar 2, 2014
    49
    1
    0
    ඔන්න දැන් කට්ටිය මාව කන්න හදන්න එප මගෙ ජෙනුවින් අදහස කියන්නෙ...:angry:
    මම කියන්නේ මෙහෙම කැලෑ නීති මගින් සැකකරුවන්ට දඩුවම් දීම නොකල යුතුයි කියල.:yes:
    මොකද නීතිය පොලිසියේ ඕ.අයි.සී අතට ඇමති අතට ...ඔය වගේ එක එකාට ඕන විදිහට ක්‍රියාත්මක කරන්න ගියොත් නීතිය වල් වදිනවා..මූ අපරාද කාරයෙක් වෙන්න ඇති මම නෑ කියන්නේ නෑ නමුත් මූ අපරාද කලා නම් ඔප්පු කරල දඩුවම් දෙන්න ඕන.
    නැත්නම් පුදගලික තරහ පිරිමහින්න ඔය වල් වැදුන නීතිය පටන්ගන්න දවස් වැඩි ඈත නෑ. අර අගුලාන ඔ.අයි .සී කිව්වනම් මුන් මාන්චු පිටින් බොම්බ ගහන්න ගියා මම වෙඩි තිබා කියල මොන කතාද...අනික් දේ තමයි තොරතුරු යට ගහන්න මේ සැක කාරයො මරන එක කෙරෙනව..
    දැන් බලන්න අර කැටයම් චින්තක කියල එකෙක් මැරුවෙ පොලිසියෙ පොරක්ව මැරුව කියලා... දැන් බලාගෙන යනකොට කැටයම් චින්තකම තමයි පොපි මල් වගා කරල, කුඩු හදල, බෙදලා අප්‍රරාද ඔක්කොම කරල තියෙන්නේ..නෑ කැටයම් චින්තකගෙ අග මුල් හොයනකොට ලන්කාවට කුඩු ගේන ජාවරම් කාරයො,දෙශපාලුවො ඔක්කොම වැලට ඉන්න ඕනෙ..දැන් කිසි කතාවක් නෑ චින්තකට දුන්න ශොට් එක අනික් උන් ටික සැපට ඉන්නවා..
    අනික තමයි ඇයි යකො මේ සාමන්ය මිනිස්සු විතරක් මරන්නේ... ලන්කාවට කුඩු කන්ටේනර් ගේන උන් ඉන්දැද්දි,මහපාරෙ මන්ත්‍රී කෙනෙක්ම බල්ලෙක් වගේ මරල මට මතක් නෑ කියන උන් ඉන්නැද්දි..කොටි ගනන් යටි මඩි ගහන උන් ඉන්නැද්දි...ඇයි මේ පොඩි අපරාදකාරයො ව්තරක් මරන්නේ..ඔන්න සාදාරණය..හිර ගෙදරක් ලග උදේට බත් මුල් බැදගෙන හිරකාරයො බලන්න එන අහින්සක ගෑනු මිනිස්සු දැකල තියෙනවද,කෝ ඒපොලිම් වල ප්‍රාඩො වලින් බැහැල එන අය නැත්තෙ ඇයි,උන් අපරාද කරන්නෙ නැද්ද?කුඩු මුදලාලි ලා ඉන්නැද්දි කුඩු බොන කොල්ලා අල්ලන් යනව හිරේට,ගනිකාමඩම් තියන් ඒන්න උන් ඉන්නැද්දි කෙල්ලො ටික අරන් යනව හිරේට..
    මේකද සාදාරනය මම ආයේ කියනවා මේ කාලකන්නියා අර කෙල්ල මැරුව නම් ඌව එල්ලුම් ගස් යවන්න ඕන හැබැයි මෙහෙම මරන එක ලොකු අනතුරක සේයාවක් බව හිතන්න ඕනෑ
    ..

