ඉගිලෙන් නැතිව පරිස්සමට පලයල්ලා

janaka5130

Well-known member
  • Apr 2, 2012
    2,331
    291
    83
    අපේ රටේ තමයි
    ඉගිලෙන් නැතිව පරිස්සමට පලයල්ලා

    වාහන තියෙන්නේ ඉගිලෙන්න නෙවෙයි.පාරෙ යන්නේ වාහන විතරක් නෙවෙයි.මිනිස්සු විතරකුත් නෙවෙයි. ඒ නිසා පරිස්සමින්............. කොළඹ බදුල්ල පාරේ සුරතලී ඇල්ල ආසන්නයේ අද හවස....... වාහනේ හැප්පිලා තියෙන්නේ අම්මා කෙනෙක් දරුවත් එක්ක දෙන්නටම හොදටම අමාරුයි. වාහනේ ආපු අයටත් තුවාලයි. වාහනේ ඉස්සරහා තැලිලා තියෙන්නේ ගෑනු කෙනා වැදුන පාරට. ජීවත් වෙයිද නැද්ද කියලා කියන්නත් අමාරුයි වැදිලා තියෙන විදියට.
    CAM00477.jpg


    CAM00478.jpg


    CAM00479.jpg


    CAM00480.jpg


    CAM00482.jpg


    CAM00483.jpg


    CAM00486.jpg


    CAM00487.jpg


    CAM00490.jpg















    CAM00491.jpg


    පේනවනේ නිදිමතේ අවසිහියෙන් හදිස්සියට වාහන එලෙව්වම වෙනදේ.උඹලත් පරිස්සමින් පලයල්ලා
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    :shocked:
    ටිකක් හිමින් යන එක තමයි කොයි එකටත් හොද. ඔය වැදිලා තියෙන විදියට නම් ලයිට්ඒස් එක සෑහෙන්න වේගෙන් ගිහිල්ලා තියෙනව වගේ. :(
     

    sylar**

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    :shocked:
    ටිකක් හිමින් යන එක තමයි කොයි එකටත් හොද. ඔය වැදිලා තියෙන විදියට නම් ලයිට්ඒස් එක සෑහෙන්න වේගෙන් ගිහිල්ලා තියෙනව වගේ. :(

    lite ace wala ahati speed yanna baha ban. oya model eka 89-90 withara ekak. uparima 80 thamai. eth gonek elewwama moka unath happenawa
     

    oxide

    Well-known member
  • Jan 30, 2012
    2,258
    1,225
    113
    මේකෙ
    මචං බදුල්ල කොලඹ පාරෙ හුරු නැතුව එක පාරටම ඇරල යන එකනම් හෙනම ඩේන්ජරස්..පාරත් හොඳට තියෙන නිසා අපේ උන් රේස් යන්න තමා හදන්නෙ...ඕකෙ නිතරම එහෙ මෙහේ යන අපිත් ගොඩක් පරිස්සමින් තමා යන්නෙ..පාර හුරු නැති වාහනයක් දැක්ක ගමන් මීටර් වෙනව වංගු වලදි එහෙම...වංගු කෙලින් කරල ගන්නෙ... :yes::yes::lol::lol:
     

    Chanaka1994

    Member
    Jan 21, 2014
    65
    2
    0
    මචං බදුල්ල කොලඹ පාරෙ හුරු නැතුව එක පාරටම ඇරල යන එකනම් හෙනම ඩේන්ජරස්..පාරත් හොඳට තියෙන නිසා අපේ උන් රේස් යන්න තමා හදන්නෙ...ඕකෙ නිතරම එහෙ මෙහේ යන අපිත් ගොඩක් පරිස්සමින් තමා යන්නෙ..පාර හුරු නැති වාහනයක් දැක්ක ගමන් මීටර් වෙනව වංගු වලදි එහෙම...වංගු කෙලින් කරල ගන්නෙ... :yes::yes::lol::lol:

    :) mata parana coat ekayi saramayi gahapu parana lorry driver kenek set una dawasak manussaya kiyanawa e kale License ekak gannawa kiyanne sahana gemaklu,puhunu wenna puluwan CTB eke witharalu,anika e kale License ekata denne pothak,kawuruth kamathi na pothe waradi liyawenawata,waradi walin potha pirunoth ayeth Job nallu,dan ehema na ne..
     

    oxide

    Well-known member
  • Jan 30, 2012
    2,258
    1,225
    113
    මේකෙ
    :) mata parana coat ekayi saramayi gahapu parana lorry driver kenek set una dawasak manussaya kiyanawa e kale License ekak gannawa kiyanne sahana gemaklu,puhunu wenna puluwan CTB eke witharalu,anika e kale License ekata denne pothak,kawuruth kamathi na pothe waradi liyawenawata,waradi walin potha pirunoth ayeth Job nallu,dan ehema na ne..

    :yes::yes::yes::yes:
     

    janaka5130

    Well-known member
  • Apr 2, 2012
    2,331
    291
    83
    අපේ රටේ තමයි
    මචංලා ඔය වෑන් එක තියෙන තැනට මීටර් 20ක් විතර පිටි පස්සේ ගෙයක් කියෙනවා.ඒ ගෙදර බලා ගන්න ගෑනු කෙනා ළමයත් එක්ක ගෙදරින් එඩළියට බැහැලා පාරට අඩිය තිබ්බා විතරයි වෑන් එකේ වැදිලා.මම ඔතනට එනකොට ලෙඩ්ඩු ගෙනියනවා. ඔය වෑන් එකේ ඉස්සරහා එබිලා තියෙන්නේ ඒ ගෑනු කෙනා වැදුන පාරට. ඔළුව වදුරුවේ වැදිලා ඒක කුඩු. තාමආරංචියක් නෑ ලෙඩ්ඩුන්ට කොහොමද කියලා. වෑන් එක පානදුර පැත්තේ එකක් හාමුදුරුකෙනෙකුට අයිති.