ආ කමක් නෑ අපි මාලිමාවට 😂 එක එකා අඩු වෙනවා නෙ දැන් 😂

Bimmer

Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,200
    3,168
    113
    aththatama mu gena welawakata dukai ban, expose wela thiayna eke ai mu mechchara balu wenne, igena gena nathi jiwath wenna salli nathi job ekak nathi higannekda mu
    Uge fb eka balapan

    Hariyata igena gatte nathi, adu gane salli wath nathi paulaka ekek ne

    Youtube eken satha ganan higa kana ekek
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Uge fb eka balapan

    Hariyata igena gatte nathi, adu gane salli wath nathi paulaka ekek ne

    Youtube eken satha ganan higa kana ekek

    ehemai kiyala social eke ohoma balu wenawada ba, mehemath minissu dekkamai
    uta YT thiyada?
    ekada me balen dagenayanne bapalan balapan kiyala, lok deyak mata office eke YT naththe
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,917
    113


    මීඩියා ලොක්කො සේර්ම ගූ ගිහින් වගේ අහන් ඉන්නව බලපන් ගිහින් 🤣🤣

    තොපිව නම් අගුවට වත් ගත්තෙ නෑ නේද. පිලිකන්නෙ වාඩිවෙයන් අඩුවො කියල කහට ටිකක් පොල් කට්ටක දුන්න ද
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,200
    3,168
    113
    ehemai kiyala social eke ohoma balu wenawada ba, mehemath minissu dekkamai
    uta YT thiyada?
    ekada me balen dagenayanne bapalan balapan kiyala, lok deyak mata office eke YT naththe
    Channel ekak tiyenawa. Hama video ekatama views 20-30 tiyenne.

    Eka deyak focus karala hariyata brand ekak channel eka wate build karala quality widiyata karanne na..

    Hama thaninma ahulagatta video photo kali tikak dala video hadanawa. Kunu bakkiyak wage okage channel eka
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Channel ekak tiyenawa. Hama video ekatama views 20-30 tiyenne.

    Eka deyak focus karala hariyata brand ekak channel eka wate build karala quality widiyata karanne na..

    Hama thaninma ahulagatta video photo kali tikak dala video hadanawa. Kunu bakkiyak wage okage channel eka
    kunu bakki life ohoma thamai
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    Channel ekak tiyenawa. Hama video ekatama views 20-30 tiyenne.

    Eka deyak focus karala hariyata brand ekak channel eka wate build karala quality widiyata karanne na..

    Hama thaninma ahulagatta video photo kali tikak dala video hadanawa. Kunu bakkiyak wage okage channel eka
    ඇත්ත කියහන් ගමෙන් පැන්නුව නේ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

     
    • Dislike
    Reactions: Xi Jinping