ඇයියෙ.....මගෙ පොඩි පෝන් එකෙන් කරන්නෙ පුළුවන් නම් උදව්වක් කරන්න
නිකං ටෙස්ට් කරන්න දැම්මෙ බයින්න එහෙම එපා
නිකං ටෙස්ට් කරන්න දැම්මෙ බයින්න එහෙම එපා
ඇයි අපිට ඕනිනම් බනිනවානිකං ටෙස්ට් කරන්න දැම්මෙ බයින්න එහෙම එපා
ඒක තමයි නේදtika kalayak yai index wenna serach results walata
එහෙමද ලැජ්ජයි එහෙම කියන කොට1 sub inna channle ekak ehema search krata enne na ithin
බොට් : දෙක දෙපැත්තටද space කරන්න කිවෙTruck Simulator:Ultimate වෙනුවට name එක : දෙපැත්තට space දාන්න ,
තව හැම වචනේකම මුල් අකුර capital දන්නා gameplay වෙනුවට Gameplay .
මම youtube ගැන දන්නේ නැහැ ඒත් ,
tags ඕන ඒවා දන්නා ,ඕනවට වඩා නොගැලපෙන tags දාන්න එපා.
Truck Simulator : Ultimateඒක තමයි නේද
එහෙමද ලැජ්ජයි එහෙම කියන කොට
------ Post added on Apr 21, 2024 at 8:44 PM
බොට් : දෙක දෙපැත්තටද space කරන්න කිවෙ
------ Post added on Apr 21, 2024 at 8:47 PM
ඇයියෙChannel eka search karanna , video balanna yanna epa thamange channel eke
ඒ මොකටද ලැජ්ජ වෙන්නෙ. පටන්ගන්න හිතල පටන් නොගත්ත උන්ට වඩා උඹ කොච්චර ඉස්සරහින්ද ඉන්නෙ.එහෙමද ලැජ්ජයි එහෙම කියන කොට![]()
Thanksඒ මොකටද ලැජ්ජ වෙන්නෙ. පටන්ගන්න හිතල පටන් නොගත්ත උන්ට වඩා උඹ කොච්චර ඉස්සරහින්ද ඉන්නෙ.
Yt Shorts වලින් පටන්ගත්තොත් හොඳයි නේද කියන එක තමා මගේනම් suggestion එක
Short video දාන්න කියලද කියන්නෙ මුලින්මඒ මොකටද ලැජ්ජ වෙන්නෙ. පටන්ගන්න හිතල පටන් නොගත්ත උන්ට වඩා උඹ කොච්චර ඉස්සරහින්ද ඉන්නෙ.
Yt Shorts වලින් පටන්ගත්තොත් හොඳයි නේද කියන එක තමා මගේනම් suggestion එක

Thanks broඇයි youtube chnl එකක් හදලා search කරාට එනනෛ නැත්තෙ
වීඩියෝ publish කරන්නේ නැතුව සර්ච් කරාට එන්නෙ නෑ 2,3 k dala balanna
Mage channel eka hadala මම ඔය වැඩේ කරා වෙන අකවුන්ට් වලින් sub උත් කරා ටික කලක් යනකොට ඒ සබ් මිසින්. ඔයා වීඩියෝ බැලුවම චැනල් එක ලංකාවට suggest wenna Ida thiyenawa
shorts danawanam me video eka balanna
සබ් count එකයි views hours ගානයි වැඩිකරගන්නයි content creating ගැන ජෙනරල් අයිඩියා එකක් ගන්නයි demotivate නොවෙන්නයි Shorts හොඳයි වගේ හිතෙනව. මම ඉතින් subject expert කෙනෙක් නම් නෙවේ.Short video දාන්න කියලද කියන්නෙ මුලින්ම![]()
Ow කතාව හරි ඔයාගෙසබ් count එකයි views hours ගානයි වැඩිකරගන්නයි content creating ගැන ජෙනරල් අයිඩියා එකක් ගන්නයි demotivate නොවෙන්නයි Shorts හොඳයි වගේ හිතෙනව. මම ඉතින් subject expert කෙනෙක් නම් නෙවේ.