ඇයි කිරියට voting system එකක් හ‌ඳුන්වාදෙන්න බැරි?

thriloka

Well-known member
  • Apr 28, 2022
    890
    970
    93
    මම කිරියට අලුත් ඇත්තටම මගෙ account එක බැලුවොත් ඒක බලාගන්න පුලුවන්. සමහරවිට මේ suggestion එක කලිනුත් ඇවිල්ල ඇති. ඇයි කිරියට Reddit වල තියනව වගේ voting system එකක් හඳුන්වලා දෙන්නෙ නැත්තෙ. මම දැකල තියේ සමහර thread වල ඒක තියනව ඒත් කවුරුත් පාවිච්චි කරන බවක් නම් පේන්නෙ නෑ. thread එක උඩට ගන්න හැම වෙලේම කරන්නෙ "bump" කියල ටයිප් කරන එක, මට හිතෙන විදිහට ඒ ක්‍රමයෙන් වැදගත් comment යට ගිහින් thread එකක quality එක අඩු වෙනව නේද? ඒත් voting system එකකින් තමන් කැමති thread එකකට ලේසියෙන්ම vote කරල උඩට ගන්න පුලුවන්. ඒක thread එකේ quality එක වැඩි කරන්නත් හේතුවෙයි කියල හිතනවා. හැබැයි ඒ ක්‍රමෙන් අවුරුදු ගාණක් පරණ threads නම් උඩට ගන්න බැරිවෙයි. මම මේ හිටපු දවස් ටිකේ හිතට ආපු දෙයක් කීවෙ.
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    මම කිරියට අලුත් ඇත්තටම මගෙ account එක බැලුවොත් ඒක බලාගන්න පුලුවන්. සමහරවිට මේ suggestion එක කලිනුත් ඇවිල්ල ඇති. ඇයි කිරියට Reddit වල තියනව වගේ voting system එකක් හඳුන්වලා දෙන්නෙ නැත්තෙ. මම දැකල තියේ සමහර thread වල ඒක තියනව ඒත් කවුරුත් පාවිච්චි කරන බවක් නම් පේන්නෙ නෑ. thread එක උඩට ගන්න හැම වෙලේම කරන්නෙ "bump" කියල ටයිප් කරන එක, මට හිතෙන විදිහට ඒ ක්‍රමයෙන් වැදගත් comment යට ගිහින් thread එකක quality එක අඩු වෙනව නේද? ඒත් voting system එකකින් තමන් කැමති thread එකකට ලේසියෙන්ම vote කරල උඩට ගන්න පුලුවන්. ඒක thread එකේ quality එක වැඩි කරන්නත් හේතුවෙයි කියල හිතනවා. හැබැයි ඒ ක්‍රමෙන් අවුරුදු ගාණක් පරණ threads නම් උඩට ගන්න බැරිවෙයි. මම මේ හිටපු දවස් ටිකේ හිතට ආපු දෙයක් කීවෙ.
    Bump eka gahana ekama hethuwa thread1 up krana ekama newei. Thread ekata subscribe wennath puluwanne
     

    0x9

    Well-known member
  • Mar 18, 2015
    540
    833
    93
    මම කිරියට අලුත් ඇත්තටම මගෙ account එක බැලුවොත් ඒක බලාගන්න පුලුවන්. සමහරවිට මේ suggestion එක කලිනුත් ඇවිල්ල ඇති. ඇයි කිරියට Reddit වල තියනව වගේ voting system එකක් හඳුන්වලා දෙන්නෙ නැත්තෙ. මම දැකල තියේ සමහර thread වල ඒක තියනව ඒත් කවුරුත් පාවිච්චි කරන බවක් නම් පේන්නෙ නෑ. thread එක උඩට ගන්න හැම වෙලේම කරන්නෙ "bump" කියල ටයිප් කරන එක, මට හිතෙන විදිහට ඒ ක්‍රමයෙන් වැදගත් comment යට ගිහින් thread එකක quality එක අඩු වෙනව නේද? ඒත් voting system එකකින් තමන් කැමති thread එකකට ලේසියෙන්ම vote කරල උඩට ගන්න පුලුවන්. ඒක thread එකේ quality එක වැඩි කරන්නත් හේතුවෙයි කියල හිතනවා. හැබැයි ඒ ක්‍රමෙන් අවුරුදු ගාණක් පරණ threads නම් උඩට ගන්න බැරිවෙයි. මම මේ හිටපු දවස් ටිකේ හිතට ආපු දෙයක් කීවෙ.

