ඉක්මනට SAT coin ටිකක් නොමිලේ එකතු කරගන්න (අද අන්ත
විනාඩියක් අරන් මේක කියවන්න. මේ විනාඩිය ඔබව පොහොසතෙක් කරන්න මඟ පාදන්න පුලුවන්.
https://sphere.social/?ref_code=zi8uj1i8xc6h
මේ ලින්ක් එකට ගිහින් අලුතෙන්ම sign up වෙන ඔයාට SAT coin 50ක් ලැබෙනවා.
මොනාද මේ SAT coin?
ඔයාල දන්නව ඉන්ටෙර්නෙට් එකේ ගනුදෙනු කරන්න නම් අපිට paypal වගේ account එකක් ඕන වෙනවා. ඒ වගේම ඒවට සල්ලි අපි දාල තියෙන්න්ත් ඕනනෙ. එහෙම නැතුව අපේ අනන්යතාවය සුරැකෙන පරිදි ගනුදෙනුවක් කරන්න පුලුවන් ඉන්ටෙර්නෙට් එකේ විතරක් භාවිතා වෙන් මුදල් වර්ග තියෙනවා ඒවට කියන්නෙ crypto currencies කියලා මේ වගේ crypto currency වර්ගයක් තමයි bit coin කියන්නේ. අවුරුදු ගානකට කලින් bit coin එකක වටිනාකම $1.5 වගේ උනේ ඒත් ඒකෙ coin එකක් දැන් $8000ක් ව්තර වෙනවා.
මේ bit coin වගේම අලුත්ම මුදල් ඒකකයක් මීට මාස දෙකකට කලින් හඳුන්වා දුන්නා SAT කියලා. හෙට ඉඳන් ඒ මුදල් ඔන්ලයින් ගනුදෙණු වලට යොදාගන්න පුලුවන් ඉතින් මේ තාක් මාස දෙකක් පුරාවට මේ sphere කියන ආයතනයෙන් හ්ඳුන්වාදීමක් විදියට එයාලගෙ වෙබ් අඩවියේ රෙජිස්ටර් වෙන අයට SAT Coin 50 ක් නොමිලේ ලබා දුන්නා. ඒ වගේම ඔයාලා රෙජිස්ටර් උනාම ඔයාටත් coin 50ක් ලැබෙනවා ඒ වගේම ඔයාටම කියලා refferal ලින්ක් එකක් එයාල දෙනවා. ඒ ලින්ක් එක ෆේස්බුක්, වට්ස් ඇප්,වයිබර් වගේ ඒවා හරහා ඔයාගේ යාලුවන්ට යැව්වම ඒ ලින්ක් එක හරහා sphere ඒකේ රෙජිස්ටර් වෙන එක් අයෙක් වෙනුවෙන් ඔයාගෙ sphere ගිනුමට SAT coin 50ක් ඔයාට ලබෙනවා. දැනට SAT Coin 20ක් $1 ක් වෙනවා හෙටින් පස්සේ මේ coins ගන්න පුලුවන් සල්ලි දීලා විතරයි. අද තමයි මේව නොමිලේ දෙන අන්තිම දවස. හෙටින් පස්සෙ ගන්නවනම් සල්ලි දීලා ගන්න වෙන්නෙ. නිකමට හිතන්න ඔයා SAT coins 1000ක් හදාගත්තා කියලා. Bit coins වගේ මේකේ අගය වැඩි උනාම හිතල බලන්න ඔයාට කීයක් හම්බෙනවද කියලා.
මම දුන්න ලින්ක් එකෙන් ගිහින් මටත් සපෝට් එකක් දෙන්න.
https://sphere.social/?ref_code=zi8uj1i8xc6h
මේ ලින්ක් එකෙන් sign up උනායින් පස්සේ මම එව්වා වගේම ඔයාගෙම ලින්ක් එකක් ඔයාට ලැබෙනවා. ඒ ලින්ක් එක ඔයාගේ යාලුවන්ට යවලා ඔයත් coins එකතු කරගන්න යාලුවන්වත් ගොඩ දාගෙනම.
