ඉරිදා උදේ ආතල් - අනුර... මම බයියෙක් - මගේ මේ ප්‍රශ්නයට පිළිතුරක් දෙන්න 🤭🤭

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,724
    113
    තැන තැන නෙවෙයි පොන්ස් උඹේම නමින් දාල පැනල දිව්ව ත්‍රෙඩ් එක මතක නැද්ද? :rofl:

    Taama puka palan andanawane. Ude nagitta gaman duwan enne ekaneda 🤭 🤭
     

    tharaka.f

    Junior member
  • Mar 28, 2024
    65
    75
    18
    පුක පලලා එළවලා දාපු ත්‍රෙඩ් එක මතකද පොන්ස්? :rofl:

    Weeraya balu wiya... 🤭 Adaagena inbox awith

    1711618008541.png
     

    tharaka.f

    Junior member
  • Mar 28, 2024
    65
    75
    18
    @kidney @Edward Kenway @asanka+++ Aaaah ponnayo set eka, mey thiyenne aththa thread eka. Puka palan mage account eka wage fake hadannama ridila mongal ponnayata




    LOL @tharakaf ponsta ehenam adagena pal hali liyagena screenshot dannath una anthimata..🤭


    https://elakiri.com/threads/විජේවීර-ගෙට-පැන්නා.2149333/#post-29697797
    Namak gamak nodanna ekek awith hathara wate aragena aragena yaddi adena eka sadaranayi ban.. thawa adapan ponsiya 🤭
     
    Last edited:

    Shali007

    Junior member
  • Nov 24, 2023
    42
    31
    18
    උබේ
    කමක් නෑ බන් ජෙබයියොන්ට කොහොම්හරි මේ කයිවාරැ කාරයව ජනාධිපති කරන්න කියපන්. නැත්තන් කනක් ඇහිලා ඉන්න වෙන්නෙ නෑ. ජෙබයි පුකේ අමාරැවත් නිට්ටාවට සුව කරගන්න පුලුවන් අනුර ආවම 😂😂😂
    උබේ පුකේ අමාරුව සනීපයි නේද දැන්😅එහෙනම් කට පුක වහන් අනිත් උන්ටත් උන්ගෙ අමාරුකම් හොද කරගන්න දීපන්
     

    tharaka.f

    Junior member
  • Mar 28, 2024
    65
    75
    18
    Amma haal hunduwakata mudalalita kakul palal karala mu badata awilla , jwitha kaaleyma karapu hama ekama fail wela, podi kaaley indanma gamey kollange, maamalagen pukey aran losey loss wewi innakota EK enawa wena charitha rangala dial ekak wenna. Ekath fail wenakota itin uta antima EK ekey pukey arapu ekage profile eka impersonate karala hari goda yanna tama try karanne.

    Munge sangamayak tiyenawa "La Ponnayas" Kiyala. "Ponnayas' Assemble" Kiyala kendiri gaawama munge set eka enawa duwagena 🤭 🤭


    Tharaka pons mechchara diga hali liyanawa dakkamai.. 🤭🤭


    ada hadapu fake account eken eka thread 1i damme, ponsta katin guu gihin 🤭🤭
     

    xVOLDYx

    Well-known member
  • Nov 25, 2020
    3,094
    8,200
    113
    ඩොටේ
    ආරක්ෂාවත් හේතුවක් තමා ටෙලිකොම් විකිණීමට විරුද්ධ වෙන්න.මෙතන IT ගැන කතා කරපු නිසා ඒකට අදාලව කතා කරේ.නැත්තම් ඒක අනිවාර්යයෙන්ම කියනවා.
    ඔයා අනුර වෙනුවෙන් පෙනී ඉඳලා එයා නොකිව්ව දේවල් එයාගේ හිතේ තිබ්බ දේවල් අතින් දාලා මෙතන කිව්වාට වැඩක් නෑ. එහෙම defend කරනවා නම් සජිත්, රනිල්,රාජපක්ෂලා කියන මෝඩ කතා පාක්ෂිකයෝ එකතුවෙලා සුද්ධ කරන එකෙයි වෙනසක් නෑනෙ.

    SLT එක ගැන ප්‍රසිද්ධව කතා කරපු දෙපාරක්ම අනුර ඔය යටිතල පහසුකම් බයිලාව ගහනවා, හැබැයි ආරක්ෂාව හේතුවක් කියන්න අමතක වෙනවා (ඇත්තටම ආරක්ෂාව කියන එක දැන් ලොකු ප්‍රශ්නයක් වෙන්නෙ නෑ, ඒත් යටිතල පහසුකම් කියන එකට වඩා හොඳ හේතුවක්)


