ඉතින් එබැවින් නවතීමී(විලාපේ ඉවරයි)

Oli_Vili

Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    අවුරුදු 3ක් යාළුවෙලා ඉඳලත් උඹ ඒකිට දැනෙන්න හොඳට sex කරපු නැති නිසා තමයි ඒකි උඹව දාලා ගිහිං තියෙන්නේ
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,894
    113
    කෙල්ල මෙඩිසින් ගියාම යාලුවො කිව්ව දැන් හරි හිත හදා ගනින් කියල.. හැබැයි එයා ගියෙ නෑ.. අන්තිමට මැරි කරද්දි එයා ඩොක්ට මට ජොබ් එකක් නෑ... කාර් එකක් ගෙයක් නෑ.. ඒත් මොකුත් අවුලක් උනේ නෑ.(අද ඔය සේරම තියෙනව) . ඒ කාලෙ ජොබ් සල්ලි කේන්දර බලල බැඳපු කපල් ගොඩක් නෑ. හිටියත් නෑ වගේ.. මම මේ ටික කිව්වෙ යන කෙල්ලන්ට යන්න දෙන්න කියන්න. ඔයිට වඩා හොඳ කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගනින්.. හොඳට ඉගෙන ගනින්..Good luck
    කෙල්ල ඉන්ජිනියරින් ගියාම අනික් උන් කීව්වෙට්බ් ඕකම තමයි.අදටත් කෙල්ල මාත් එක්ක ඉන්නව වෙනද වගේම.
    very rare cases. campus ekakta awama kohomath enna kalin tibba affairs walin 90%wath break wenawa. e vitharak nemei campus kale patan ganna affairs hugak campus eken out unama break wenawa.

    eth math dekala thiyenawa eliyedi set wela awith campus out wenakanma e affair ekama thiyaganna kello. unwama marry karapu unuth hitiya.
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    very rare cases. campus ekakta awama kohomath enna kalin tibba affairs walin 90%wath break wenawa. e vitharak nemei campus kale patan ganna affairs hugak campus eken out unama break wenawa.

    eth math dekala thiyenawa eliyedi set wela awith campus out wenakanma e affair ekama thiyaganna kello. unwama marry karapu unuth hitiya.
    Adahas galapen nathi nisa break up venavada naththan families valin breakup karanavada?? Money /job /horoscope/caste nisa..
     

    sanjuprasad

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    2,929
    4,815
    113
    Roubaix,France
    තේරෙන්නෙ නෑ බන් ඕව
    කෝමත් ගෑනියෙක්, ආදරයක් කියන්නෙ හෙන ගේමක් දීල, හෙන කට්ටක් කාල, අවුරුද් ගානක් පෙරුම් පුරල ලගා කරගන්න ඕන දෙවල් නෙවෙයි.
    මිනිහෙකුට/ගෑනියෙකුට ඊට වඩා ටාර්ගට් තියෙන්න ඕන


    පරන ජපන් බයික් එකක් ගත්තොත් නරකද, Bandit/GN250/AX වගෙ නන් සුපිරි, ජීවිතෙට හොද අරමුනක් එනව
    Volty ය ඇගේ ගහන්න නේද හදන්නෙ සේපට
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,894
    113
    Adahas galapen nathi nisa break up venavada naththan families valin breakup karanavada?? Money /job /horascope/caste nisa..
    idk bro. mata hitune nam campus ekedi hambena nidahasa + lassana/senior kollek kiyana combination eka e kellange affairs walata agunai kiyala.
    definitely no family involvement.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,396
    1
    101,280
    113
    34
    Kalutara
    very rare cases. campus ekakta awama kohomath enna kalin tibba affairs walin 90%wath break wenawa. e vitharak nemei campus kale patan ganna affairs hugak campus eken out unama break wenawa.

