මට තේරුන විදියටනම් මෙයා එකදිගට බෙහෙත් බොන්නෙ නෑ හරියට. එක එක හේතු කියාගෙන මගදි නවත්තනවා. ලගපාත ඉන්න කෙනෙක්හරි මෙයාගෙ ගෙදර ගිහින් මේ ගැන මෙයාගෙ අම්මට තාත්තට කියල තේරුම් කරන්න

ඔව් මටත් තේරුනෙ ඒක. ඕනම බෙහෙතක මුල් මාසෙ දෙකේ සයිඩ් ඉෆෙක්ට් එනවා. පස්සෙ නැතිවෙලා යනවා. මූ එතකන් අල්ලගෙන ඉන්නෙ නෑ. ඔලුවෙ කැක්කුමක් ආවත් බෙහෙත් නවත්තනවා. ලොකුම පරශ්නෙ මුගෙ උවමනාවක් නැති එක තමයිUta uwamanawak na wage
මට කියපං කිසිම ලෙඩක් නැත්තං මින්ස්සු ගෙදරට වෙලා මෙහෙම නිකං ඉන්වද කියලබොරුවට නිදං ඉන්න අය ඇහැරවන්න බෑ නේ
ubata lagai nedaඋබ කියපං අඹ ගහක් එක්ක ගෙදර තියෙන්නෙ කටුවපිටියෙ
ow ehema ekakuth thiyenawaඕකා ඩොස්තරලගෙන් පිලිවෙලකට බෙහෙත් ගන්නේ නෑ නෙට් එකෙන් බලලා හිතුන හිතුන ඒවා බීලා ඔලුව කර වෙලා තියෙන්නේ.
muta aulak thiyenawa banoka thopen athal ekak gannu ubala boruwata rachana liyanawa![]()
මූට සෝශල් එන්සයිටි එකකුයි. අවදානෙන් වැඩක් කරන්න බැරි ප්රශ්නෙකුයි තියෙන්නෙ. Atomoxetine 40mg මාස දෙකක් බොද්දි ඔය ගතිය නැතිවෙලා යනවා.ඌ ව හොද කරන්න බෑ .
මොකද ඌ ට ලෙඩක් නෑ .
අසරණ කරන්න එපාඕනි නම් ලින්ක් එකක් දාන්නම් ගෙදර හොයාගෙන යන්න කැමති අයට![]()

ගුටි නම් මොනව ද.අසරණ කරන්න එපා
සැන්ඩි ඇවිත් මට ගහල යයි![]()
mata durai ban negomboඕනි නම් ලින්ක් එකක් දාන්නම් ගෙදර හොයාගෙන යන්න කැමති අයට![]()
paw ban uඅනුරාධ කියන්නෙ ලෙඩෙක් නෙවෙයි, ලෙඩක්
ow oka thamai prashne.පළවෙනිම කාරණේ උවමනාවක් නැති එක. කලින් ගොඩ එන්න කිපසැරයක් උත්සාහ කලත් ඒවා ෆේල් වුන නිසා බලාපොරොත්තුව අතහැරීම.
කන්න බොන්න මුලික අවශ්යතා ටික ගෙදරින් හම්බෙන නිසා comfort zone එකේ ඉන්නේ.