සමහරු කියනව ඒ area එක රහස් සෝවියට් න්යෂ්ටික පරීක්ෂණ සිදුකරන test field කියල..සමහර මළ සිරුරු වල යම්කිසි radioactive traces තිබුණා කියනව. තවත් තැන්වලදී මළ සිරුරු වලින් තැඹිලි පාට glow එකක් දකින්න ලැබුණ කියනව.

Bump
bump
Bumpy
bump++
bump
+ / පට්ට
thawa me wage ewa damu
Rep++ mchn
bump ++


Ela. thanks
නියම ත්රෙඩ් එක. ෆිල්ම් එකක් බැලුව වගේ පැහැදිලියි. ඔන්න මගෙන් රෙප් +
patta thread ekak ! rep +![]()
Ela bn thawa meh wage ewa danna
bump
patta bn
Good post.. Rep +++
අද තමයි හරියට කියවන්න ලැබුනේ..හොද විස්තරයක්..දිගටම ලියන්න...රෙප් දෙන්න බැහැලු දැන්ම..පුලුවන් උන ගමන් දෙන්නම්![]()
rep+
You must spread some Reputation around before giving it to Dodo Mahaththaya again.
ela...![]()
Interesting post machan. Never heard of this before.
Good job. Keep it up.
Rep added .
Thanks
patta
Good post machan...rep added''
Patta TFS 15+
bump
bump


Matanam hititenne meyy 3n ekk wennati
මාන්සි නම් ගෝත්රිකයන්ගේ ප්රහාරයට ලක්වූ බව
රුසියානු ආරක්ෂක අංශ විසින් පැනයනු ලබන සිරකරුවන් පිරිසක් ලෙස වරදවා වටහා ගෙන dyatlov ඇතුළු පිරිස ඝාතනය කරනු ලැබ ඇති බව
හිම නාය යාමක්
මේ වගේම සිද්ධියක් ඇමරිකාවෙත් වුණා.
ado patta ban.
mey wage story tiyena ewa digatama daapanko
rep dunna.,.
pahara bn rep+
ada office eke inna gaman kiyewwa..thanks for sharing..mamath indala hitiya youtube eke search karanawa me wage dewal![]()
Bump

