ඇයි private hospital වල එකම දේට price එක වෙනස්

U-tag

Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    මචං මාගෙ පිටේ sebaceous cyst එකක් (පොඩි නෙල්ලි ගෙඩියක් වගේ පොඩි ගෙඩියක් අයින් කරන්න) තිබිලා surgery එකකින් අයින් කරන්න ඕනේ උනා.

    මම මෙක Asiri Hospital එකට පෙන්නලා surgery එකට කීයක් charge වෙනවා ද අහනකොට 121,000 to 150,000 කිව.

    මම Asiri hospital වගේ ලොකු නැති ඒත් private hospital එකකින් මේ surgery එක 10,000 කට කරගත්තා. මෙක 20-30 minutes surgery එකක්. හිරිවටලා කරපු එකක්. Government hospital surgeon doctor කෙනෙක් මෙක කරේ.

    මොකද බං මෙහෙම private hospital වලින් හූරාගෙන කන්න යන්නේ?
     
    Last edited:

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    Ado ae mokuk da bun ae hospital aeka..?

    Asiri wage hospital wala support staff / Nurse salary sahenna wedi nisa wenna aethi bun
    නුවර එකක් බං. ඒත් බං Rs. 110,000 gap එකක්. අනේ මන්දා.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: danamith

    Erandic

    Active member
  • Dec 11, 2014
    635
    154
    43
    Hettipola
    Consultant Doctor කෙනෙක් නම් රු. 10,000 කට surgery එක කලා කියන එක විශ්වාස කරන්න අමාරුයි.
     
    • Like
    Reactions: U-tag

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    Consultant Doctor කෙනෙක් නම් රු. 10,000 කට surgery එක කලා කියන එක විශ්වාස කරන්න අමාරුයි.
    කරා බං. මුලින අහන කොට කීවේ 15,000 or 20,000 යැයි කියලා. ඒත් ඉවර උනාට පස්සේ 10,000 බං.
     

    SURVIV0R

    Active member
  • Jun 17, 2017
    325
    249
    43
    USA
    cyst ekak remove karanna ochchara ganak ganne eka eka hospital wala scheme ekak tynawa.
    ex- minimal invasive spinal Surgery Lumbar L4-L5 wage asiri eke kaloth over 2mil eth lanka hospitals 1mil eka singapore karanawa nam 0ver 10mil rupees (lk) surgery eka godak welawata same. Methods of prep, surgery godak durata samanai. surgery eka about 3 hrs. godak mahansi machan hitagena oya magula karaddi. risk wadi podda eha meha unoth spinal cord eka damage wenawa etakota sorry.com oya wage risk factor wagema tawa godak dewal tynawa
    e wagema eyala use karana instruments machines wenas ewa use karanna cost eka wenas. mn uda kwwa surgery ekata xray 120k witara gannawa 180 degrees eta passe 3d model ekak wage hadenawa machine eken, elagata instruments registar karanawa 3d tracker ekakin. oya wage ewa use weddi ganan.

    cyst ekak nam tiyena place eka anuwath ganan wenas eka eka hospital wala oka nam mata kwwath gedaradi mn karala denna tibba badu have :lol: :lol:
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,874
    8
    35,485
    113
    මචං මාගෙ පිටේ sebaceous cyst එකක් (පොඩි නෙල්ලි ගෙඩියක් වගේ පොඩි ගෙඩියක් අයින් කරන්න) තිබිලා surgery එකකින් අයින් කරන්න ඕනේ උනා.

    මම මෙක Asiri Hospital එකට පෙන්නලා surgery එකට කීයක් charge වෙනවා ද අහනකොට 121,000 to 150,000 කිව.

    මම Asiri hospital වගේ ලොකු නැති ඒත් private hospital එකකින් මේ surgery එක 10,000 කට කරගත්තා. මෙක 20-30 minutes surgery එකක්. හිරිවටලා කරපු එකක්. Government hospital surgeon doctor කෙනෙක් මෙක කරේ.

    මොකද බං මෙහෙම private hospital වලින් හූරාගෙන කන්න යන්නේ?
    Because there is no regulation in the industry. They charge whatever the amount they like. All private hospitals follow only one policy. "Aa Rogiya Paramaa Labha"
    They will screw to the maximum anyone going in there. :P
     

    Aknasi

    Junior member
  • Sep 29, 2010
    91
    4
    8
    Srilanka
    mageth sebaceous cyst ekak operate kala , Asiri Surgical eke, dan 2 years walata kalin, Ofc eke insurence nisa 27,000k giya. naththan eetath aduwei. Day operation kale. ude giya payen deken iwarai.
     