    IT කර්මාන්තය කියන්නෙ කෘෂි කර්මාන්තය වගේ එකක් කියලා හිතාගෙන ඉන්න මිනිස්සුන්ට අනුරගෙ මේ යටිතල පහසුකම් ගැන කතා හරි රස වෙන්න පුලුවන්, හැබැයි SLT router එකක් තියෙන වැස්සකටහරි SLT office එකකට ගිහින් තියෙන කෙනෙක් දන්නවා SLT එක ආණ්ඩුවට තියාගත්තා කියලා අමුතු මැජික් එකක් කරන්න බෑ කියලා.
    ටෙලිකොම් එක සුපිරි කියලා අනුර කොහෙවත් කියනවද?නෑනෙ.ඕවා අකාර්යක්ෂමයි තමයි.අකාර්යක්ෂම වෙලා තියෙන්නෙ හරි පාලනයක් නැති නිසා.(ඔය කතාවෙදි ඒකත් කියනවා පොර). යාලුවන්ට නෑදෑයන්ට සභාපතිකම් දෙන නිසා.මෛත්‍රී ආපු ගමන් මල්ලිව ටෙලිකොම් සභාපති කරා.රනිලුත් එයාගෙ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ්ගෙ මල්ලිව බීඕසී සභාපති කරා.එතකොට අකාර්යක්ෂම වෙන එක පාඩු වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද.ඒව නවත්තන්න බෑ හොරු පාලනය කරන රජයකට.කරන්න පුලුවන් හොරු නැති නෙපොටිසම් නැති සෙට් එකකට විතරයි.
    අකාර්‍යක්ෂම කම පටන්ගන්නෙ පරිපාලනේ වැරදි හින්දා තමයි, හැබැයි ඒක පහලට බෝ වුණාට පස්සෙ පරිපාලනේ විතරක් වෙනස් කරලා හදන්න බෑ. දැන් SLT එකේ සභාපති මෛත්‍රීගෙ මල්ලි වුණත් හඳුන්නෙත්ති වුණත් පහල regional office වල වැඩ වෙන විදියෙ වෙනසක් නෑ, මොකද ඒවාට අරගෙන ඉන්නෙම අකාර්‍යක්ෂම සේවකයෝ. ආයතනේ නීති තද කරොත් උන් strike කරනවා. මොකද තමන්ගෙ job එක ලේසියෙන් නැතිවෙන්නෙ නෑ කියලා දන්නවා. හැබැයි Dialog එකේ අකාර්‍යක්ෂම සේවකයෙක් හිටියොත්? එහෙම අය ගන්න කලින්ම interview එකේදි fail වෙනවා, ගත්තාට පස්සෙ target වලට වැඩ කරේ නැත්නම් තමන්ගෙ service එක හරියට දුන්නෙ නැත්නම් මාසයක් ඉන්න වෙන්නෙ නෑ.

    අනුරයි ඔය සෙට් එකේ කිහිප දෙනෙකුයි හොරු නැති nepotism නැති අය කියලා හිතමුකො . හැබැයි අනුරට 3% ක් තියාගෙන රටක බලය ගන්න බෑනෙ. එතකොට බලය ගන්න වෙන්නෙ ඉතුරු බහුතරයක් හොරුන්ගෙ වංචාකාරයොන්ගෙ ඡන්ද වලින්. හොරු වංචාකාරයෝ කවදාවත් තමන්ට පාඩු කරගෙන හොරකම වංචාව නැති කරන්න බලය දෙන්නෙ නෑ. මේ පාර එකම වෙනස තියෙන්නෙ හැමදාම රාජපක්ෂලාට ඔට්ටු අල්ලපු හොරු වංචාකාරයෝ ටික අනුරට ඔට්ටු අල්ලන එක.
    දින්නට පස්සෙ අනුරට බලේ තියාගන්න ක්‍රම දෙකයි තියෙන්නෙ. එකක් ප්‍රසිද්ධ හොරු දෙතුන් දෙනෙක්ව අල්ලලා නඩු දාලා මාස හයක් විතර මාධ්‍ය සංදර්ශන වලින් සුපිරි පාලනයක් ගෙනියනගමන් බලේ තියාගන්න ඕනි තැන්වල හොරුන්ට ඇඟිලි නොගහ ඉන්න එක. එහෙම නැත්නම් ජෙප්පොන්ගෙ කැලෑ නීතියට සියලු හොරු වංචාකාරයොන්ට මරණ බිය දැනෙන දැනෙන්න ලයිට් කණු වල මරලා එල්ලන එක.

    නෑ එහෙම වෙන්නෙ නෑ අනුර ආවම මෙහෙමයි කියලා හෑල්ලක් ලියන්න එපා, මොකද ඔය වගේම 2019 ගෝඨා ඇවිත් වියත්මගෙන් මහාචාර්‍යලා කමාන්ඩර්ස්ලා දාලා රට ජාතිය බේරගෙන මේක සිංගප්පූරුවක් කරන හැටි අපේ යාලුවෝ අපිට කිව්වා. දැන් උන් ලංකාවෙන් යන විදිය අපෙන් අහනවා

    සිපෙට්කෝ එකෙන් නම් මතක ඇති කාලෙක ස්ට්‍රයික් කරපු බවක් මතක නෑ.පෙට්‍රල් පෝලිම් හැදුනේ ස්ට්‍රයික් නිසා නෙවෙයි පෙට්‍රල් නැති උන නිසා.ඒව වත් දන්නැතුවද ජෙප්පන්ට චරිත සහතික දෙන්නේ?
    අනේ එතකොට Ceypetco එකෙන් strike කරලා රටේ තෙල් බෙදපු නැති දවස් තිබුණෙ නැද්ද. How sad... මං ඉඳලා තියