Reserved තියාගෙන ඉන්නවා කීප දෙනෙක් එකෙක් හරි නැත්නම් අනික ට්රයි කරනවා හොදම එකා බදිනවාකෙල්ලෙක් එක්ක chat කරනවා මේ ටිකේ. මේකිට කොල්ලෙක් සෙට් වෙලා සතියකට කලින්. ඌව fb post වලටත් tag කරනවා. හැබැයි ඌ ඩුබායි ඉන්නේ. මගෙත් එක්කත් චැට් කරනවා මේකි.
කොහොමද ඉතින් මේ ගෑණුන්ව විශ්වාස කරන්නේReserved තියාගෙන ඉන්නවා කීප දෙනෙක් එකෙක් හරි නැත්නම් අනික ට්රයි කරනවා හොදම එකා බදිනවා
Reserved තියාගෙන ඉන්නවා කීප දෙනෙක් එකෙක් හරි නැත්නම් අනික ට්රයි කරනවා හොදම එකා බදිනවා
කොහොමද ඉතින් මේ ගෑණුන්ව විශ්වාස කරන්නේ
උන්ගෙ genes වල තියෙන්නෙ බං වටේ යෑම, resources වැඩි පැත්තට නිකම්ම පුක නැමෙනවා, better survival

vishvasa krnn bh, ub dngnn one relationship eka maintain kara gnn, saralava kiwwoth traumatic bond ekak nththm aniwaren kella better options hamuwe ona welawaka ubava kala yanna puluwn

විශ්වාස කරන්න එපා ඉතින් අවශ්ය ප්රයෝජන ටික ගන්න කෙල්ලගෙන්; මොකද උනුත් උබෙන් පුළුවන් උපරිම ප්රයෝජන ගන්නා හිතාගෙන තමා යාළු වෙන්නේ.කොහොමද ඉතින් මේ ගෑණුන්ව විශ්වාස කරන්නේ
කව්ද බන් ගෑනු විස්වාස කරන්නෙ? තමන්ගේ අම්මව හැර වෙන ගෑනු විස්වාස කරන්න බෑ මේ ලෝකෙකොහොමද ඉතින් මේ ගෑණුන්ව විශ්වාස කරන්නේ
oya ara uba palenna love karana ekada? proposal ekakuth awilla thiyenawa kiwwe?කෙල්ලෙක් එක්ක chat කරනවා මේ ටිකේ. මේකිට කොල්ලෙක් සෙට් වෙලා සතියකට කලින්. ඌව fb post වලටත් tag කරනවා. හැබැයි ඌ ඩුබායි ඉන්නේ. මගෙත් එක්කත් චැට් කරනවා මේකි.