ඉඩමක් බැන්කුවට තියද්දී මොනවද ඕනි..

CaptainPhillips

Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    ඉඩමක් බැන්කුවට තියද්දී මොනවද ඕනි..

    අපේ පරම්පරා ඉඩමක් විකුනන්න තියනවා..ඒක ගන්න පොර ඒ ඉඩමේ ඔප්පුව බැන්කුවට තියලා පොඩි ගානක ලෝන් එකකට යනවලු..ඉතින් මම මගේ ලෝයර් ට කියලා ඔප්පුවේ පිටපත්..ප්ලැන් එක..අවුරුදු තිහක් ආපස්සට විස්තර පත්ඉරු..දුන්නා.

    ඉඩමක් බැන්කුවට තියලා ලෝන් එකක් ගන්නවනම් තව මොනවද බැන්කුවෙන් ඉල්ලන්නේ..මම තව මොනවා දෙන්න වෙයිද..???
    අපේ ඉඩම ගන්න ඉන්න මනුස්සයට ගොඩක් කල් යනවද ඔය ඔප්පුව තියලා ලෝන් එකක් ගන්න..මිනිහා හොද සල්ලි තියන පොරක්..බැන්ක් එකෙත් කෝටි ගනන් තියන එකෙක්..මිනිහා කිවුවා එයාට ටක් ගාලා ලෝන් එක පාස් කරගන්න පුලුවන්ලු..පොඩි ගානක්ලු ලෝන් එකක් විදියට ගන්න යන්නේ..මම පත්ඉරු..ඔප්පුවේ කොපිය..සැලැස්ම..වගේ තව මොනවද එයාට දෙන්න ඕනි...???

     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,566
    67,917
    113
    Ubata mole hode nedda wena ekekta ube idama tiyala loan ekak ganna denna.u loan eke money aran maru wei.uba idama wikunala e loan eka gewapan.u salli karayek wela tiyenne oya wage polu tiyala wenna athi.
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    Ubata mole hode nedda wena ekekta ube idama tiyala loan ekak ganna denna.u loan eke money aran maru wei.uba idama wikunala e loan eka gewapan.u salli karayek wela tiyenne oya wage polu tiyala wenna athi.

    uba idama wikunala paduwe hitahan
    loan eka gannawa nam u gani
    balen denna gihin ubata shot eka dei wage u
    kawadda bn idama ganna unta loan aran denna yanne wikunana eka

    නැ නැ මචන්...මම කිවුව එක උබලට තේරිලා නැ..ඔන්න මගේ ඉඩමක් විකුනන්න තියනවා..ඒක ගන්න ඉන්න එකා කියනවා ඌ මගේ ඉඩම ගන්නේ බැන්ක් ලෝන් එකක් හරහලු..ඒ කියන්නේ මම ඉඩමේ ඔප්පුවේ කොපියක්..පත්ඉරු..එහෙම උට දුන්නා..එතකොට දැන් මිනිහා එයාගේ බැන්ක් එකත් එක්ක කතා කරලා ඒ කොපි බැන්කුවට දීලා ඉඩම ලියන වෙලාවට මට සල්ලි ඔක්කොම ගෙවනවා.ලෝන් එක ගන්න එක උගේ වැඩක්..මට ලියන වෙලාවට සල්ලි එනවා..මම ඇහුවේ..මිනිහට බැන්කුවත් එක්ක ලෝන් එක ගැන කතා කරගන්න.මම එයාට දෙන්න ඕනි මොනවද කියලා..බැන්කුවෙන් ඉල්ලන ඒවා..ඉඩමේ ඔප්පුවේ කොපියක්..පත්ඉරු..සැලැස්ම ..තව මොනවද කියලා...
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    නැ නැ මචන්...මම කිවුව එක උබලට තේරිලා නැ..ඔන්න මගේ ඉඩමක් විකුනන්න තියනවා..ඒක ගන්න ඉන්න එකා කියනවා ඌ මගේ ඉඩම ගන්නේ බැන්ක් ලෝන් එකක් හරහලු..ඒ කියන්නේ මම ඉඩමේ ඔප්පුවේ කොපියක්..පත්ඉරු..එහෙම උට දුන්නා..එතකොට දැන් මිනිහා එයාගේ බැන්ක් එකත් එක්ක කතා කරලා ඒ කොපි බැන්කුවට දීලා ඉඩම ලියන වෙලාවට මට සල්ලි ඔක්කොම ගෙවනවා.ලෝන් එක ගන්න එක උගේ වැඩක්..මට ලියන වෙලාවට සල්ලි එනවා..මම ඇහුවේ..මිනිහට බැන්කුවත් එක්ක ලෝන් එක ගැන කතා කරගන්න.මම එයාට දෙන්න ඕනි මොනවද කියලා..බැන්කුවෙන් ඉල්ලන ඒවා..ඉඩමේ ඔප්පුවේ කොපියක්..පත්ඉරු..සැලැස්ම ..තව මොනවද කියලා...


    eth wade gana podi sakayak thiyanwa machan
    poddak touch eke hitapan
    ube namata loan eka watunoth ge kage namata thibbath ube pita wateida ehema cn ekak
    mokada uta salli tiyanwa nam loan gahanne na kawawath
    mokada nikan poliya aparade
    parissam weyan
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    සරලව මෙහෙමයි මචන්..ඔන්න මම ඉඩමක් ගන්න යනවා..මට ඒ ගන්න ඉඩම බැන්කුවට ඇපේට තියලා ලෝන් එකක් අරන් ගන්න ඕනි..එතකොට ඒ ඉඩම අයිතිකාරයන්ගෙන් මම ඉල්ල ගන්න ඕනි ඩොකියුමන්ට් මොනවද..බැන්කුව මොනවද ඒ ඉඩම සම්බන්ධයෙන් ඉල්ලන්නේ..එතකොට මට බැන්ක් ලෝන් එක පාස් උනාම ඉඩම ලියන වෙලාවට බැන්ක් එකෙන් මුදල් අර ඉඩම අයිතිකාරයට ගෙවනවා..එතකොට ඉඩම මට සින්නක්කර අයිති වෙන්නේ මම ලෝන් එක ගෙවුවව..එතකම් ඉඩම අයිති බැන්කුවට..අන්න එහෙම අපි ඉඩමක් ගන්න යනවනම් අපි ගන්න යන ඉඩම සම්බන්දයෙන් ඉඩම් අයිතිකාරයන්ගෙන් අපි ඉල්ලගන්න ඕනි මොනවද..
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ

    eth wade gana podi sakayak thiyanwa machan
    poddak touch eke hitapan
    ube namata loan eka watunoth ge kage namata thibbath ube pita wateida ehema cn ekak
    mokada uta salli tiyanwa nam loan gahanne na kawawath
    mokada nikan poliya aparade
    parissam weyan

    මම කොහොමත් ලෝයර් එක්ක ගිහින් අත්සන් කරන්නේ මට ඔක්කොම සල්ලි දුන්නම මචන්..ලෝන් එකේ කතාව මට අදාල නැ..මම ඇහුවේ ඌ ලෝන් එකක් ගන්න යන නිසා මම ඉඩමේ ඔප්පුවේ කොපියයි..පත්ඉරු යි..සැලැස්මයි තව මොනවද උට දෙන්න ඕනි කියලා..සල්ලි තියන එවුන් සමහරු ඔය ටැක්ස් ප්‍රශ්න නිසා ලෝන් වලට යනවා මචන්..නැත්තම් උගෙන් අහනවනේ උබට මේ ඉඩම මෙච්චර ගානක් එකපාර දීලා ගන්න සල්ලි කොහෙන්ද කියලා..ඒ නිසා සල්ලි තියන ගොඩක් එවුන් ලෝන් වලට යනවා
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,036
    113
    Moratuwa
    මේක බලපන්. .



    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1673544




    "ඉඩමේ ප්ලැන රෙගිස්ටර් කර තිබිය යුතුයි...
    හිමිකම් සහතිකය ලබාගත යුතුයි..
    නොපැවරිමේ සහතිකය ලබාගත යුතුයි...
    වීති රේකා සහතිකය ලබාගත යුතුයි...
    වසර 30ක පත්තිරු ලබගතයුතුයි..."



    ඔයටික ඌට දියන්. . ඉටපස්සේ තක්සේරු කරන්න එකෙක් එයි ඌව බැන්ක් එකෙන් එවන්නේ. .
    සේරම ඕකේ නම් සති දෙකක් යද්දි ලෝන් එක ගත්තැකි ඌ කෝටිගානක ගනුදෙනු කරන එකෙක් නිසා. .
    සාමාන්ය එකෙක්ට නම් මාසයත් මාස 2ත් වගේ කාලයක් යනවා. .

    උබට බයවෙන්න දෙයක් නෑ. . බෑන්ක් එකේදි ඔප්පුව ලියන වෙලේට උබේ සල්ලි එකවුන්ට් එකට දායි. . ඉඩම විකුනන මිල ලෝන් එකේ මිලට වඩා වැඩිනම් ඉතිරි මුදල උබ කෑශ් ගනින් ඔප්පුව ලියන වෙලේට. . ප්‍රොමිස් නෝට් ලියලා පිස්සු කෙලින්න එපා ඒ වෙලේම සල්ලි ගනින්. .
     

    praskruz

    Well-known member
  • Nov 28, 2007
    1,316
    1,019
    113
    බයවෙන්න එපා මචන් හවුසින් ලෝන් දෙන සාමාන්‍ය ක්‍රමය තමයි ඔය. කෙලින්ම චෙක් එක බැංකුව ලියන්නේ ඔයා නමට. එනිසා බයවෙන්න එපා. අයිතිකරු විදියට ඔයා ඔප්පුවේ සහතික කල පිටපතක්, වීථි රේඛා සටහන, නොපවරා ගැනීමේ සහතිකය, අවුරුදු 10කට මෙහා ඇඳපු ප්ලැන, සහ ටයිටල් රිපෝර්ට් එකක්සහ පත් ඉරු පිටපත් දෙන්න ඕන බැංකුවට.හැබැයි බැංකුවෙන් දෙන්නේ ඉඩමේ වටිනාකමෙන් 75% යි. ඉතුරුටික අයිතිකාරයා කෑෂ් දෙන්න ඕන ඔයාට.
     

    mtmadushanka

    Well-known member
  • Apr 28, 2018
    3,699
    592
    113
    Hogwarts 🏰
    jnwXbb1.gif
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    මේක බලපන්. .



    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1673544




    "ඉඩමේ ප්ලැන රෙගිස්ටර් කර තිබිය යුතුයි...
    හිමිකම් සහතිකය ලබාගත යුතුයි..
    නොපැවරිමේ සහතිකය ලබාගත යුතුයි...
    වීති රේකා සහතිකය ලබාගත යුතුයි...
    වසර 30ක පත්තිරු ලබගතයුතුයි..."



    ඔයටික ඌට දියන්. . ඉටපස්සේ තක්සේරු කරන්න එකෙක් එයි ඌව බැන්ක් එකෙන් එවන්නේ. .
    සේරම ඕකේ නම් සති දෙකක් යද්දි ලෝන් එක ගත්තැකි ඌ කෝටිගානක ගනුදෙනු කරන එකෙක් නිසා. .
    සාමාන්ය එකෙක්ට නම් මාසයත් මාස 2ත් වගේ කාලයක් යනවා. .

    උබට බයවෙන්න දෙයක් නෑ. . බෑන්ක් එකේදි ඔප්පුව ලියන වෙලේට උබේ සල්ලි එකවුන්ට් එකට දායි. . ඉඩම විකුනන මිල ලෝන් එකේ මිලට වඩා වැඩිනම් ඉතිරි මුදල උබ කෑශ් ගනින් ඔප්පුව ලියන වෙලේට. . ප්‍රොමිස් නෝට් ලියලා පිස්සු කෙලින්න එපා ඒ වෙලේම සල්ලි ගනින්. .


    :D:D
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    මේක බලපන්. .



    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1673544




    "ඉඩමේ ප්ලැන රෙගිස්ටර් කර තිබිය යුතුයි...
    හිමිකම් සහතිකය ලබාගත යුතුයි..
    නොපැවරිමේ සහතිකය ලබාගත යුතුයි...
    වීති රේකා සහතිකය ලබාගත යුතුයි...
    වසර 30ක පත්තිරු ලබගතයුතුයි..."



    ඔයටික ඌට දියන්. . ඉටපස්සේ තක්සේරු කරන්න එකෙක් එයි ඌව බැන්ක් එකෙන් එවන්නේ. .
    සේරම ඕකේ නම් සති දෙකක් යද්දි ලෝන් එක ගත්තැකි ඌ කෝටිගානක ගනුදෙනු කරන එකෙක් නිසා. .
    සාමාන්ය එකෙක්ට නම් මාසයත් මාස 2ත් වගේ කාලයක් යනවා. .

    උබට බයවෙන්න දෙයක් නෑ. . බෑන්ක් එකේදි ඔප්පුව ලියන වෙලේට උබේ සල්ලි එකවුන්ට් එකට දායි. . ඉඩම විකුනන මිල ලෝන් එකේ මිලට වඩා වැඩිනම් ඉතිරි මුදල උබ කෑශ් ගනින් ඔප්පුව ලියන වෙලේට. . ප්‍රොමිස් නෝට් ලියලා පිස්සු කෙලින්න එපා ඒ වෙලේම සල්ලි ගනින්. .

    බොහොමත්ම ස්තුතියි මචන් මහන්සිවෙලා විස්තර ටයිප් කරලා උදවු කලාට..උබ කිවුව විස්තර ලෝන් ගන්න ඉන්න අයට උනත් වැදගත් වෙයි..
     

    CaptainPhillips

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    1,149
    2,131
    113
    සෝමාලි මුහුදේ
    බයවෙන්න එපා මචන් හවුසින් ලෝන් දෙන සාමාන්‍ය ක්‍රමය තමයි ඔය. කෙලින්ම චෙක් එක බැංකුව ලියන්නේ ඔයා නමට. එනිසා බයවෙන්න එපා. අයිතිකරු විදියට ඔයා ඔප්පුවේ සහතික කල පිටපතක්, වීථි රේඛා සටහන, නොපවරා ගැනීමේ සහතිකය, අවුරුදු 10කට මෙහා ඇඳපු ප්ලැන, සහ ටයිටල් රිපෝර්ට් එකක්සහ පත් ඉරු පිටපත් දෙන්න ඕන බැංකුවට.හැබැයි බැංකුවෙන් දෙන්නේ ඉඩමේ වටිනාකමෙන් 75% යි. ඉතුරුටික අයිතිකාරයා කෑෂ් දෙන්න ඕන ඔයාට.

    ස්තුතියි මචන්..ඔප්පුවේ සහතික කල පිටපතක් කියන්නේ මොකද්ද බන්....???
     

    chamma_chamma

    Active member
  • Dec 17, 2016
    341
    55
    28
    Kandy
    pradeeshiya sabawe or nagara sabawe anumatha kala plan1k.
    path iru 30,40 yers depnd on the bank.
    oppuwa nirawul nam prahna na.aiti karyo godai nm prshna.
    idmata park min 15 feet.
    oowa tmi