1. Mahindata yuddeta yanna initially oni une naha habai JVP and JHU push kala mahindata yuddeta yanna. e kale tibbe suluthara anduwak e ayage support eka oni anduwak duwanna -> Good example why there should be a balance in parliament
2. Mahindata/Gota strategy haduwe naha but luckily they were able to appoint right person SF
3. SF with military leaders and did the rest and MR managed to give the political support and funds and to stick to same decision with international pressure
2. Mahindata/Gota strategy haduwe naha but luckily they were able to appoint right person SF
3. SF with military leaders and did the rest and MR managed to give the political support and funds and to stick to same decision with international pressure
unuth deal eka dagena shape eke inna haduwe mulin,eth gotata gahapu bomben passe thamai mun eka digata gahuwe,ekath unge pawle ekekta gahapu tharahata e pitata fonsekatath arrears thibba uta bomba gahapu ekata, oya dekama set wela thamai eka goda damme..saralawa kiuwoth un 2005 salli delath bomba gahuwa wage scene ekak ne une 


