ඇයි කෙල්ලෝ කොල්ලේක් ඉද්දින් වෙන වුන් එක්ක chat කරන්නේ?

Avatar998

Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,924
    5,088
    113
    Pandora
    කෙල්ලෙක් එක්ක chat කරනවා මේ ටිකේ. මේකිට කොල්ලෙක් සෙට් වෙලා සතියකට කලින්. ඌව fb post වලටත් tag කරනවා. හැබැයි ඌ ඩුබායි ඉන්නේ. මගෙත් එක්කත් චැට් කරනවා මේකි.
     
    • Like
    Reactions: sahan50

    Grand_Canyons

    Well-known member
  • Jul 18, 2022
    370
    478
    63
    කෙල්ලෙක් එක්ක chat කරනවා මේ ටිකේ. මේකිට කොල්ලෙක් සෙට් වෙලා සතියකට කලින්. ඌව fb post වලටත් tag කරනවා. හැබැයි ඌ ඩුබායි ඉන්නේ. මගෙත් එක්කත් චැට් කරනවා මේකි.
    Reserved තියාගෙන ඉන්නවා කීප දෙනෙක් එකෙක් හරි නැත්නම් අනික ට්‍රයි කරනවා හොදම එකා බදිනවා
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,924
    5,088
    113
    Pandora
    Reserved තියාගෙන ඉන්නවා කීප දෙනෙක් එකෙක් හරි නැත්නම් අනික ට්‍රයි කරනවා හොදම එකා බදිනවා
    කොහොමද ඉතින් මේ ගෑණුන්ව විශ්වාස කරන්නේ
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    Reserved තියාගෙන ඉන්නවා කීප දෙනෙක් එකෙක් හරි නැත්නම් අනික ට්‍රයි කරනවා හොදම එකා බදිනවා

    කොහොමද ඉතින් මේ ගෑණුන්ව විශ්වාස කරන්නේ

    vishvasa krnn bh, ub dngnn one relationship eka maintain kara gnn, saralava kiwwoth traumatic bond ekak nththm aniwaren kella better options hamuwe ona welawaka ubava kala yanna puluwn
    ------ Post added on Oct 24, 2024 at 9:31 PM
     

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,924
    5,088
    113
    Pandora
    උන්ගෙ genes වල තියෙන්නෙ බං වටේ යෑම, resources වැඩි පැත්තට නිකම්ම පුක නැමෙනවා, better survival
    :lol: :baffled:

    vishvasa krnn bh, ub dngnn one relationship eka maintain kara gnn, saralava kiwwoth traumatic bond ekak nththm aniwaren kella better options hamuwe ona welawaka ubava kala yanna puluwn

    :confused:
     

    Grand_Canyons

    Well-known member
  • Jul 18, 2022
    370
    478
    63
    කොහොමද ඉතින් මේ ගෑණුන්ව විශ්වාස කරන්නේ
    විශ්වාස කරන්න එපා ඉතින් අවශ්‍ය ප්‍රයෝජන ටික ගන්න කෙල්ලගෙන්; මොකද උනුත් උබෙන් පුළුවන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්නා හිතාගෙන තමා යාළු වෙන්නේ. 😓 පුක දෙන්න යන්නේ නැතුව ෆන් එක ගන්න. දිගට කෙල්ලෝ test කරද්දී හොදම එකක් හම්බ උනොත් විතරක් කාලය ශ්‍රමය වැය කරලා ඒ කෙල්ල වෙනුවෙන් කැප වෙන්න නැතුව ඉතින් වෙන ක්‍රමයක් නෑ ☹️
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,016
    167,853
    113
    එකමත් එක රටක
    ඉතින් හොදයි නේ ඕයි !!
    උබ ආතල් එකක් ගනින්.... ඕක කරගහන්න වෙන එකෙක් ඉන්නව නේ . 🥱
    බොක්කෙන් කරන්න එපා . අනිත් එකා ගැන උඹ දන්නවා කියල එකී දැනගන්න ඕනේ .
     

    villa pro

    Well-known member
  • Feb 10, 2021
    1,943
    2,967
    113
    කොහොමද ඉතින් මේ ගෑණුන්ව විශ්වාස කරන්නේ
    කව්ද බන් ගෑනු විස්වාස කරන්නෙ? තමන්ගේ අම්මව හැර වෙන ගෑනු විස්වාස කරන්න බෑ මේ ලෝකෙ
     

    TonyMontana83

    Well-known member
  • Apr 9, 2022
    9,115
    19,708
    113
    Miami
    කෙල්ලෙක් එක්ක chat කරනවා මේ ටිකේ. මේකිට කොල්ලෙක් සෙට් වෙලා සතියකට කලින්. ඌව fb post වලටත් tag කරනවා. හැබැයි ඌ ඩුබායි ඉන්නේ. මගෙත් එක්කත් චැට් කරනවා මේකි.
    oya ara uba palenna love karana ekada? proposal ekakuth awilla thiyenawa kiwwe?
     
    • Like
    Reactions: Nidarshana_k