    eth math dekala thiyenawa eliyedi set wela awith campus out wenakanma e affair ekama thiyaganna kello. unwama marry karapu unuth hitiya.
    ගොඩක් ගෑනුන්ගේ හීනමානයක් තියෙනවා තමන්ගේ කොල්ලත් කැම්පස් පොරක් කියල කියන්න ඕන තරමේ.
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,894
    113
    Ex ගැන බලාපොරොත්තු තියන්නෙ නෑ කියලා හිතාගත්තා
    එයා මාව දාලා ගියෙ මම වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක සෙට් උනා කියලනෙ(සෙට් උනේ නෑ මම ටෝක් කරා විතරයි),කොහොමත් එයාට මගෙන් අයින් වෙන්න උවමනාව තිබ්බා කියලා හිතෙන්වා රන්ඩු කරපු විදිහත් එක්ක.
    එයා මට ගමෙන් යන්න කීවා,රජයේ රස්සාවක් කරන්න කීවා මම ඒවට බෑ කීවා.මොකද මට ගමෙන් යන්න තරම් මහලොකු වත්කමක් නෑ,රජේ රස්සාවක් කරලා මට ඕන තැනට කවදාවත් මට එන්න බෑ ඔය හේති නිසයි මම ඒවට බෑ කීවෙ.තව එයා මට කීවා කැම්පස් යන් කියලා,මම AL කරන්න ගත්ත මුල් කාලෙ මට කැම්පස් යන්න උවමනාව තිබ්බා පස්සෙ මට තේරුම් ගියා කැම්පස් එකෙන් out වෙන කාලෙ වෙද්දි මට ඕන තැනට මට එන්න බෑ නේද කියලා.මට එච්චර කාලයක් වියදම් කරන්න බෑ මොකද මගෙ අම්මාට අංශබාගෙ තාත්තට වයසයි.සාමන්‍යෙන් මනුස්සයෙක් අවුරුදු 40දි එයාගෙ අම්මලා තාත්තලා ඉන්න තත්වෙ තමයි මම අවුරුදු 18දි හිටියෙ.අඩුම මට අවුරුදු 27 වෙනකොටවත් යම් තැනකට එන්න ඕනෙ.මම class ඇරුනම එහෙම ඉක්මනට ගෙදර යන්න දුර බස් වලට දුවනවා(අලව් කුරුනෑගල වගේ කොටන බස් වල නොයා කොළබ යාපනේ අනුරාදපුරේ වව්නියා වගේ දුර බස් වල තමා මම යන්නෙ ඉක්මනට ගෙදර යන්න ඕන නිසා).ඒත් ඒ ඔක්කොම හේතු එයා දැනගෙනත් එයා මාත් එක්ක රන්ඩු උනා,රන්ඩු උනේ මම කැම්පස් නොයන එකටයි රජේ රස්සාවක් කරන්න කැමති නැති නිසයි ගමෙන් යන්න අකමැති උන නිසයි.

    දෙන්නා ඉතින් හැමදාම රන්ඩු,එයාට කොච්චර තේරුම් කරත් වැඩක් උනේ නෑ මාත් මගෙ පාඩුවේ හිටියා.දවසක් එක අයියා කෙනෙක් මගෙ නම්බරේ හොයාගෙන මට මැසේජ් කරලා කීවා රුපියල් පන්ස්දාහක් දුන්නොත් ලව් එක නවත්තනවද කියලා,පොර කීවා නෙවේ පොර බැගෑපත් උනා.මම ඉතින් බෑ කීවා කෙල්ල මම ගාව ඉදීවි කියලා හිතාගෙන.මම කීවා පොරට ඔයා ගෙදරට ගිහින් එයාගෙ දෙමව්පියන්ගෙන් කැමැත්ත ගත්ත දවස්ට මම ලව් එක නවත්තනවා කියලා.කොහොමහරි කාලෙ ගියා හැමදාම රන්ඩු උනා,ලව් එක නවත්තමු කියලා කීපසැරයක්ම මට කීවා මමත් ඉතින් හා කීවා,බල්ලෙක්ට උනත් හැමදාම බනිනකොට එපාවෙනවනෙ ඉතින් පස්සෙ ඉතින් මම වෙන කෙල්ලෙක්ට ටෝක දැම්මා,පස්සෙ එහෙම ඉද්දි අරයා ආයෙ හොදින් කතා කරන්න ගත්ත,මමත් ඉතින් හිතුවා වෙන් වෙන කෙල්ලො ඕනෙ නෑ අවුරුදු තුනක් හිටපු එකේ මේකි එක්කම ඔන්න ඔහෙ ඉන්නවා කියලා,පස්සෙ චැටක් දාන් යද්දි ඉතින් මම කෙල්ලට ඇත්ත්ම කීවා මම සාමාන්‍යෙන් කෙල්ලට බොරු කියන් නැ.ඊට පස්සෙ ඉතින් එයාට කාලි අම්මා ආවේශ උනා.බැනගෙන බැන්දගෙන ගියා මමත් ඉතින් කුක්ක්කෙක් වගේ අහගෙන හිටියා,කොච්චර පානිය දැම්මත් වැඩක් උනේ නෑ එයාව සෙට් කරගන්න බැරි උනා.කොහොමහරි කෙල්ල අර පන්ස්දාහක් දෙන්නම් කියපු එකා එක්ක සෙට් වෙලා.දවසක් දෙකක් කෙල්ලව මට බස් එකේදි සෙට් උනා,මම ලගට ගිහින් කතා කරේ නෑ මේකි බෙරිහන් දෙයි කියලා.එයාට මැසේජ් එකක් දැම්මත් මගෙ ඇගට ගොඩවෙනවා මට බයිනවා,එයා කීවා ආයෙ මැසේජ් කරොත් මහ උන්දැලා එක්ක ගෙදරට ඇවිත් ප්‍රශ්නෙ විසදනවා කීවා,මම ඉතින් පිටගිනි ඇතුලට ගන්නෙ නැති නිසා කටවහන් පාඩුවේ හිටියා.පස්සෙ දවසකත් එයා හම්බුනා එයා පිටිපස්සෙන් ඇවිල්ල මගෙ අත කොනිත්තලා ඇහුවා දැකලද දැක්කෙ නෑ වගේ යන්නෙ කියලා මම ඉතින් ඔව් කීවා.

