සමාවෙන්න ඔනා මට හිනා ගියා.මම ඊයේ කොළඹදී දැක්ක අලුත් ඇල්ටෝ මොඩ්ල් එකක්.පට්ට ලස්සනයි.එකේ ගාන කියාද මචන් .දන්නා කෙනෙක් ඉන්නවනම් පොඩි විස්තරයක් කියනවද?
සමාවෙන්න ඔනා මට හිනා ගියා.
දන්නේ නැති හින්ද දන්නා විදියට කිව්වේ.
පෙනුම suzuki swift එක වගේ.එත් ඇල්ටෝ කියලයි ගහල තිබ්බේ.ඉතින්
කොහොමද කියන්නේ ඒ වගේ එකක්.
ඔය උඩ මම දාපු එකද?දන්නේ නැති හින්ද දන්නා විදියට කිව්වේ.
පෙනුම suzuki swift එක වගේ.එත් ඇල්ටෝ කියලයි ගහල තිබ්බේ.ඉතින්
කොහොමද කියන්නේ ඒ වගේ එකක්.
![]()
photo ekak dapan balanna.
උබ කියන්නේ මේක වෙන්න ඔනේ. 2015 ඇල්ටො කේ 10 එක.
![]()
mmapo.. aluth alto eka umblata lassanatda penne ban ... mata nam ekata kiyanna deyak na,, parana eka patta lassanai okath ekkka gathama,,, mokada parana eka japan suzuki company eke design ekak,, oya aluth magula indian karayange design ekak,, balapanko eke hati,, puka gini aran wage
2015 k10K10 ekada?
ලස්සන වැඩක් නැනේ බන්, පොඩ්ඩක් හිතපන් පොඩි මිනිස්සු අමාරුවෙන් ඕකක් ගත්ත කියලා අන්තිමට ෆිනෑන්ස් ගෙවල ඉවර උනාම ඕක හදිස්සියකට විකුනන්න පුලුවන්ද? උට අයෙත් ගන්න වෙන්න ඉන්දියන් බිජ්ජක්ම තමයි, එකම තැන කැරකෙනවා කුකුලෝ

විකුනන්න බැරි වෙයි ද බන්. 15කට විතර ගන්න පුළුවන් මොකක් ද බන්.පාවිච්චි කරපුව අරන් දුක් විඳින්න වෙනවනේ.mm
2015 k10
විකුනන්න බැරි වෙයි ද බන්. 15කට විතර ගන්න පුළුවන් මොකක් ද බන්.පාවිච්චි කරපුව අරන් දුක් විඳින්න වෙනවනේ.
ow oka aran athule benz ekaka wage yanna puluwan.kukul kotuwaka demma wage ban,mona magulata 15lks dila gannawada manda india wala 3lks oka.e ganata nan kamak ne.15k dila okak ganna pissek.

apoi echcharatama awl da..
ehenam oke adahasa ath araganna one.ලස්සන වැඩක් නැනේ බන්, පොඩ්ඩක් හිතපන් පොඩි මිනිස්සු අමාරුවෙන් ඕකක් ගත්ත කියලා අන්තිමට ෆිනෑන්ස් ගෙවල ඉවර උනාම ඕක හදිස්සියකට විකුනන්න පුලුවන්ද? උට අයෙත් ගන්න වෙන්න ඉන්දියන් බිජ්ජක්ම තමයි, එකම තැන කැරකෙනවා කුකුලෝ
