මොනිටරේ එක්කද සිස්ටම් එක විතරක්ද ?
උබ මොන වගේ දේවල්ද කරන්න ඉන්නේ මැශින් එකෙන් ?
ubata ona PC eke requirement eka kiyapan un free assemble karala denawa. windows danna salli denna epa gedara awith daganin crack ekak
ube reqirement eka aran unity eke kadawal walata gihin quotation ekak ganin. elagata aduma tanin hadaganin. assembled kwwe branded pc ekak nam HP Original ekak tama itin. habai 60k tiya 120k wath ganan weiubata ona PC eke requirement eka kiyapan un free assemble karala denawa. windows danna salli denna epa gedara awith daganin crack ekak
![]()


මේක කොහොමද මචන්ලා?![]()

