Uge fb eka balapanaththatama mu gena welawakata dukai ban, expose wela thiayna eke ai mu mechchara balu wenne, igena gena nathi jiwath wenna salli nathi job ekak nathi higannekda mu
Uge fb eka balapan
Hariyata igena gatte nathi, adu gane salli wath nathi paulaka ekek ne
Youtube eken satha ganan higa kana ekek
Channel ekak tiyenawa. Hama video ekatama views 20-30 tiyenne.ehemai kiyala social eke ohoma balu wenawada ba, mehemath minissu dekkamai
uta YT thiyada?
ekada me balen dagenayanne bapalan balapan kiyala, lok deyak mata office eke YT naththe
kunu bakki life ohoma thamaiChannel ekak tiyenawa. Hama video ekatama views 20-30 tiyenne.
Eka deyak focus karala hariyata brand ekak channel eka wate build karala quality widiyata karanne na..
Hama thaninma ahulagatta video photo kali tikak dala video hadanawa. Kunu bakkiyak wage okage channel eka
ඇත්ත කියහන් ගමෙන් පැන්නුව නේChannel ekak tiyenawa. Hama video ekatama views 20-30 tiyenne.
Eka deyak focus karala hariyata brand ekak channel eka wate build karala quality widiyata karanne na..
Hama thaninma ahulagatta video photo kali tikak dala video hadanawa. Kunu bakkiyak wage okage channel eka