Liquidity crisis machan
US Fed ekan ganna decision walata unta dan control karaganna amaru wela thiyanne.
Print karanawa kiyala iwarayak na nee
2008දිත් ඇමරිකාවෙ ආර්ථික අර්බුදේ හින්ද ලෝකෙ රටවල් බර ගානකට දොඹෙන් යන්න හම්බුනා...
Ita wadaa doben yanne me para tech bubble ekath ekka
ekaiyi lanakweth WSO2 wagee ewa hiring freeze karala thiyanne. Tech gaints la India, USA wala layoff karanawa hamadama
Recession eka lesi wenne na me para eka nam, balamuko wena deya
Fed eka economy eka crash wenna dila balagena idiwi kiyalath hithenawaa
------
Post added on Mar 13, 2023 at 7:16 PM