ඉන්දියන් උන් එදා දිනලා තියෙන්නෙ හොරට..Fake Fielding

KSPathirana

Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,995
    10,283
    113
    සංගක්කාරත් ඔහොම ආතල් එකක් දුන්නා.

    කෙසේවෙතත් ඉන්දියන් උන්නම් සෙට්ම නෑ.
     

    Rhapscallion

    Well-known member
  • Aug 23, 2025
    1,057
    582
    113
    Siri Baijan
    කොහොමත් අපිට ඇත්තට සෙල්ලම් කරලා ඉන්දියාවත් එක්ක දිනන්න බැරි සීන් එකක් තියෙන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,419
    113
    කෑගල්ල
    Koheda bn fake fielding
    Wicket keeper bole enakal balala kadanawane
    අනේ හුත්තෝ match එක බැලුවාද? බෝලේ තියෙන්නේ අනික් පැත්තේ. අනික බෝලේ එන්නේ ඔය හුත්තිගේ පුතා පත බෑ උනාට පස්සේ.. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: chamira85

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    වටපඩ වලත්තු නයිට්කල්බ් ලොන්ත බේබද්දොන්ට ක්‍රිකට් බෑ. එච්චරයි... :rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:
     

    047

    Active member
  • Jul 4, 2007
    426
    148
    43
    අනේ හුත්තෝ match එක බැලුවාද? බෝලේ තියෙන්නේ අනික් පැත්තේ. අනික බෝලේ එන්නේ ඔය හුත්තිගේ පුතා පත බෑ උනාට පස්සේ.. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    බොරු දාන්න එපා බන්. සන්ජුව ඔහොම විකට් එක කැඩුවෙ නෑ. ඕක ෆේක් එකක්
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,378
    113
    සුද්දාගෙ පොශ් ක්‍රීඩාව කලු එවුන් කෑවා. සුද්දාගෙ වාහ්ල්ලු වගෙ හිටපු රටවල cricket ගහන එවුන් ඔයිට වඩා නම්ඹුයි. E.g. west indies. Arjuna ranathungata pihiten thamayi umbalaata world cup chance labune