    46933_778676038816561_756136653_n.jpg
    Aththa kathawak.
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,840
    6,099
    113
    මේකේ ඉන්න ගොඩක් උන් පොඩි කෙල්ලොන්ට කෙල හල හල ඉන්න උන්..නැත්නම් අර නරුමයා මැරුන එකට මේ තරම් දුක් වෙන්නේ මොන ලබ්බකටද.නෙදකින් කාලකන්ණි.

    :yes::yes: උන්ටත් ආයුධ පෙන්නන්න යන්න වෙයි කියල බයේ වෙන්න ඇති මෙතනත් සමහර උන් ඔය ළමාදූශකයට ආවඩන්නේ ... කාලකන්නි :angry::angry:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    සහො අපිව වලි වලට පොලඹවන්න එපා :dull::dull: ඇයි සහො තුප්පහි විදියට හැසිරෙන්නෙ:rofl:
    අඩයි

    Uba owa kohenda bn hoyaganne.link save karanda inne:rofl:

    ලින්ක් සේව් කරගන්න ඕනේ නෑ බං. මිනිහෙක් මැරෙනකොට මොලෙන් 30 % ක් වත් ප්‍රයෝජනයට ගන්නේ නැහැලුනේ බං. ඉතින් ඔය ගොඩක් තියෙන එකේ හාඩ් එකේ සේව් වෙලා තියනවා මතක සටහන් පොඩ්ඩක් දූවිලි පිහිදලා සර්ච් කරන්න විතරයි තියෙන්නේ ත්‍රෙඩ් එකේ නම ගහලා ගූගල් දෙයියන්ගෙන්. :rofl::rofl:
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha

    ඔය හොනස්ට් කිලර් තමයි බං. මම ඕක සාක්කි එක්ක ඔප්පු කලා. බලපන්. :rofl::rofl:
    උඹ මේකෙ මෙම්බර්ලගෙ නම්ගම් හැමතැනම දාගෙන යන්නෙ මොකද? උඹ හෙන කෙරුම වගේ කියෙව්වට උඹේ ඇත්ත නරි හෙලුව ඔය වගේ වැඩවලින් එලිවෙනව. තෝ ගැන අපි නොදන්නව නෙමෙයි. ඒත් පුද්ගලික දේවල් දාන්නෙ නැත්තෙ අපිට උඹට වඩා හොඳ ප්‍රතිපත්ති තියෙන නිසා. :rolleyes:

    සහො අපිව වලි වලට පොලඹවන්න එපා :dull::dull: ඇයි සහො තුප්පහි විදියට හැසිරෙන්නෙ:rofl:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    උඹ මේකෙ මෙම්බර්ලගෙ නම්ගම් හැමතැනම දාගෙන යන්නෙ මොකද? උඹ හෙන කෙරුම වගේ කියෙව්වට උඹේ ඇත්ත නරි හෙලුව ඔය වගේ වැඩවලින් එලිවෙනව. තෝ ගැන අපි නොදන්නව නෙමෙයි. ඒත් පුද්ගලික දේවල් දාන්නෙ නැත්තෙ අපිට උඹට වඩා හොඳ ප්‍රතිපත්ති තියෙන නිසා. :rolleyes:

    සහො අපිව වලි වලට පොලඹවන්න එපා :dull::dull: ඇයි සහො තුප්පහි විදියට හැසිරෙන්නෙ:rofl:

    :rofl::rofl::rofl::rofl: මම අන්තිමට කියලා තියෙන්නේ බං. පොඩ්ඩක් හොඳ මතකයක් තියෙන එකෙක්ට මූව ඊසි හොයන්ට පුලුවන්. එහෙමත් නැත්නම් මූ කට ඇරිය ගමන් අධෝ මුඛෙන් පිට වෙන ගන්ධය නිසා කොහොමත් මූව මාට්‍ටු. :rofl::rofl:
     

