ඉන්දියාව digital payment වලට යන්න හදන්නේ (අවුරුදු 8 කට කලින් )

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    Instant notification එනවා දෙන්නටම









    ලංකාවේ ඩිජිටල් කරන්න සුපිරිම වැඩක් ජනවාරි එක ඉඳල මහ බැංකුවෙන් කරලා කතා තියෙනවා මේක ඇත්තද ?

    0.5% fee එක 1% කරොත් වැඩි වැඩියෙන් business වලින් QR payments accept කරන්න ගනීවි ,

    සුපිරි වැඩ්ඩො CBSL එකේ ඉන්නේ .
    Civil Engineering මොරටුවේ කරපු වැඩ්ඩො වගේ තව science කරපු වැඩ්ඩො degree එකට අදාල ජොබ් නොකර රටට ආදරේට මහ බැංකුවට ඇවිත් කරන වැඩ ,



    1% කරාම අවුල පොඩි business වලට පාඩුයි ඕක , 1% කැපෙන්නේ income එකෙන් නෙමේ full revenue එකෙන් QR වලින් එන .
    මුන්ට මේක promote කරන්න ඇත්ත උවමන්වක් නැහැ කියන එක පේනවා



    Meanwhile in China & India





    චීනේ & ඉන්දියාවේ QR එක පොලේ ඉඳන් හැම දෙකටම USE වෙනවා , fees අඩු (almost zero නිසා )
    ලංකාවේ 0.5% එකත් මුන් 1% වලට වැඩි කරා





     

    Yeezus

    Well-known member
  • Nov 20, 2024
    4,950
    1
    6,821
    113
    China, India population වැඩි නිසා & Economy එක massive නිසා දැනෙන්නෙ නැ එච්චර
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    QR payments thama mainstream karanna one, Visa, Master walin oka karanna hari amarui commission eka nisa.
    gov eka QR payment walata 1% wage cost eka adu karagena, eka gov eken pay karanna one. dan gahana high tax eka ewata use karanna one aluthen gov jobs, sahanadara denne nathuwa.
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,277
    6,795
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    QR payments thama mainstream karanna one, Visa, Master walin oka karanna hari amarui commission eka nisa.
    gov eka QR payment walata 1% wage cost eka adu karagena, eka gov eken pay karanna one. dan gahana high tax eka ewata use karanna one aluthen gov jobs, sahanadara denne nathuwa.
    1% wadi ban 0.5% thibbe
    rs 25i yanne CEFT ekakata lankawe 5 Mil wenakan yawanna puluwan rs 25 fee ekata lankawe CEFT
    same system eken CEFT , QR serama lankawe handle wenne

    10,000 CEFT karoth 10,025
    10,000 QR karoth 10,100 - or kade kenata 9,900 i enne
    kade kena fee eka gewwath ceft eke 9,975 enawa

    India wage china wage QR podi ganan walata free karala
    loku ganan walata CEFT fee ekama damma nam lankaweth QR use wena eka wadi wenawa,

    ethakota kawda VISA & MASTER ekata wena paduwata gewanne???????????
     

    Lionzzz

    Well-known member
  • Jan 18, 2014
    3,582
    1
    3,604
    113
    Earth
    QR payments thama mainstream karanna one, Visa, Master walin oka karanna hari amarui commission eka nisa.
    gov eka QR payment walata 1% wage cost eka adu karagena, eka gov eken pay karanna one. dan gahana high tax eka ewata use karanna one aluthen gov jobs, sahanadara denne nathuwa.


    මටත් හිතෙන්නෙ මෙක ඇත්ත. Government එක Specially සුළු හා මද්ය පරිමාන අයට Digital Payment Option එකක් විදියට QR with No Additional Fee දෙන්න ඕන. එතකොට ලංකාවෙ ඕන තැනකට Digital Payment කරන්න පුලුවන්.
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    1% wadi ban 0.5% thibbe
    rs 25i yanne CEFT ekakata lankawe 5 Mil wenakan yawanna puluwan rs 25 fee ekata lankawe CEFT
    same system eken CEFT , QR serama lankawe handle wenne

    10,000 CEFT karoth 10,025
    10,000 QR karoth 10,100 - or kade kenata 9,900 i enne
    kade kena fee eka gewwath ceft eke 9,975 enawa

    India wage china wage QR podi ganan walata free karala
    loku ganan walata CEFT fee ekama damma nam lankaweth QR use wena eka wadi wenawa,

    ethakota kawda VISA & MASTER ekata wena paduwata gewanne???????????
    0.5% nam thibbe, ekatama thiyana eka thama hoda, no question. mama hithuwe kalin 2-3% ganna athi kiyala for qr as well.
    mama adahas karanne 0.5% charge eka gov eken dunananm hari bank or lankaqr ekata. dan lanakwe tax pita tax ne, eka sahanadara, gov job deela nasthi karanawa wenuwata qr popular karanna gov eken denna one. ethakota shop ekata paduwak na.

    visa, master walata gov eken denna one na, ewa international payment walatane compulsory.
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz