ඉරාජ්ගේ video එකම දින පහක් ඇතුලත ලබා ඇති ආදායම

ROCCO-X

Well-known member
  • May 12, 2017
    10,112
    3,580
    113
    Pls wear a MASK
    ඉරාජ්ගේ video එකම දින පහක් ඇතුලත ලබා ඇති ආදායම

    ඉරාජ්ගේ video එකම දින පහක් ඇතුලත ලබා ඇති ආදායම

    පියුමි හංසමාලි නිරුවත් වූ ඉරාජ්ගේ නවතම video එක දැනට මිලියන දෙකක් පමණ නරඹා ඇති අතර දින පහක් ඇතුලත මිලියනයකට ආසන්න මුදලක් ඔහු විසින් උපයා ඇත.

    පෙර දැනුවත් කිරීම් ඔස්සේ ශ්‍රී ලංකාව තුල විවිධාකාරයෙන් කතහබහට ලක්වෙමින් ව්‍යාප්ත වූ ඉරාජ්ගේ වීඩියෝව youtube ඔස්සේ දින පහක් ඇතුලත ඉතා ඉක්මනින් විශාල ප්‍රේක්ෂක පිරිසක් නරඹා ඇත. එම නිසා ඉරාජ් මේ වනවිට උපයා ඇති මුදල මිලියනයකට ආසන්න වේ.



    Untitled-1-14-300x188.png



    source
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    :lol: me video america europe unuth balanwada bn? :rofl:

    LK views 1000ta $3k heenen thamai...anika owa balanne asahana kaarayo...:yes: okunge history unath chora nisa unge advertising value ekak na :lol:

    Views 1000ta one nam 0.3$ wage hambenawa athi :yes:
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,913
    26,444
    113
    ඕකා උපතින්ම සල්ලි කාරයෙක් අහල තියෙන විදිහට. මේ විව්ස් වලින් හම්බකරගෙන කන්න තරන් අහේනියක් නං නෑ උට
    and u salli invest karala thiyeanwa business wlata danna widihata :yes:
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    :yes:
    $3k nam loweth na thamai
    Wadima unoth $1k labei

    Pissuda bn..$1k enneth na :no: mqge thiyenawa video ekak, lankawa athuluwa south asin un balanne..anika video content ekak balapaanawa...higana / asahana type jaathiye video balana un nam pay eka sahenna adui :sorry: $0.3-4 k wage enne..eth na :rofl:

    Thawa ekak thiyenawa europe, usa balana, salli karayo gawasena niche ekaka video ekak..eke views 1000ta average $4 wage ena welawal thiyenawa...but views nam adui :P
     

    myloo93

    Well-known member
  • Oct 27, 2012
    1,577
    186
    63
    Pissuda bn..$1k enneth na :no: mqge thiyenawa video ekak, lankawa athuluwa south asin un balanne..anika video content ekak balapaanawa...higana / asahana type jaathiye video balana un nam pay eka sahenna adui :sorry: $0.3-4 k wage enne..eth na :rofl:

    Thawa ekak thiyenawa europe, usa balana, salli karayo gawasena niche ekaka video ekak..eke views 1000ta average $4 wage ena welawal thiyenawa...but views nam adui :P

    macho muge account eke anith videos balapanne naddda ? machan mu upload karana hama video ekatama views thyenawane. samahara ewa trending. ethakota muta tikak wadipura gewanne nadda ? danna kenek innawanam pahadili karanna.