මේ කෙහෙල්මල ඉවරයක් උනේ නැත්නම් ඊට කලින් EU එක ඉවරයක් වෙනවා
මේ කෙහෙල්මල ඉවරයක් උනේ නැත්නම් ඊට කලින් EU එක ඉවරයක් වෙනවා
obvious they cant win while US and other fuckheads supplying munitions.. even fucking child could understand thatAmmo ohomane bn last year Feb 24th aweth. 100 miles long convoy pitin awe. Ko itin thawama dinuwe na![]()
![]()

Thats inside Russia.. If you do that.. get ready for the nukes.. besides they dont and wont allow to attack inside russia because of the obvious reasons.. plus they do have S400. Indian un Turks un ehema owa salli deela gaththe pol gaanna nemeine.. badu sure hinda.. US un Turkey walata F35 dunne naththeth oka hinda..දැන් ඔහොම එන කෝච්චියකට ටාගට් කරල මිසයිල ශොට් එකක් දෙන්න බැරිද...???

චිං පිං පඩි කපයි යකෝදීපන් ඕකුන්ට කුඩු වෙන්නම.. පොන්න රූකඩ රාජ්ජේ
හරි...obvious they cant win while US and other fuckheads supplying munitions.. fucking child could understand that
View attachment 205067
Thats inside Russia.. If you do that.. get ready for the nukes.. besides they dont and wont allow to attack inside russia because of the obvious reasons..
------ Post added on May 15, 2023 at 12:38 PM
Puluwannum gahanna epaya bung.. Ukraine unta long range missiles naa.. UK walin dunna eeye pereda wagayak.. e set eka thamai ara kudukare kiyalath kiyanawa..හරි...
දැන් ඔහොම ඇවිල්ල, ෆ්රන්ට් ලයින් එකට යන්න බෝඩරේ පනින්න එපැයි... ඊට පස්සෙත් බැරිද...??
Poddak hitapan, Russia Ukraine uda perumune indala okkoma battle plans draw karanne EK ekey unma tama, Unta taama udey une ne. Nagitala awith umbata rply karaiහරි...
දැන් ඔහොම ඇවිල්ල, ෆ්රන්ට් ලයින් එකට යන්න බෝඩරේ පනින්න එපැයි... ඊට පස්සෙත් බැරිද...??
Kawda qwe Putin da Nattam Prigozhin da?Puluwannum gahanna epaya bung.. Ukraine unta long range missiles naa.. UK walin dunna eeye pereda wagayak.. e set eka thamai ara kudukare kiyalath kiyanawa..
ඒක තමයි විරුද්ධ පකශේ එකා ජනධිපති උනොත් S400 රුසියාවට යවලා F35 ගන්නවා කියලා තියෙන්නේ.ඌ අවෝත් මේ යුද්ධේ තවත් දරුණු වෙනවා.obvious they cant win while US and other fuckheads supplying munitions.. even fucking child could understand that
View attachment 205067
Thats inside Russia.. If you do that.. get ready for the nukes.. besides they dont and wont allow to attack inside russia because of the obvious reasons.. plus they do have S400. Indian un Turks un ehema owa salli deela gaththe pol gaanna nemeine.. badu sure hinda.. US un Turkey walata F35 dunne naththeth oka hinda..
------ Post added on May 15, 2023 at 12:38 PM
අද LPR වලට ගහලා තියෙන්නේ ස්ටෝර්ම් ශැඩෝ වලින් කියලා සැක කරනවා.ඒ ගහලා තියෙන්නේ සමාන්ය ජනතාව ඉන්න පැත්තකට.Puluwannum gahanna epaya bung.. Ukraine unta long range missiles naa.. UK walin dunna eeye pereda wagayak.. e set eka thamai ara kudukare kiyalath kiyanawa..


බිට්ටෝ දුන්න කෲස් මිසයිල වලින් පුලුවන්.දැනටත් ඒවායි ගහනවාදැන් ඔහොම එන කෝච්චියකට ටාගට් කරල මිසයිල ශොට් එකක් දෙන්න බැරිද...???
පුදුම වෙන්න දෙයක් නැහැ උන්ට කොහොමත් වයර් මාරු වෙලා තියෙන්නේMeanwhile in UK, after Stormshadow missle delivery to Ukraine.. illagena kanawa kiyanne mewata thamai..
Sabotage investigation after cables damaged on Royal Navy warship HMS Glasgow at Scottish shipyard
An alleged incident of sabotage onboard a next-generation Royal Navy warship at a Scottish shipyard has prompted an inquiry into who was responsible.
A number of cables on HMS Glasgow were "damaged intentionally" and were discovered earlier this week, defence contractor BAE systems said.
View attachment 205072
https://news.sky.com/story/sabotage...hip-hms-glasgow-at-scottish-shipyard-12880235
Ai Zelensky Russisawa invade karanda giyada??ස්ලෙනෙස්කි පොන්නයා බටහිර ම කෑවා![]()
You mean the storm shadow missiles?Puluwannum gahanna epaya bung.. Ukraine unta long range missiles naa.. UK walin dunna eeye pereda wagayak.. e set eka thamai ara kudukare kiyalath kiyanawa..
තවත් වරෙක පාපැදි ලුහුබදින්නෙකි, ලංගම ඇති පන්සලේ හාමුදුරුවන්ගේ අනුගාමිකයෙකි...වරෙක හෙළවෙදකමේ මහා පඩිවරයෙක් වරෙක යුධ විශ්ලේෂකයෙක් වේනම් ඒ අසහාය මිනිසා පිටියේ අප්පු![]()
