ඈ මෝඩ පොන්නයෝ, දැන් උඹ කිව්වේ ඉන්දියාවට ගිය නිසා china නැති උනා ඒ නිසා දැන් debt restructuring බෑ කියල නේද? එතකොට ජපානේ එක්ක බැරිත් ඇයි ජපානේ චීනේ කරනකන්ද බලන් ඉන්නේ?Thota therum ganime hakiwayak naha.. nikan typo ekak allan kiyawanna epa… China walin karoth anik ratawalatath ehema karanna positive sign ekak… Ubata deyak therum karanna puluwan manussayek newe bn…
IMF sanction එකක් ගෙන හිටපන් පොන්ස්