    gangst3r.93

    Member
    Sep 24, 2010
    11,663
    655
    0
    ගම්පහ
    ලින්ක් සේව් කරගන්න ඕනේ නෑ බං. මිනිහෙක් මැරෙනකොට මොලෙන් 30 % ක් වත් ප්‍රයෝජනයට ගන්නේ නැහැලුනේ බං. ඉතින් ඔය ගොඩක් තියෙන එකේ හාඩ් එකේ සේව් වෙලා තියනවා මතක සටහන් පොඩ්ඩක් දූවිලි පිහිදලා සර්ච් කරන්න විතරයි තියෙන්නේ ත්‍රෙඩ් එකේ නම ගහලා ගූගල් දෙයියන්ගෙන්. :rofl::rofl:
    :rofl:
    Me dakkahama aye sadda damagena ei.ara kimbulata wage ubatath pm ewai:dull:
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    මම අන්තිමට කියලා තියෙන්නේ බං. පොඩ්ඩක් හොඳ මතකයක් තියෙන එකෙක්ට මූව ඊසි හොයන්ට පුලුවන්. එහෙමත් නැත්නම් මූ කට ඇරිය ගමන් අධෝ මුඛෙන් පිට වෙන ගන්ධය නිසා කොහොමත් මූව මාට්‍ටු.
    Mata+Pena+Heena-Ajith+Muthukumarana.jpg


    කිබුල් හැලය පීඑම් එකක් දාලනෙ.. මලම පැනල වෙන්න ඇති.. නැත්නම් ඔහොම පීඑම් පබ්ලික් දාන්නෙ නෑනෙ..
    :dull:
     

    Kaveen1986

    Member
    Sep 8, 2014
    99
    9
    0
    Bikini Bottom
    මේකේ ඉන්න ගොඩක් උන් පොඩි කෙල්ලොන්ට කෙල හල හල ඉන්න උන්..නැත්නම් අර නරුමයා මැරුන එකට මේ තරම් දුක් වෙන්නේ මොන ලබ්බකටද.නෙදකින් කාලකන්ණි.

    meke godak inne podi un ban
    ada kale inna podi un hena psycho dial
    so ehema hitana eka unta sadaranai..

    oya wage kari wada karana wesa ballo marannama tama one
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    :rofl:
    Me dakkahama aye sadda damagena ei.ara kimbulata wage ubatath pm ewai:dull:

    ඕකා මට PM එවන්නේ නෑ බං. මෙන්න බලහන්. මෙදයින් පස්සේ මූ හොනස්ට් එකෙන් ලොග් උනත් පෝස්ට් දාලා නෑ. බය උනා අම්බානෙට.




    මෙන්න මේ පහළ ලින්ක් එකට ගිහින් ඒකේ දකුණු අත පැත්තෙන් උඩ ත්‍රෙඩ් එකේ නම තියෙන ලින්ක් එක ක්ලික් කලාම මේ කමන්ට් එක දාපු පි‍ටුව එනවා. අන්න එතන ඉඳන් ඉස්සරහට කියවන් යමන්කෝ මූ ආයේ ඔය අයිඩී එකෙන් ලොග් වෙන්නේ නෑ කිව්ව තැනට වෙනකන්. පට්ට ආතල් එකක් ගන්න පුලුවන් කමෙන්ට් ටික කියෝලා. සිංහාසනේ ගූ යන්න ඇති එදා.

     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    Mata+Pena+Heena-Ajith+Muthukumarana.jpg


    කිබුල් හැලය පීඑම් එකක් දාලනෙ.. මලම පැනල වෙන්න ඇති.. නැත්නම් ඔහොම පීඑම් පබ්ලික් දාන්නෙ නෑනෙ..
    :dull:

    :rofl::rofl::rofl: හැබැයි මූ දැන් ටිකක් හැදිලා බං. කොහොමත් අර කිරියට ලොග් උනාම පොර ටෝක් දෙන ඩොලර් මීටර් කරකවන මෝඩ ජෝඩුවට වඩා මූ හොඳ කොල්ලා මොනවා නැතත්.