ඉඳුරුවේ ආචාරීන්ගේ කතාව : GMOA පාදෙනිය වරද ඩබල්

napalmnight

Active member
  • Nov 7, 2016
    224
    35
    28
    Bro. Eka man dannawa godak doctors la rata yanawa salaries wadi nisa. Salaries wadi unath eh rata wala income tax eka ithamath wadiy saha living cost wadiy. Gewal gannath lesi na :) Doctor kenekuta lankawe thiyana tharang wadi salikili garu buhuman adui. Hoyala balanna :) Minisunge power distance eka adui. E nisa samanya job ekak karana pudgalayekugei doctor kenekugei wadi wenasak na.
    Oya wage politically influence karannai, strike karannai thiyana chances ithaamath adui.

    Mema doctor lankawata sewaya karanna innawa wennath puluwan. eka honda deyak. man naha kiwwe na ne. Mage prashnaya baladaarinta riddanna, thamange benefits wadi karaganna, patients lata riddana eka harida?

    Plus mama kohewath kiwwe na man perfect kiyala :)
     

    napalmnight

    Active member
  • Nov 7, 2016
    224
    35
    28
    lankawe doctor la keedenek salary eka wadi nisa pitaratawal walata gihin thiyenawada kiyala hoyala balapan.me manussaya ehema yanna ona tharam awillath giye naha.ubala ithin minissunge waradi witharai ne hoyanne ubala hariyata 100%k perfect wage.

    Bro. Eka man dannawa godak doctors la rata yanawa salaries wadi nisa. Salaries wadi unath eh rata wala income tax eka ithamath wadiy saha living cost wadiy. Gewal gannath lesi na Doctor kenekuta lankawe thiyana tharang wadi salikili garu buhuman adui. Hoyala balanna Minisunge power distance eka adui. E nisa samanya job ekak karana pudgalayekugei doctor kenekugei wadi wenasak na.
    Oya wage politically influence karannai, strike karannai thiyana chances ithaamath adui. :)

    Mema doctor lankawata sewaya karanna innawa wennath puluwan. eka honda deyak. man naha kiwwe na ne. Mage prashnaya baladaarinta riddanna, thamange benefits wadi karaganna, patients lata riddana eka harida?

    Plus mama kohewath kiwwe na man perfect kiyala :)
     

    napalmnight

    Active member
  • Nov 7, 2016
    224
    35
    28


    මොකක්ද බං ඒ සීමා කිරිල්ල :sorry: දොස්තර කෙනෙක් කියන්නෙ ඒ මනුස්සයගෙ රස්සාවනෙ. දොස්තර කෙනෙක් වුනා කියල මනුස්සයෙක් චිත්‍ර අඳින්න කැමති නං ඒ ආශාවන් සේරම පැත්තකට දාල ප්‍රතිකාර විතරක් කරගෙන ඉඳල හරියනවද ? තමන් කැමති අනික් දේවලුත් කරන්න නිදහස තියෙන්න එපයැ. ඇයි බං එහෙම නීති දාල මිනිස්සුන්ව හිර කරන්නෙ ? කුල වාදය ගැන මහාලොකුවට කතා වෙනව. job title එකෙන් මිනිස්සුන්ට අරක කරන්න බෑ මේක කරන්න බෑ කියල හිර කරන එක කුලවාදයේ modern manifestation එකක් නෙමේද ? ඒ මනුස්සයගෙ මේන් ගෝල් එක වෙන එකක් වෙන්න ඇති. දොස්තර කෙනෙක් වෙලා හොඳ නවකතා කරුවෙක් වීමත් කෙනෙකුගෙ මේන් ගෝල් එකක් වෙන්න පුලුවන් :love:

    Siima kale na ban. Doctor or Vet profession eke main goal eka minisun ho sathun suwa kirima nemeda? Mema main purpose eka interrupt nowana widihata ethumage anith goal ekata giyata prashnayak na. :)
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    Siima kale na ban. Doctor or Vet profession eke main goal eka minisun ho sathun suwa kirima nemeda? Mema main purpose eka interrupt nowana widihata ethumage anith goal ekata giyata prashnayak na. :)

    ඉතිං මේකට යන්න ඇත්තෙ එහෙම interrupt නොවෙන විදිහට වෙන්න ඇති.
     

    napalmnight

    Active member
  • Nov 7, 2016
    224
    35
    28
    ඉතිං මේකට යන්න ඇත්තෙ එහෙම interrupt නොවෙන විදිහට වෙන්න ඇති.

    Man katha kale meh incident eka gana nemei. :) Striking gana. Sorry misunderstanding ekak una nang.

    Kawuruhari daala thibba wena kenekta oya ohoma katha karanne ugath pudgalayekta kiyala. Man ekata reply kale ugath unath public eka apahasuthawayata path karala strike karanawa nan ema "ugath" pudgalayagei bus train strike karana pudagalayongei wenasak naha kiyala :)
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....

    පව් බන් උබ දැන්නම් බංදු සමරසිංහ වගේ
    උබට තේරෙනවද ගොටබ්බය මේ මස් වැද්දව තමන්ගේ ලගින්ම වාඩි කරගත්ත එකයි සජිත් එහෙම නොකර පිටිපස්සේ පුටුවක් දීපු එකෙයි වෙනසක් තේරෙන්නේ නැද්ද ?

    උබල දොස්තරලා උනාට මොලේ තියන්නේ පුකේ ද ?
    මේකේ බන්දු සමරසිංහ AKA විදග්ධ පුක ශෝධක කවුද කියල කිරියම දන්නවා බන්......:rofl::rofl::rofl::rofl:සයිස් 7 ෆොන්ට් එකෙන් ගැහුවා කියල එක වෙනස් වෙන්නේ නෑ......


    මොලේ පුකේ තියන උබට තේරෙන්නේ නෑ පක්ෂේ සභාපතිව වත් ඉස්සරහට අරන් නෑ කියලා......


    එපික් ෆේල් නේද පුටා........:rofl::rofl::rofl:

     
    Last edited:

    KDH

    Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,475
    8,664
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    දැන් තෝ මූට මඩ ගහන්නේ ඒක හින්දමද?අනේ පල ගස් බල්ලො යන්න.තෝ පඩයක් අැරියත් ඒකෙ දේශපාලනය කියල මේකේ දන්න උන් දන්නවා.


    විදා ට තේරෙන සිංහලෙන් කතාකරලා තියෙනවා :lol::lol::lol::lol:


     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,698
    13,476
    113
    මේකේ බන්දු සමරසිංහ AKA විදග්ධ පුක ශෝධක කවුද කියල කිරියම දන්නවා බන්......:rofl::rofl::rofl::rofl:සයිස් 7 ෆොන්ට් එකෙන් ගැහුවා කියල එක වෙනස් වෙන්නේ නෑ......


    මොලේ පුකේ තියන උබට තේරෙන්නේ නෑ පක්ෂේ සභාපතිව වත් ඉස්සරහට අරන් නෑ කියලා......


    එපික් ෆේල් නේද පුටා........:rofl::rofl::rofl:


    අනේ බන් උබලගේ ලෙඩ කපුටා ඕන කුන්ඩවලයක් කරේ එල්ල ගත්තට සජිත් එහෙම කරන්නේ නෑ බන්

    මුට ආරාධනා කරලත් නැතිව ඕකට රිංගුවේ මුගේ ජාමේ බේරගන්න

    හැබැයි දොස්තරලා ඔක්කොම උබල පදෙනියලා වගේ හරක් නෙමයි
    බහුතරය ගොඩක් හොද මිනිස්සු
     

    Solicitor

    Active member
  • Jun 7, 2019
    205
    37
    28
    Bantustan
    කිරිපිට් කෙස් එක මෙහෙමයි එක ඇදගෙන ගියේ කිරිපිට් කම්පැනි වලින් ගතමන්ට් එක ලැබෙනකන් විතරයි

    ඔව් මෙයා ගොඩක් ලොකු සේවාවක් කරලා තියෙනවා
    අම්බුලන්ස් වලින් ලෙඩ්ඩු රෝහල්වලට ගේන්න එපා අපි බාරගන්නේ නෑ වගේ ප්‍රකාශ ලෝකේ මේ වෙනකන් කිසිම දොස්තර කෙනක් කරලා නෑ

    පොරව අදුනනවද ?? හම්බ වෙච්ච වෙලාවක අහපන් hippocratic oath කියන්නේ මොකක්ද කියල

    පොර කියයි Hypocrite කියන්නේ කුහකයෝ අපි එහෙම නෑ කියලා. දිව 2කේ කැර්‍යො :P