විනාඩියක් අරන් මේක කියවන්න. මේ විනාඩිය ඔබව පොහොසතෙක් කරන්න මඟ පාදන්න පුලුවන්.
https://sphere.social/?ref_code=zi8uj1i8xc6h
මේ ලින්ක් එකට ගිහින් අලුතෙන්ම sign up වෙන ඔයාට SAT coin 50ක් ලැබෙනවා.
මොනාද මේ SAT coin?
ඔයාල දන්නව ඉන්ටෙර්නෙට් එකේ ගනුදෙනු කරන්න නම් අපිට paypal වගේ account එකක් ඕන වෙනවා. ඒ වගේම ඒවට සල්ලි අපි දාල තියෙන්න්ත් ඕනනෙ. එහෙම නැතුව අපේ අනන්යතාවය සුරැකෙන පරිදි ගනුදෙනුවක් කරන්න පුලුවන් ඉන්ටෙර්නෙට් එකේ විතරක් භාවිතා වෙන් මුදල් වර්ග තියෙනවා ඒවට කියන්නෙ crypto currencies කියලා මේ වගේ crypto currency වර්ගයක් තමයි bit coin කියන්නේ. අවුරුදු ගානකට කලින් bit coin එකක වටිනාකම $1.5 වගේ උනේ ඒත් ඒකෙ coin එකක් දැන් $8000ක් ව්තර වෙනවා.
මේ bit coin වගේම අලුත්ම මුදල් ඒකකයක් මීට මාස දෙකකට කලින් හඳුන්වා දුන්නා SAT කියලා. හෙට ඉඳන් ඒ මුදල් ඔන්ලයින් ගනුදෙණු වලට යොදාගන්න පුලුවන් ඉතින් මේ තාක් මාස දෙකක් පුරාවට මේ sphere කියන ආයතනයෙන් හ්ඳුන්වාදීමක් විදියට එයාලගෙ වෙබ් අඩවියේ රෙජිස්ටර් වෙන අයට SAT Coin 50 ක් නොමිලේ ලබා දුන්නා. ඒ වගේම ඔයාලා රෙජිස්ටර් උනාම ඔයාටත් coin 50ක් ලැබෙනවා ඒ වගේම ඔයාටම කියලා refferal ලින්ක් එකක් එයාල දෙනවා. ඒ ලින්ක් එක ෆේස්බුක්, වට්ස් ඇප්,වයිබර් වගේ ඒවා හරහා ඔයාගේ යාලුවන්ට යැව්වම ඒ ලින්ක් එක හරහා sphere ඒකේ රෙජිස්ටර් වෙන එක් අයෙක් වෙනුවෙන් ඔයාගෙ sphere ගිනුමට SAT coin 50ක් ඔයාට ලබෙනවා. දැනට SAT Coin 20ක් $1 ක් වෙනවා හෙටින් පස්සේ මේ coins ගන්න පුලුවන් සල්ලි දීලා විතරයි. අද තමයි මේව නොමිලේ දෙන අන්තිම දවස. හෙටින් පස්සෙ ගන්නවනම් සල්ලි දීලා ගන්න වෙන්නෙ. නිකමට හිතන්න ඔයා SAT coins 1000ක් හදාගත්තා කියලා. Bit coins වගේ මේකේ අගය වැඩි උනාම හිතල බලන්න ඔයාට කීයක් හම්බෙනවද කියලා.
මම දුන්න ලින්ක් එකෙන් ගිහින් මටත් සපෝට් එකක් දෙන්න.
https://sphere.social/?ref_code=zi8uj1i8xc6h
මේ ලින්ක් එකෙන් sign up උනායින් පස්සේ මම එව්වා වගේම ඔයාගෙම ලින්ක් එකක් ඔයාට ලැබෙනවා. ඒ ලින්ක් එක ඔයාගේ යාලුවන්ට යවලා ඔයත් coins එකතු කරගන්න යාලුවන්වත් ගොඩ දාගෙනම.