  • Apr 15, 2014
    5,817
    4,928
    113
    මචං මාගෙ පිටේ sebaceous cyst එකක් (පොඩි නෙල්ලි ගෙඩියක් වගේ පොඩි ගෙඩියක් අයින් කරන්න) තිබිලා surgery එකකින් අයින් කරන්න ඕනේ උනා.

    මම මෙක Asiri Hospital එකට පෙන්නලා surgery එකට කීයක් charge වෙනවා ද අහනකොට 121,000 to 150,000 කිව.

    මම Asiri hospital වගේ ලොකු නැති ඒත් private hospital එකකින් මේ surgery එක 10,000 කට කරගත්තා. මෙක 20-30 minutes surgery එකක්. හිරිවටලා කරපු එකක්. Government hospital surgeon doctor කෙනෙක් මෙක කරේ.

    මොකද බං මෙහෙම private hospital වලින් හූරාගෙන කන්න යන්නේ?
    යකෝ ගෙඩිය බස්සවන තෙල් කුප්පිය රුපියල් 200 යි නේ. :D :D වෙද ම්හත්තය ගනියි රුපියල් 500ක් ඕන නම්. ඒත් එපා කියයි.
     
    • Like
    Reactions: U-tag

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    cyst ekak remove karanna ochchara ganak ganne eka eka hospital wala scheme ekak tynawa.
    ex- minimal invasive spinal Surgery Lumbar L4-L5 wage asiri eke kaloth over 2mil eth lanka hospitals 1mil eka singapore karanawa nam 0ver 10mil rupees (lk) surgery eka godak welawata same. Methods of prep, surgery godak durata samanai. surgery eka about 3 hrs. godak mahansi machan hitagena oya magula karaddi. risk wadi podda eha meha unoth spinal cord eka damage wenawa etakota sorry.com oya wage risk factor wagema tawa godak dewal tynawa
    e wagema eyala use karana instruments machines wenas ewa use karanna cost eka wenas. mn uda kwwa surgery ekata xray 120k witara gannawa 180 degrees eta passe 3d model ekak wage hadenawa machine eken, elagata instruments registar karanawa 3d tracker ekakin. oya wage ewa use weddi ganan.

    cyst ekak nam tiyena place eka anuwath ganan wenas eka eka hospital wala oka nam mata kwwath gedaradi mn karala denna tibba badu have :lol: :lol:
    මෙක කොන්දේ එකක් නෙවේ බං. උරහිසේ තිබ්බේ. තෙල් ගෙඩි කියන එකක් බං. එහෙම නම් එහෙම වෙන්න ඇති බන්. A

    mageth sebaceous cyst ekak operate kala , Asiri Surgical eke, dan 2 years walata kalin, Ofc eke insurence nisa 27,000k giya. naththan eetath aduwei. Day operation kale. ude giya payen deken iwarai.

    ඔව් බං මම අදුර වෙන එකෙක් ඔහොම අඩුවට කරගත්තා කිව. මෙක විනාඩි 20 ක‍ වගේ වැඩක්.

    යකෝ ගෙඩිය බස්සවන තෙල් කුප්පිය රුපියල් 200 යි නේ. :D :D වෙද ම්හත්තය ගනියි රුපියල් 500ක් ඕන නම්. ඒත් එපා කියයි.

    එක රිදෙන වැඩක් නේද?
     
    Last edited:

    SURVIV0R

    Active member
  • Jun 17, 2017
    325
    249
    43
    USA
    thel gedi ena eka samanya deyak surgery eka kara nam hodai nathnam thel jathi tiyenawa oka bahala yanna. kudhdhati nam ekko age le wala mokak hari wisak ushne wadi wela wage deyak oka ain karanakota podi mallak wage ekak tiyenawa athule ekath ekka ain karanna ona nathnam ayeth enawa
     
    • Like
    Reactions: U-tag

    U-tag

    Well-known member
  • Nov 18, 2011
    12,732
    14,353
    113
    thel gedi ena eka samanya deyak surgery eka kara nam hodai nathnam thel jathi tiyenawa oka bahala yanna. kudhdhati nam ekko age le wala mokak hari wisak ushne wadi wela wage deyak oka ain karanakota podi mallak wage ekak tiyenawa athule ekath ekka ain karanna ona nathnam ayeth enawa
    ඔව් බං ඒ ඔක්කොම එලියට අරගෙන තිබ්බ. මෙක ටිකක් පරාණ එකක්අන්තිමට මට එක පෙන්නුවා. පොඩි වෙරළු ගෙඩියක් වගේ බං. 😏 😏
     
    • Haha
    Reactions: SURVIV0R