ඇත්ත ප්රොෆඉල් එකෙන් ම කියන්නම්.මම් දැන් ş
Mata Bedapu mul kale loku prashnayak ne. Dan tikak wife
ekka nurussana feeling ekak enne. Mul kale unat ehema thibuna. Et Man eka pennuwe ne
Man koi weleth inne nikam duken Mata hithenawa divorce wenna
ඇත්ත ප්රොෆඉල් එකෙන් ම කියන්නම්.මම් දැන් බැදපු මිනිහෙක්පොඩි එකෙක් ඉන්න. මගෙ පරනන් ලෞ එක අපහු මතක් වෙනවා.පොඩ්ඩක් ඉන්න ඔක්කොම ටඉප් කරනකන්
awurudu 4k man eyata love Kara. Eya eka Danne passe. Kohoma hari yalu Una. One year weddi love eka eya nawaththala damma.man kiyann one nane Boot eke tharama. Campus eke Wada kela unaa eth amaruwen goda damma. Passe kellek ekka yalu Una. Eyata adaren neme upset eken midenna. Passe bandaa. Et eya neme Mage loke thama inne. Man Kochchra karathh Parana love ekek midenna beri Una.man godak podi wayasen marry kare. Eya single.et kollek innawaa da danne ne. Eya dentist kenek. Eyage clinic eka lagin eddi eya kakulak udin kakulak Dan innawaa penawa hamadama. E kakul laga duwillak unath kamak ne kiyala hithennwa. aththatama me kasade epaa wela inne. Thaman kamathi de labunu nathi duka puduma wedanawak banMata Bedapu mul kale loku prashnayak ne. Dan tikak wife
ekka nurussana feeling ekak enne. Mul kale unat ehema thibuna. Et Man eka pennuwe ne
Man koi weleth inne nikam duken Mata hithenawa divorce wenna
Last edited:





