Me film eka thama thaama wadipurama gross profit movie eka....1939..Colour....Dan num mekata case adila thiyenne racist kiyala...lagak wenakan hall wala pennuwalu...
Look at south africa, australia, canada, new zealand. moda miti wesige puthala suddo elawala anthimata kannath nathi kala ratata. Suddo hitiyanam ada developed country ekak.