එහෙම සිංහල එක කියල නම් නීතියක් නෑ. තියනවා නම් දාපන්කෝ බලන්න.රාජ්ය භාෂා ප්රත්පත්තිය ද මොකද කියලා චන්ද්රිකා ගේ කාලේ ගෙනාවේ
සිංහල දෙමල දෙකම රාජ්ය භාෂා.
එහෙම සිංහල එක කියල නම් නීතියක් නෑ. තියනවා නම් දාපන්කෝ බලන්න.රාජ්ය භාෂා ප්රත්පත්තිය ද මොකද කියලා චන්ද්රිකා ගේ කාලේ ගෙනාවේ
mada mulane gombetta laws hadanawaරාජ්ය භාෂා ප්රත්පත්තිය ද මොකද කියලා චන්ද්රිකා ගේ කාලේ ගෙනාවේ
ඕක රනිල ගෙ කාලෙ approve උන design එක. ඒක දන්නෙ නැතුව ජෙප්පො ඕක defend කරන්නෙඇයි මේ හිඟන බයියෝ ෆෝම් වෙලා ඉන්නේ?
මොකක්ද ඒ නීතිය?
Conservative උනා ම හෙන යුනීක් ය හෙන ලොකුය කියල හිතන පොන්නයොන්ට ඕව ගැන තේරුමක් නෑ.රාජ්ය බාශාව English උනානම් උබලා අපි හැමෝම අද ලෝකෙ දිනපු , මීට වඩා අඩියක් උඩින් ඉන්න මිනිස්සු බන්!
මේක සින්හල කරපු එකා දේශප්රේමෙ ඉස්සරහට දාලා කලේ දුප්පත් අඩු කුලේ උන්ව ඒ නූගත් කමේම හිර කරපු එක!
අද්යාපනේ ලබපු ඉහලට ඉගෙන ගන්න ගිය හැම එකාම දන්නවා English හරියට බැරුව කොයි තරම් අසරණ උන තැන් තියෙද කියලා!
ඒත් පක්ශ හුත්තවල් නැතුව කල්පනා කරහල්ලකො!