ඇත්ත ප්‍රොෆඉල් එකෙන් ම කියන්නම්.මම් දැන් &#351

bellpepper

Active member
  • Feb 10, 2019
    385
    78
    28
    ඇත්ත ප්‍රොෆඉල් එකෙන් ම කියන්නම්.මම් දැන් &#351

    ඇත්ත ප්‍රොෆඉල් එකෙන් ම කියන්නම්.මම් දැන් බැදපු මිනිහෙක්පොඩි එකෙක් ඉන්න. මගෙ පරනන් ලෞ එක අපහු මතක් වෙනවා.පොඩ්ඩක් ඉන්න ඔක්කොම ටඉප් කරනකන්​
    awurudu 4k man eyata love Kara. Eya eka Danne passe. Kohoma hari yalu Una. One year weddi love eka eya nawaththala damma.man kiyann one nane Boot eke tharama. Campus eke Wada kela unaa eth amaruwen goda damma. Passe kellek ekka yalu Una. Eyata adaren neme upset eken midenna. Passe bandaa. Et eya neme Mage loke thama inne. Man Kochchra karathh Parana love ekek midenna beri Una.man godak podi wayasen marry kare. Eya single.et kollek innawaa da danne ne. Eya dentist kenek. Eyage clinic eka lagin eddi eya kakulak udin kakulak Dan innawaa penawa hamadama. E kakul laga duwillak unath kamak ne kiyala hithennwa. aththatama me kasade epaa wela inne. Thaman kamathi de labunu nathi duka puduma wedanawak ban
    Mata Bedapu mul kale loku prashnayak ne. Dan tikak wife
    ekka nurussana feeling ekak enne. Mul kale unat ehema thibuna. Et Man eka pennuwe ne

    Man koi weleth inne nikam duken Mata hithenawa divorce wenna
     
    Last edited:

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    ammo naki wenakan badinne nethuwa inna one.hoda welawata podi kale bande natte
     

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    මේ මාසේ අකවුන්ට් හදපු උන් කියනව මෙන්න ඔරිජිනල් එකෙන්ම ආවා මේක කියන්නලු. ඇයි සාන්ත ඒම
     

    King_Sajith

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    716
    986
    93
    [FONT=&quot]හැමෝටම[/FONT][FONT=&quot] ප්[/FONT][FONT=&quot]රශ්න[/FONT][FONT=&quot] තියෙනවා[/FONT][FONT=&quot] මචං[/FONT][FONT=&quot] විකාර [/FONT][FONT=&quot]නොකර [/FONT][FONT=&quot]වයිෆ් [/FONT][FONT=&quot]එක්ක[/FONT][FONT=&quot] හොදින් [/FONT][FONT=&quot]හිටපන්[/FONT]
     
    • Like
    Reactions: EkLadka
    Feb 9, 2019
    833
    64
    0
    E kakul laga duwillak unath kamak ne kiyala hithennwa.
    ඔබේ දෙපා ළඟ දූවිල්ලක් වත්.. වන්නට නොමැත වරම්...
    දෙසා දෙසා දෙසා මගරෙසා..
    හිත ඇඬුවා ඇති දැන්.. ඔබ නෑ යළි එන්නේ...
    දෙස දෙස දෙස මගරෙසා..
    :lol:
     

    madhustf

    Well-known member
  • May 4, 2008
    5,018
    705
    113
    Kurunegala
    inna tika kaale hitha hadan hodin lamayay geeniy balagena hitapan, mokatada lamay heduwe, pau tho hinda anthimata lamaya thama asarana wenne :angry::angry::angry: