ඇයි අපි අඩුවියදම් නිවාස ගැන හිතන්නේ නැත්&#3501

lodbrok

Well-known member
  • Jul 9, 2016
    5,215
    7,007
    113
    🇬🇧
    slipform බිත්ති ගැන කවුහරි අහල තියෙනවද
    මම සරලව කියන්නම්
    නර්ඩ් එකේ කෙනෙක් කන්ටක් කරගත්තනම් වැඩි විස්තරයක් ගන්න පුළුවන් http://nerdc.lk

    අඩි 5*8 යකඩ ප්ලේට් දෙකක් අගල් 3ක් වගේ ගනකමට තියල අච්චුවක් හදාගන්න ඕන අඩි 5 උස පැත්තට දෙපැත්ත යකඩිම්ම සිල් කරන්න ඕන
    ඕකට සිමින්තින් වැලි චිප් ගල් කොහු කෙදි මිශ්‍රණයක් දාල කොටන්න ඕන.
    කොහු කෙදි ඕන වෙන්නේ මිශ්‍රණය tension කරගන්න
    දවසකට උස්සන්න පුළුවන් අඩි 5යි
    ඊට පස්සේ අච්චුව ගැලෙව්වම කොහු එල්යට පැනපු ටික ගැස් ලම්පුවකින් පුච්චන්න ඕන . ඊට පස්සේ රබර් පේන්ට් ගවහම පොටි ඇදපු බිත්තියකට සමාන ෆිනිෂින් එකක් තියෙනවා. (බිත්ති වල සමහර විට පොඩි හිල් තියෙනවා එතකොට එක පොටි කෝඩ් එකක් ගන්න ඕන)
    කපරාරු වියදම නෑ
    පොටි වියදම නෑ
    හැබැයි බිත්ති හරියට oneshot ලඹ කරගන්න ඕන

    බිත්ති දෙකක් සම්බන්ද කරන විදිහනම් දන්නේ නෑ එකට ක්‍රමයක් තියෙනව


    මම මේක කරපු එකක් දැක්ක කිසිම අවුලක් නෑ


    ඊට පස්සේ මගේ යාළුවෙක් (civil engineer ) කෙනෙක් මේක උගේ ගෙදර කරන්න ගියා මු ලොබ කමට යකඩින් අච්චුව හදන්නේ නැතිව MDF බෝර්ඩ් වලින් අච්චුවක් හදාගෙන කරේ . මිශ්‍රණය දල කොටනකොට එන පොදනයට උගේ බිත්ති මැද්දෙන් පිම්බුනා . එදා ඉදන් උ කියන්නේ මේ ක්‍රමය හරියන්නේ නෑ කියල
    එක නිසා තමයි කියන්නේ හරියට කරපු කෙනෙක් ගෙන්ම අහන්න කියල

    http://nerdc.lk/en/sub_pgs/5_technical_details.html


    Thanks machan :)

    මැදට කම්බි දාල බිත්ති වැර නගන්න ඕනද?
    ඒ කියන්නෙ බිත්තියෙ ගනකම අඟල් 3 ද?
    වයරින් කරන්නෙ වෙන්නෙ බිත්තියට උඩින්ද? වයරින් box ෆිට් කරන්නෙ කොහොමද?
    ගේ ඇතුලෙ පාටිෂන් බිත්ති වලට විතරද ගැලපෙන්නෙ?
    යකඩ අච්චුව ගලවන්න කලින් කොච්චර දවස් තියන්න ඕනද?
    එක කෑල්ලක දිග අඩි අටනම් අඩි අටට වඩා දිග බිත්තියක් දානකොට ජොයින් එකට කණුවක් දාන්න වෙනවද?
     

    .amda

    Well-known member
  • Jun 13, 2012
    11,079
    866
    113
    Colombo
    ape gewal patthe ekek awrudu 10kata kalin wage daala tibba slab eka
    ara harhata concrete kanu daala ewa atharta gal hira karla..
    danata nam aulak na
    eth api unge gedara padam karanna yanawa uda thattuwata
    etakota adi thiyana sadde pallehata ahenawa sehenna
    un hithanne api uda paninawa kiyal adi saddeta
    :lol::lol::lol:
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,695
    13,474
    113
    Thanks machan :)

    මැදට කම්බි දාල බිත්ති වැර නගන්න ඕනද?
    ඒ කියන්නෙ බිත්තියෙ ගනකම අඟල් 3 ද?
    වයරින් කරන්නෙ වෙන්නෙ බිත්තියට උඩින්ද? වයරින් box ෆිට් කරන්නෙ කොහොමද?
    ගේ ඇතුලෙ පාටිෂන් බිත්ති වලට විතරද ගැලපෙන්නෙ?
    යකඩ අච්චුව ගලවන්න කලින් කොච්චර දවස් තියන්න ඕනද?
    එක කෑල්ලක දිග අඩි අටනම් අඩි අටට වඩා දිග බිත්තියක් දානකොට ජොයින් එකට කණුවක් දාන්න වෙනවද?


    මැදට කම්බි දාල බිත්ති වැර නගන්න ඕනද? - කම්ම්බි දන්නා ඕන නෑ

    ඒ කියන්නෙ බිත්තියෙ ගනකම අඟල් 3 ද? -ක් හෝ ඊට වැඩි ය ගන්න පුළුවන්

    වයරින් කරන්නෙ වෙන්නෙ බිත්තියට උඩින්ද? වයරින් box ෆිට් කරන්නෙ කොහොමද? - condiut බට sunbox ඔක්කොම අච්චුව කොටද්දීම ගෙන යන්න ඕන මේක oneshot process එකක් හරියට නොකරොත් ඉඅවරයි සමහර විට තව විදි ඇති

    ගේ ඇතුලෙ පාටිෂන් බිත්ති වලට විතරද ගැලපෙන්නෙ - නෑ මම බලපු ගෙදර මුළු ගෙදරම කරලා තිබ්බේ
    යකඩ අච්චුව ගලවන්න කලින් කොච්චර දවස් තියන්න ඕනද? - දවසක් විතර
    එක කෑල්ලක දිග අඩි අටනම් අඩි අටට වඩා දිග බිත්තියක් දානකොට ජොයින් එකට - එක කරන විදිහනම් දන්නේ නෑ


    මෙන්න මෙතන ඔය විදිහට බිත්ති සහ කොන්ක්‍රීට් ජනෙල් හදන තැනක් තිබුන
    දැන්නම් නැද්ද කොහෙද
    ඔය හදල තියෙන්නේ සාම්පල් ගෙයක් (පාරේ අයිනේ තියෙන එක සහ ඇතුලේ තියෙන තට්ටු දෙකේ ගේ )
    https://www.google.lk/maps/@6.6106213,79.9861656,3a,51.8y,251.07h,89.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1ses5pXQ90pxqPbF7hB2TZ0Q!2e0!7i13312!8i6656
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,695
    13,474
    113
    ape gewal patthe ekek awrudu 10kata kalin wage daala tibba slab eka
    ara harhata concrete kanu daala ewa atharta gal hira karla..
    danata nam aulak na
    eth api unge gedara padam karanna yanawa uda thattuwata
    etakota adi thiyana sadde pallehata ahenawa sehenna
    un hithanne api uda paninawa kiyal adi saddeta
    :lol::lol::lol:

    සුනාමියට පස්සේ හදපු ගොඩක් සුනාමි ෆ්ලැට් ගෙවල් වල ඔය විදිහට SBS හදල තියෙනවා
    ඔහොම අවුලක් නෑ
    මම මේ ලදී ඒවගේ ගේකට ගිය උද තට්ටුවේ ගෙයක් කුස්සියේ ගල් වන්ගේදියක් තිබ්බ. මම ඇහුව එක පාවිච්චි කරනවද කියල ඔව් කියල . හම්මෝ එහෙමනම් පල්ලෙහා ගෙදර එකා ඉවරයි

    ඒවායේ ඉන්න මිනිස්සුනම් ගෙවල් ජරකරගෙන තියෙන්නේ හැම තැනම රෙදිවල් ඇදල
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,695
    13,474
    113
    මචන්ලා මම දැකල තියෙනවා සුද්දන්ගේ කලේ හදපු tea estate bungalow එකක් අවුරුද 200 කට වැඩ පරණ ඇති එකේ ස්ලැබ් එකත් SBS වගේ අඩි 2න් 2කට බිම් එකක් ගිහින් තිබ්බ (SBS නෙමයි)

    මම හිතන්නේ ඔය අඩි 2න් 2කට බිම් එකක් යන නිසා ඕක සාමාන්‍ය සල්බ් එකට වඩා ශක්තියෙන් වැඩි ඇති ඒ කාලේ ඕකට යන කෝස්ට් එක වැඩි නිසා අපේ එවුන් නොර්මල් සල්බ් ක්‍රමයට යන්න ඇති ;-)
     

    lodbrok

    Well-known member
  • Jul 9, 2016
    5,215
    7,007
    113
    🇬🇧
    මැදට කම්බි දාල බිත්ති වැර නගන්න ඕනද? - කම්ම්බි දන්නා ඕන නෑ

    ඒ කියන්නෙ බිත්තියෙ ගනකම අඟල් 3 ද? -ක් හෝ ඊට වැඩි ය ගන්න පුළුවන්

    වයරින් කරන්නෙ වෙන්නෙ බිත්තියට උඩින්ද? වයරින් box ෆිට් කරන්නෙ කොහොමද? - condiut බට sunbox ඔක්කොම අච්චුව කොටද්දීම ගෙන යන්න ඕන මේක oneshot process එකක් හරියට නොකරොත් ඉඅවරයි සමහර විට තව විදි ඇති

    ගේ ඇතුලෙ පාටිෂන් බිත්ති වලට විතරද ගැලපෙන්නෙ - නෑ මම බලපු ගෙදර මුළු ගෙදරම කරලා තිබ්බේ
    යකඩ අච්චුව ගලවන්න කලින් කොච්චර දවස් තියන්න ඕනද? - දවසක් විතර
    එක කෑල්ලක දිග අඩි අටනම් අඩි අටට වඩා දිග බිත්තියක් දානකොට ජොයින් එකට - එක කරන විදිහනම් දන්නේ නෑ


    මෙන්න මෙතන ඔය විදිහට බිත්ති සහ කොන්ක්‍රීට් ජනෙල් හදන තැනක් තිබුන
    දැන්නම් නැද්ද කොහෙද
    ඔය හදල තියෙන්නේ සාම්පල් ගෙයක් (පාරේ අයිනේ තියෙන එක සහ ඇතුලේ තියෙන තට්ටු දෙකේ ගේ )
    https://www.google.lk/maps/@6.6106213,79.9861656,3a,51.8y,251.07h,89.5t/data=!3m6!1e1!3m4!1ses5pXQ90pxqPbF7hB2TZ0Q!2e0!7i13312!8i6656

    ගඟක් අයිනේ කැලෑ කෑල්ලක පොඩි ඉඩම් කෑල්ලක් තියනවා. මේ විදහට මොකක් හරි හදන්න හිතෙනවා.
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    මචන්ලා මම දැකල තියෙනවා සුද්දන්ගේ කලේ හදපු tea estate bungalow එකක් අවුරුද 200 කට වැඩ පරණ ඇති එකේ ස්ලැබ් එකත් SBS වගේ අඩි 2න් 2කට බිම් එකක් ගිහින් තිබ්බ (SBS නෙමයි)

    මම හිතන්නේ ඔය අඩි 2න් 2කට බිම් එකක් යන නිසා ඕක සාමාන්‍ය සල්බ් එකට වඩා ශක්තියෙන් වැඩි ඇති ඒ කාලේ ඕකට යන කෝස්ට් එක වැඩි නිසා අපේ එවුන් නොර්මල් සල්බ් ක්‍රමයට යන්න ඇති ;-)
    :yes:
     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    ethakota kaamaree sadda pitata enne nadda?:sorry:
    ඇතුලේ සද්ධය නම් පිටට ඇහෙන්නේ නැහැ. හැබැයි බිත්තියේ වැදුනොත් හයියෙන් තේරෙනවා එක බිත්තියක් නෙවෙයි කියලා.
    ගොඩක් යුරෝප් රටවල නම් ගෙවල් හදන්නේ ඔය කියන බෝඩ් එක ගහලා තමයි. පිට බිත්ති විතරයි ශක්තිමත්.
    ඇතුලේ එව්වා බෝඩ්.
     

    ravindaj

    Well-known member
  • Sep 1, 2014
    1,408
    132
    83
    බ්ලොක් ගල් වලින් හැදුවම ගෙවල් රස්නෙයි කියන්නේ ඇත්තද.
    කොන්ක්‍රීට් උළුවහු ගැන අදහස කොහොමද, ඒවා කල් පවතිනවාද.
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    බ්ලොක් ගල් වලින් හැදුවම ගෙවල් රස්නෙයි කියන්නේ ඇත්තද.
    කොන්ක්‍රීට් උළුවහු ගැන අදහස කොහොමද, ඒවා කල් පවතිනවාද.

    case ekak thiye ban mamath baluwa hadapu gewal deka thunakma pata srayi,ventilation eka hodata haduwoth tikk withara adu weyi but porauwa wagee thiyeyinne ban mama balapuwanam
     
    • Like
    Reactions: ravindaj

    tnnera

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    Slip form walls dala geyak hadana plan ekak theyanawa.me dawas wala eaka karana hati study karanawa. Nerd ekin godak info ganna puluwan .contact karala balanna oone.
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,695
    13,474
    113
    Slip form walls dala geyak hadana plan ekak theyanawa.me dawas wala eaka karana hati study karanawa. Nerd ekin godak info ganna puluwan .contact karala balanna oone.

    හරියර study කරලා කරන්න ලොකු ඉතුරුවක් තියෙනවා