size eka keeyada?kothanda thiyenne? para ayineda? main road face da?thawa wisthara kiyanna
30p vitharaahalapahala ewala watinakama, market research, maha parata lagai nam, daana business eka anuwa etc
2 years, idama vitharaiKochchara kalayak dennda hithan inne ?
Buildgs mona hari hedenawada ? nethnm idma witharada ?
Perch ekakata value ekata balana eka neda honda ?
normally value eken % kiyak vageda? ehema kiyanna amarui , Oyata demand karanna pulwn nam demand karanna2 years, idama vitharai
normally value eken % kiyak vageda?
thank unormally value eken % kiyak vageda? ehema kiyanna amarui , Oyata demand karanna pulwn nam demand karanna
Long term nethi nisa poddak katha karan ganna kenath ekka.
Agreement ekak gahanwanm Income Tax ehema set wenna pulwun. Land eka witharak nam awulk na bussiness eka anuwa waripanam ehema set wei gewanna.