    එහෙම කරන්න නම් මේ forum එකට use කරලා තියන bulletin board software එකේ builtin post voting feature එකක් තියෙන්නේ ඕන නේද? ඉස්සර තිබ්බේ නම් vbulletin එකේ නම් එහෙම feature එකක් නෑ.. දැන් නම් මොකද්ද තියෙන්නේ කියල idea එකක් නෑ
     

    ruvi777cute

    Well-known member
  • Sep 25, 2014
    2,110
    894
    113
    33
    Srilanka
    එහෙම කරන්න නම් මේ forum එකට use කරලා තියන bulletin board software එකේ builtin post voting feature එකක් තියෙන්නේ ඕන නේද? ඉස්සර තිබ්බේ නම් vbulletin එකේ නම් එහෙම feature එකක් නෑ.. දැන් නම් මොකද්ද තියෙන්නේ කියල idea එකක් නෑ
    xenforo kiyala man hitanne

    dan gihin baluwama ehema nane. kalin thibba wage mathakai
    Question widiyata hadapu Post ekata ehem enawa
    ------ Post added on Jun 12, 2022 at 11:26 PM
     
    • Like
    Reactions: 0x9

    VKodi

    Junior member
  • Feb 13, 2021
    56
    60
    18
    100% agree bro

    මම කිරියට අලුත් ඇත්තටම මගෙ account එක බැලුවොත් ඒක බලාගන්න පුලුවන්. සමහරවිට මේ suggestion එක කලිනුත් ඇවිල්ල ඇති. ඇයි කිරියට Reddit වල තියනව වගේ voting system එකක් හඳුන්වලා දෙන්නෙ නැත්තෙ. මම දැකල තියේ සමහර thread වල ඒක තියනව ඒත් කවුරුත් පාවිච්චි කරන බවක් නම් පේන්නෙ නෑ. thread එක උඩට ගන්න හැම වෙලේම කරන්නෙ "bump" කියල ටයිප් කරන එක, මට හිතෙන විදිහට ඒ ක්‍රමයෙන් වැදගත් comment යට ගිහින් thread එකක quality එක අඩු වෙනව නේද? ඒත් voting system එකකින් තමන් කැමති thread එකකට ලේසියෙන්ම vote කරල උඩට ගන්න පුලුවන්. ඒක thread එකේ quality එක වැඩි කරන්නත් හේතුවෙයි කියල හිතනවා. හැබැයි ඒ ක්‍රමෙන් අවුරුදු ගාණක් පරණ threads නම් උඩට ගන්න බැරිවෙයි. මම මේ හිටපු දවස් ටිකේ හිතට ආපු දෙයක් කීවෙ.
     

    IKL

    Well-known member
  • May 29, 2018
    44,549
    15,088
    113
    Kadawatha
    :dull:...............................

    புலி உருமுது புலி உருமுது
    இடி இடிக்குது இடி இடிக்குது
    கொடி பறக்குது கொடி பறக்குது
    வேட்டைக்காரன் வர்ரத பார்த்து
    கொல நடுங்குது கொல நடுங்குது
    துடித்துடிக்குது துடித்துடிக்குது
    நலக்கொலையுது நலக்கொலையுது
    வேட்டைக்காரன் வர்ரத பார்த்து