ඇමරිකාවෙ වලි නේද..කල්ලො ගේමට බැහැලා..

TommyJ

Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa

    Honda wede patti gonnunta hondata wadinawa :lol:
    Oya wagema black un marala boruwata nadu dala kalin.eth anthimata un nidahas wela.mekatath wenne okamai kiyala thamai un kiyanne..uba eka paththak withari balanne
    Oya hema dekama politics thiyenne. anith petta beluwama mata penne political uwamanawalata kalabala karana set ekak. Meruna kenage pawle ayata witharai aththatama justice one. Oya paare inna suddo kohomat political uwamana thiyenne. Kallo awasthawen prayojana aran kada kolla kanawa. matanam kisima hondak penne na.
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,002
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    Oya wagema black un marala boruwata nadu dala kalin.eth anthimata un nidahas wela.mekatath wenne okamai kiyala thamai un kiyanne..uba eka paththak withari balanne

    Ow. Meka US wala aluth deyak newi. Lankawe politicians la ta boru nadu danawa wage deyak. Eka minissu dannawa.
     
    • Like
    Reactions: dxx

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,891
    23,573
    113
    2005 හදපු The office සීරීස් එක බල බල ඉද්දි දැන් දැක්කෙ :lol:

    Screenshot (35).png
    Screenshot (36).png
    Screenshot (37).png
     

    THE_RAIN

    Well-known member
  • Sep 2, 2016
    1,813
    1,002
    113
    Sri Lanka
    අපෝ US වල කල්ලො චාටර්. නාහෙන් අඩාගත්තගමන් ඉන්නෙ. මෙලොව වැඩකට නැති සෙට් එකක්. Black Life matter කියල මගුලක් කරේ උන්ගෙ business වලටම ගහලා කඩවල් ගිනි තියාගෙන.SAT score එකත් ඕකුන්ට අඩුවෙන් බලන්න. ඒත් නාහෙත් අඩන්න විතරයි දන්නෙ. Asian එවුන් ඔය අවුලක් නැතුව ඉන්නේ උන්ටත් ප්‍රශ්න තියෙනව හැබැයි නාහෙන් අඩන්නෙනැ. පොලිස් කාරයෙක්ට කතා කරන්න දන්නෙ නෑ. Discipline ඇත්තේම නැ. ඕකුන්ගෙ පස්සෙන් ඉන්නේ ලිබරල් SJW කාලකන්නි. ඔය හැත්ත මෙහෙටත් බෝ උනොත් ඉවරයි.

    wahal sewayata neda unwa genawe us walata
    or unda native un?
     

    Jude1991

    Active member
  • May 23, 2008
    513
    139
    43
    ලංකාවේ
    මෙතන වෙනම ගේමක් යන්නෙ.. BLM එකෙන් කරපු Protest එකට Antifa එකෙන් පැනලා තමයි ඔය ගහගන්න ගිනි තියන්න පටන් ගත්තෙ. නැත්තන් කල්ලො උන්ගෙම ගෙවල් වලට ගිනිතියා ගනියිද..
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    e kalema munwa apahu africa walata yawwa nam iwarane
    abubakar la :lol:

    indian and african unda koheda modama minussu

    indian african kenek mona wage gonek da dan nah :lol:
    indian un lakan la vagemai. ageak na, ghagannath ba ehemada african un

    මෙතන වෙනම ගේමක් යන්නෙ.. BLM එකෙන් කරපු Protest එකට Antifa එකෙන් පැනලා තමයි ඔය ගහගන්න ගිනි තියන්න පටන් ගත්තෙ. නැත්තන් කල්ලො උන්ගෙම ගෙවල් වලට ගිනිතියා ගනියිද..
    kawda ban kiwwe un unge gewal valata gini thiya gaththa kiyala
     

    tilvin-silva

    Well-known member
  • May 22, 2016
    4,469
    4,586
    113
    New York
    ubalata hithenne nadda mekla russiyai chinai plan karala gahapu gemak kiyala,covid hinda jobs million ganak usa wala nathi unane,kallek maruna gaman ee okkoma frustation eka yawaganna thamai oya looting protest wage karanne

    anika truputh modayekne,uth ginnata piduru danawa,trumpta elecytion dinanna russia support eka dunna kiyalath prove una neda
    lankaweth owa karanne jathiwade awussala thambinge shops loot karala deshapalana wasi ganne :lol:
     
    • Like
    Reactions: reddeckuka