ඇම්ඩන්ගෙ කාතා 18+ මාර Fun .. ඉවර වෙන්න කලින් බලන්න..

Status
Not open for further replies.

Wal Bada

Well-known member
  • ane ban school giya wala bahapu onama akek amdage katha dannawa....( mamath dannawa 100k withara )uba kohomada kiyanne u athanin katha aragena damma kiyala....anika u kare meke enna ayata hina wenna akak dapu aka...athanin kori karath awlak naha....ubage wade hama welaawema anunge waradi hoyana akama thamay....
    හැම වචනෙන් වචනෙටම සමාන වෙන්නෙ කොහොමද එහෙනම්? මොකෙක් හරි එකෙක් මේ වගේ කතා එක්කහු කරලා දැම්මම ඒ කරපු එකාගේ තැනට ලින්ක් එකක් වත් නොදා අපේ අය හොරා ගන්නවා. උඹ ලියපු කැරපොත්තගෙ කතාව බලපන්, ඒක ඕකෙ තියෙන කතාවට වඩා වෙනස් නිසා උඹම ලියපු එකක් මිසක් කොපි කරලා නැති බව කියන්න පුළුවන් (මේ බ්ලොග් එකේ තියෙන්නේ සමණලයා කියල )
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • අඩෙ...!!!! මචං මන් වෙනුවෙන් කතාකරණ කට්ටිය ඉන්නවනෙ .. Thanx Kollo අඩො බලාගනින් වල් බල්ලා ..!!! මම හෙට දාන කතා පුලුවන් නම් Site එකක් හොයල දිපන් එතකොට...
    දාපන් දාපන්, අපිත් කැමතියි එහෙම වෙනව නම්. මොකද තමන්ගෙම කියල කරන පොඩි දෙයක් වුනත් වටිනවා, ඒ වගෙම අපි ඒවා අගය කරනවා
     
    Jan 22, 2010
    23
    6
    0
    හැම වචනෙන් වචනෙටම සමාන වෙන්නෙ කොහොමද එහෙනම්? මොකෙක් හරි එකෙක් මේ වගේ කතා එක්කහු කරලා දැම්මම ඒ කරපු එකාගේ තැනට ලින්ක් එකක් වත් නොදා අපේ අය හොරා ගන්නවා. උඹ ලියපු කැරපොත්තගෙ කතාව බලපන්, ඒක ඕකෙ තියෙන කතාවට වඩා වෙනස් නිසා උඹම ලියපු එකක් මිසක් කොපි කරලා නැති බව කියන්න පුළුවන් (මේ බ්ලොග් එකේ තියෙන්නේ සමණලයා කියල )

    !!!:no::no::no::no::no::no:
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    හැම වචනෙන් වචනෙටම සමාන වෙන්නෙ කොහොමද එහෙනම්? මොකෙක් හරි එකෙක් මේ වගේ කතා එක්කහු කරලා දැම්මම ඒ කරපු එකාගේ තැනට ලින්ක් එකක් වත් නොදා අපේ අය හොරා ගන්නවා. උඹ ලියපු කැරපොත්තගෙ කතාව බලපන්, ඒක ඕකෙ තියෙන කතාවට වඩා වෙනස් නිසා උඹම ලියපු එකක් මිසක් කොපි කරලා නැති බව කියන්න පුළුවන් (මේ බ්ලොග් එකේ තියෙන්නේ සමණලයා කියල )

    ahema akak thibunada kiyala mama danne naha....habay mama dapu katha 3 ma damme mage mathakayen mama katha dannawa sahenna...kohoma unath u kohen aran dammath awlak naha mokada u aka damme meke enna ayata dana ganna....uba site aka danaganath ubata bari unane aka karanna....mamath digatama danawa samahara awa uba kawadawath ahala nathuwa athi...
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • අඩො මගෙ Tread එකට හු##නෙ නැතිව ... පු# නොති පලකො... කාලකන්නි හැත්ත..!!!:no::no::no::no::no::no:
    නිකම් බොරුවට කුණුහරුප නොකිය ඉඳපන්. මටත් ඕනෙ නම් කියන්න පුළුවන්. අනුන් කරපු දේවල් කැත විදියට කොපි කරන උඹලා තමයි ජරා සත්තු
     
    May 17, 2006
    3,632
    90
    0
    අඩෙ...!!!! මචං මන් වෙනුවෙන් කතාකරණ කට්ටිය ඉන්නවනෙ .. Thanx Kollo අඩො බලාගනින් වල් බල්ලා ..!!! මම හෙට දාන කතා පුලුවන් නම් Site එකක් හොයල දිපන් එතකොට...

    mamath digatama dannam ubata sahayogeta (awlak nam kiyanna..samahara awa thiyanawa ubawath ahala nathuwa athi)...anika ban oya aka aka kiyana katha ganan ganna apa ube de uba karagena palayan
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • ahema akak thibunada kiyala mama danne naha....habay mama dapu katha 3 ma damme mage mathakayen mama katha dannawa sahenna...kohoma unath u kohen aran dammath awlak naha mokada u aka damme meke enna ayata dana ganna....uba site aka danaganath ubata bari unane aka karanna....mamath digatama danawa samahara awa uba kawadawath ahala nathuwa athi...
    මේ ගැන මම ටික කාලෙකට කලින් දැම්මා. හැබයි මම නම් කතා කොපි කරන්නේ නැතුව ලින්ක් එක විතරක් දුන්නා.
     
    • Like
    Reactions: koondeGoda

    gora

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    3,179
    328
    83
    අනේ මන්දා !
    ඇම්ඩන් කතා – බලු ජෝඩුව:lol::lol::lol:

    ඇම්ඩන් ඔහුගේ අක්කා සමග පන්ති යමින් සිටී. පාරේ බල්ලෙක් බැල්ලියකගේ පිට මත නැග ගේමට සැරසෙයි.

    ඇම්ඩන්: “අක්කේ, අක්කේ අර බල්ලෝ දෙන්නා මොකද කරන්නෙ?”
    අක්කා: “ආ මල්ලි, අර බල්ලගෙ කකුල කැඩිල. බැල්ලි ඒ බල්ලව වත්තන් අරගෙන එක්කන් යනවා”

    ඒ දෙස ඇම්ඩන් මඳක් වේලා බලා සිටී

    ඇම්ඩන්: “මූව තියල වටිනව ද අක්කේ, එහෙව් බැල්ලිටනෙ මේ දාගෙන හු # # නේ”
    :shocked::shocked::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:



    ලොවෙත් නෑ ..ලොවි ගහෙත් නෑ..
    .:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: koondeGoda

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    Ela Thread Eka.. magadi Ekek Spam karayek panala Cha kara.. Spam karala Kohen kohen hari hithawathunge siteswalata kattiya Adagannata.. :( aathal Eke Nagala Giya Thread Eka Magadiwa wal kalaney... meyke dala thiyena katha kawru kohen dammath mokada..
     
    Jan 22, 2010
    23
    6
    0
    Ela Thread Eka.. magadi Ekek Spam karayek panala Cha kara.. Spam karala Kohen kohen hari hithawathunge siteswalata kattiya Adagannata.. :( aathal Eke Nagala Giya Thread Eka Magadiwa wal kalaney... meyke dala thiyena katha kawru kohen dammath mokada..

    ඔවු මචං මගෙ මොරල් බැස්සා...
     
    Status
    Not open for further replies.

    Similar threads