Instant notification එනවා දෙන්නටම
ලංකාවේ ඩිජිටල් කරන්න සුපිරිම වැඩක් ජනවාරි එක ඉඳල මහ බැංකුවෙන් කරලා කතා තියෙනවා මේක ඇත්තද ?
1% කරාම අවුල පොඩි business වලට පාඩුයි ඕක , 1% කැපෙන්නේ income එකෙන් නෙමේ full revenue එකෙන් QR වලින් එන .
මුන්ට මේක promote කරන්න ඇත්ත උවමන්වක් නැහැ කියන එක පේනවා
Meanwhile in China & India
චීනේ & ඉන්දියාවේ QR එක පොලේ ඉඳන් හැම දෙකටම USE වෙනවා , fees අඩු (almost zero නිසා )
ලංකාවේ 0.5% එකත් මුන් 1% වලට වැඩි කරා
ලංකාවේ ඩිජිටල් කරන්න සුපිරිම වැඩක් ජනවාරි එක ඉඳල මහ බැංකුවෙන් කරලා කතා තියෙනවා මේක ඇත්තද ?
0.5% fee එක 1% කරොත් වැඩි වැඩියෙන් business වලින් QR payments accept කරන්න ගනීවි ,
සුපිරි වැඩ්ඩො CBSL එකේ ඉන්නේ .
Civil Engineering මොරටුවේ කරපු වැඩ්ඩො වගේ තව science කරපු වැඩ්ඩො degree එකට අදාල ජොබ් නොකර රටට ආදරේට මහ බැංකුවට ඇවිත් කරන වැඩ ,
1% කරාම අවුල පොඩි business වලට පාඩුයි ඕක , 1% කැපෙන්නේ income එකෙන් නෙමේ full revenue එකෙන් QR වලින් එන .
මුන්ට මේක promote කරන්න ඇත්ත උවමන්වක් නැහැ කියන එක පේනවා
Meanwhile in China & India
චීනේ & ඉන්දියාවේ QR එක පොලේ ඉඳන් හැම දෙකටම USE වෙනවා , fees අඩු (almost zero නිසා )
ලංකාවේ 0.5% එකත් මුන් 1% වලට වැඩි කරා