oya inna area eka, DP ekata dura, line quality wage dewal anuwa wenas wenawa athi..
mata hama welema 200+ enawa..
gedara idan 400m wage nam thiyenwa Dp ekata
line eka ekaparak kaduna.
oya inna area eka, DP ekata dura, line quality wage dewal anuwa wenas wenawa athi..
mata hama welema 200+ enawa..
Kisima therumak nethi wedak bn oka. Ehema happy day ekak thiyanawa kiyala amathaka karala inna eka eta wada hodai. Katada awruddhakata 2TB download karanna hithagena dewal thiyagena inne. Internet ona welavata ona widihata thiyenna one. Bonus ekak kiyala eka dawasaka download karanna 400GB wath normal ekekta ne. Ehema gaththath owa nikan thiyagena innawa witharai. Serama balala hari use karala wedak ganna eka hari wenne podi pramanayak. Aduma Tharame sathi 2kata peyakwath dena widihata thibbanan poddak hari wedak thiyei.dan 200Mbps nisa happy day ekata hariyata gemak gahuwaoth 2TB baanna puluwan..
eka maasa 12 bedala baluwoth maseta 170GB wadipura hambuna wage..
ethakota aththa total eka aduma fiber home package eketh 100+170GB = 270GB wage..
plan karoth ona tharam baa ganna hondatama athi..
$ eka almost double unata ISP la okkoma ganan wadi kale 23%.. ithin issara price ekka balanakota unta profit adui..
ekai oya 5G transition ekathi adi adi thiyenne..
ithin salli thiyanawa nam kisi prashnayak na kamahi welawaka use karanna 1Gbps speed 1200GB $50 maseta SLT eken ganna puluwan..Kisima therumak nethi wedak bn oka. Ehema happy day ekak thiyanawa kiyala amathaka karala inna eka eta wada hodai. Katada awruddhakata 2TB download karanna hithagena dewal thiyagena inne. Internet ona welavata ona widihata thiyenna one. Bonus ekak kiyala eka dawasaka download karanna 400GB wath normal ekekta ne. Ehema gaththath owa nikan thiyagena innawa witharai. Serama balala hari use karala wedak ganna eka hari wenne podi pramanayak. Aduma Tharame sathi 2kata peyakwath dena widihata thibbanan poddak hari wedak thiyei.
anik eka exploit ekak hambunama uparima use karanwa ayi wena hukaris na



උන්ගේ package වගේක සෑහෙන හිල් තොගයක් හම්බුණා
එහෙම එකක් සෙට් වුණාම අනුකම්පාවක් නෑ දීලා අරිනවා
කියන්නේ නෑ, SLT එකේ එවුන් ඉන්නවා![]()
ithin salli thiyanawa nam kisi prashnayak na kamahi welawaka use karanna 1Gbps speed 1200GB $50 maseta SLT eken ganna puluwan..
Eketh condition ekak daily 40GB. 1200GB serama tika masetama thibbanan thamai lesi. Mokada api hemadama target ekak wage balagena inne ne weda karanna. Samahara dawaswalata 40GB walata wada onnan ekath prashnayak.Kisima therumak nethi wedak bn oka.Ehema happy day ekak thiyanawa kiyala amathaka karala inna eka eta wada hodai.Katada awruddhakata 2TB download karanna hithagena dewal thiyagena inne. Internet ona welavata ona widihata thiyenna one. Bonus ekak kiyala eka dawasaka download karanna 400GB wath normal ekekta ne. Ehema gaththath owa nikan thiyagena innawa witharai. Serama balala hari use karala wedak ganna eka hari wenne podi pramanayak. Aduma Tharame sathi 2kata peyakwath dena widihata thibbanan poddak hari wedak thiyei.