    එදා බස් එකේදි එයා ළගට මම ගියෙ නැති දවසෙ අර පනස්දාහක් දෙන්නම් කීව අයියට කැමැත්ත දීලා,අර කොනිත්තපු දවසෙ අරූ ගෙදර ඇවිල්ලා ගෙදරින් කැමැත්ත ඉල්ලලා


    මට හිතුනා ඉතින් එහෙම කෙල්ලෙක් පස්සෙ ගිහින් කාලෙ කන්න ඕනෙ නෑ කියලා.මම මට දෙයක් කරගන්නවා,කෙල්ලො පස්සෙ නැහෙන් නෑ
    dan uba mokada karanne? job eka?
    pawule uba vitharaida lamekuta inne?
    dan ammata kohomada?
     

    Sakala Bujan

    Well-known member
  • May 3, 2022
    582
    710
    93
    Awkward Season 3 GIF by The Office


    welcome to the world of individuals
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    ඉබ්බෙක් දාලා තිබ්බත් යන එකී යකඩ තලන එකෙක් එක්ක හරි යනවා. ඕක කැඩෙන්නම තිබුණලව් එකක්. හිත හදාගනින් ඔය උබේ ඉරණම්කාරී නෙවෙයි
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    තේරෙන්නෙ නෑ බන් ඕව
    කෝමත් ගෑනියෙක්, ආදරයක් කියන්නෙ හෙන ගේමක් දීල, හෙන කට්ටක් කාල, අවුරුද් ගානක් පෙරුම් පුරල ලගා කරගන්න ඕන දෙවල් නෙවෙයි.
    මිනිහෙකුට/ගෑනියෙකුට ඊට වඩා ටාර්ගට් තියෙන්න ඕන


    පරන ජපන් බයික් එකක් ගත්තොත් නරකද, Bandit/GN250/AX වගෙ නන් සුපිරි, ජීවිතෙට හොද අරමුනක් එනව
    ගෑනු ඕන නෑ තලපත් කෑල්ලක් කාල වෝල්ටිය පැදගෙන ඇපක් ඩිවලොප් කරගෙන ඉමු 😍😍
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,617
    17,700
    113
    Auckland
    ගොන් හුත්තො.

    තෝ අමු බුරූවෙක්නෙ. අර 50000ක් දෙන්නම් කියපු එකා කලින් ඉදන්ම කෑල්ලට ටෝක් කරල ඕයි. සාමාන්‍යෙන් ගොඩක් කෙල්ලො කීපයක් බැකප් කොල්ලො තියන් ඉන්නව. උන් අන්තිමට කැමති ගෑනිට කුක්කෙක් වගේ බනිනව අහන් ඉන්න උබ වගේ එකෙක්ට නෙවෙයි. එහෙම කරනව නම් කරන්නෙ උබ හයි ලෙවල් එකක නම් විතරයි.

    අරූ 50000 සීන් එක උබට කලින් ගෑනිට කියල උන් දෙන්න සෙට් වෙලා ඕක කරන්න ඇත්තෙ.
     

    Clemo

    Well-known member
  • Sep 5, 2022
    127
    385
    63
    Settikaadu
    කියෙව්වෙ නෑ
    මොකද හුත්තො එකක් මත්තෙ ඔච්චර නැහෙන්නෙ අඩාගෙන නිකන් ඒලෙවල් ලියන එකෙක් වගේ. තෝ එච්චර කලු කැත පර්සනලිටියක් නැති අනාතයෙක්ද
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    තේරෙන්නෙ නෑ බන් ඕව
    කෝමත් ගෑනියෙක්, ආදරයක් කියන්නෙ හෙන ගේමක් දීල, හෙන කට්ටක් කාල, අවුරුද් ගානක් පෙරුම් පුරල ලගා කරගන්න ඕන දෙවල් නෙවෙයි.
    මිනිහෙකුට/ගෑනියෙකුට ඊට වඩා ටාර්ගට් තියෙන්න ඕන


    පරන ජපන් බයික් එකක් ගත්තොත් නරකද, Bandit/GN250/AX වගෙ නන් සුපිරි, ජීවිතෙට හොද අරමුනක් එනව

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ x 999