ඇයි බං SLT එකට බැරි Quota එක වැඩි කරන්න

SIC

Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    Okkoma tamange wasiyata. Tiyena ewagen uparima aduwata use karanna balahan addons tiynawa social media , work from hom ewa dala gemak gahanna
     

    LOyalnIMa

    Active member
  • Oct 26, 2021
    296
    245
    43
    dan 200Mbps nisa happy day ekata hariyata gemak gahuwaoth 2TB baanna puluwan..
    eka maasa 12 bedala baluwoth maseta 170GB wadipura hambuna wage..
    ethakota aththa total eka aduma fiber home package eketh 100+170GB = 270GB wage..
    plan karoth ona tharam baa ganna hondatama athi..

    $ eka almost double unata ISP la okkoma ganan wadi kale 23%.. ithin issara price ekka balanakota unta profit adui..
    ekai oya 5G transition ekathi adi adi thiyenne..
    Kisima therumak nethi wedak bn oka. Ehema happy day ekak thiyanawa kiyala amathaka karala inna eka eta wada hodai. Katada awruddhakata 2TB download karanna hithagena dewal thiyagena inne. Internet ona welavata ona widihata thiyenna one. Bonus ekak kiyala eka dawasaka download karanna 400GB wath normal ekekta ne. Ehema gaththath owa nikan thiyagena innawa witharai. Serama balala hari use karala wedak ganna eka hari wenne podi pramanayak. Aduma Tharame sathi 2kata peyakwath dena widihata thibbanan poddak hari wedak thiyei.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,100
    113
    Kisima therumak nethi wedak bn oka. Ehema happy day ekak thiyanawa kiyala amathaka karala inna eka eta wada hodai. Katada awruddhakata 2TB download karanna hithagena dewal thiyagena inne. Internet ona welavata ona widihata thiyenna one. Bonus ekak kiyala eka dawasaka download karanna 400GB wath normal ekekta ne. Ehema gaththath owa nikan thiyagena innawa witharai. Serama balala hari use karala wedak ganna eka hari wenne podi pramanayak. Aduma Tharame sathi 2kata peyakwath dena widihata thibbanan poddak hari wedak thiyei.
    ithin salli thiyanawa nam kisi prashnayak na kamahi welawaka use karanna 1Gbps speed 1200GB $50 maseta SLT eken ganna puluwan..
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: AlphaVille

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    anik eka exploit ekak hambunama uparima use karanwa ayi wena hukaris na
    :yes::yes:
    උන්ගේ package වගේක සෑහෙන හිල් තොගයක් හම්බුණා
    එහෙම එකක් සෙට් වුණාම අනුකම්පාවක් නෑ දීලා අරිනවා

    කියන්නේ නෑ, SLT එකේ එවුන් ඉන්නවා:no:
     
    • Like
    Reactions: AlphaVille

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    :yes::yes:
    උන්ගේ package වගේක සෑහෙන හිල් තොගයක් හම්බුණා
    එහෙම එකක් සෙට් වුණාම අනුකම්පාවක් නෑ දීලා අරිනවා

    කියන්නේ නෑ, SLT එකේ එවුන් ඉන්නවා:no:

    ow ow
    un aththtama extra gb kiyala gasa kemak karanne,
    math ehema thamyi anukampa na.
     

    LOyalnIMa

    Active member
  • Oct 26, 2021
    296
    245
    43
    ithin salli thiyanawa nam kisi prashnayak na kamahi welawaka use karanna 1Gbps speed 1200GB $50 maseta SLT eken ganna puluwan..
    Kisima therumak nethi wedak bn oka. Ehema happy day ekak thiyanawa kiyala amathaka karala inna eka eta wada hodai. Katada awruddhakata 2TB download karanna hithagena dewal thiyagena inne. Internet ona welavata ona widihata thiyenna one. Bonus ekak kiyala eka dawasaka download karanna 400GB wath normal ekekta ne. Ehema gaththath owa nikan thiyagena innawa witharai. Serama balala hari use karala wedak ganna eka hari wenne podi pramanayak. Aduma Tharame sathi 2kata peyakwath dena widihata thibbanan poddak hari wedak thiyei.
    Eketh condition ekak daily 40GB. 1200GB serama tika masetama thibbanan thamai lesi. Mokada api hemadama target ekak wage balagena inne ne weda karanna. Samahara dawaswalata 40GB walata wada onnan ekath prashnayak.

    Hahhaa ow salli thiyanawanan mukuth prashnayak ne onama deyak life eke unath. 1Gbps 5TB ekak ganna puluwan 235$ wage ganakata.