ඔය දවස් දෙකක සීන් එකක්නෙ..එහෙම නෙමෙයි.. එකම දවසෙ ටික වෙලාවකින් වතුර අඩු වැඩි වෙන සීන් එකක් තියෙනව කිතුල්ගල... අඩි 3,4 ක් එකපාරටම වැඩි වෙනවා....
ow machan. me dawas dekaka ekak. habai ekama dawase winadi keepayak athulathath mehema wenna puluwan. mokada udaha dam dekak thiyenawa norton bridge walai castlereigh walai.
ලස්සනයි නේහ්.....![]()

bump
thanks
