ඇහුවොත් බයිය්යෙක් කරපු ප්‍රශ්නය.

Edward Kenway

Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    Thota therum ganime hakiwayak naha.. nikan typo ekak allan kiyawanna epa… China walin karoth anik ratawalatath ehema karanna positive sign ekak… Ubata deyak therum karanna puluwan manussayek newe bn…
    ඈ මෝඩ පොන්නයෝ, දැන් උඹ කිව්වේ ඉන්දියාවට ගිය නිසා china නැති උනා ඒ නිසා දැන් debt restructuring බෑ කියල නේද? එතකොට ජපානේ එක්ක බැරිත් ඇයි ජපානේ චීනේ කරනකන්ද බලන් ඉන්නේ?

    IMF sanction එකක් ගෙන හිටපන් පොන්ස් :lol:
     

    bando1

    Well-known member
  • May 15, 2019
    759
    515
    93
    ඈ මෝඩ පොන්නයෝ, දැන් උඹ කිව්වේ ඉන්දියාවට ගිය නිසා china නැති උනා ඒ නිසා දැන් debt restructuring බෑ කියල නේද? එතකොට ජපානේ එක්ක බැරිත් ඇයි ජපානේ චීනේ කරනකන්ද බලන් ඉන්නේ?

    IMF sanction එකක් ගෙන හිටපන් පොන්ස් :lol:
    man kiyapu eka therum aran message ekak dapan.. ; economic baha ; geo- politics therenne naha… owa puluwan wenna baha kohomath Ubata analytical knowledge ekak naha… Ara gamman pila kiuwe Basil ta thiyenne photographic memory ekak kiyala, ubatath thiyenne anna Ehema ekak… a nisa ubata mewa therenne naha … nikan typo ekak allan kaa gahanna witharai danne samanayen oka Dara Baiyange saha moda UNP karayange feature ekak…magei ubei politics thiyenne level dekaka man try to build dialogue among people Uba karanne cheap Basil la karapu politics . “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" -
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    man kiyapu eka therum aran message ekak dapan.. ; economic baha ; geo- politics therenne naha… owa puluwan wenna baha kohomath Ubata analytical knowledge ekak naha… Ara gamman pila kiuwe Basil ta thiyenne photographic memory ekak kiyala, ubatath thiyenne anna Ehema ekak… a nisa ubata mewa therenne naha … nikan typo ekak allan kaa gahanna witharai danne samanayen oka Dara Baiyange saha moda UNP karayange feature ekak…magei ubei politics thiyenne level dekaka man try to build dialogue among people Uba karanne cheap Basil la karapu politics . “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" -
    උඹේ economics දැනුම වැඩි වෙලාද බං IMF එකෙන් sanctions දානවා කිව්වේ? Geo political දැනුම වැඩි වෙලාද චීනේ එක්ක එකතු උනාම ජපානේ (චීනේ එක්ක පට්ට මලෙන් ඉන්න රටක්) loan restructure කරන්න ලේසි කිව්වේ?

    උඹ දන්න ලබ්බක් නෑ බං වචන අහුලන් කියනවන්නේ නැතුව ගිහින් රාජපක්ෂට පුක දීපන්
     

    bando1

    Well-known member
  • May 15, 2019
    759
    515
    93
    උඹේ economics දැනුම වැඩි වෙලාද බං IMF එකෙන් sanctions දානවා කිව්වේ? Geo political දැනුම වැඩි වෙලාද චීනේ එක්ක එකතු උනාම ජපානේ (චීනේ එක්ක පට්ට මලෙන් ඉන්න රටක්) loan restructure කරන්න ලේසි කිව්වේ?

    උඹ දන්න ලබ්බක් නෑ බං වචන අහුලන් කියනවන්නේ නැතුව ගිහින් රාජපක්ෂට පුක දීපන්
    oyage language eken minissu therum gani oyage political ideology eka.. Aduma me year ekke ISB walata amathara loan payments thiyanawa kiyala kiyala dunneth mama ne 😂 එකතු උනාම ජපානේ (චීනේ එක්ක පට්ට මලෙන් ඉන්න රටක්) loan restructure කරන්න ලේසි කිව්වේ? Man kiwe ubata nikan statement ekak therum ganna molayak naha kiyala… google search karapan China - Japan relationship eka kochchara valuable da kiyala Asia - pacific relationship ekakata…. වචන අහුලන් කියනවන්නේ නැතුව ගිහින් රාජපක්ෂට පුක දීපන් ///
    Mhe ! Rajapakshata puka dena un hadanne public outrage eka unata oni widihata namma ganna hijack karanna… eka karanna isselama movement ekke command eka ganna thama hadanne…. Uba thun mulle Wimalayage golayak da ? Ugeth thiyenne Oya game ne….
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,657
    14,282
    113
    oyage language eken minissu therum gani oyage political ideology eka.. Aduma me year ekke ISB walata amathara loan payments thiyanawa kiyala kiyala dunneth mama ne 😂 එකතු උනාම ජපානේ (චීනේ එක්ක පට්ට මලෙන් ඉන්න රටක්) loan restructure කරන්න ලේසි කිව්වේ? Man kiwe ubata nikan statement ekak therum ganna molayak naha kiyala… google search karapan China - Japan relationship eka kochchara valuable da kiyala Asia - pacific relationship ekakata…. වචන අහුලන් කියනවන්නේ නැතුව ගිහින් රාජපක්ෂට පුක දීපන් ///
    Mhe ! Rajapakshata puka dena un hadanne public outrage eka unata oni widihata namma ganna hijack karanna… eka karanna isselama movement ekke command eka ganna thama hadanne…. Uba thun mulle Wimalayage golayak da ? Ugeth thiyenne Oya game ne….
    IMF එකෙන් sanctions දානවා කියල හිතාගෙන හිටපු එකා මට උගන්නන්න? :rofl:

    අනේ පොන්නයෝ චීනේ මොකටද ජපන් ණය restructure කරන්න? ඇයි ජපානෙන් කියලද චීනෙන් හා කිව්වේ නැත්තම් බෑ කියල?:lol:
     

    ewijesekara

    Well-known member
  • Mar 10, 2017
    4,148
    7,152
    113
    Back Bay-Beacon Hill, Boston
    277772139_113108278020398_3697046062413601739_n.jpg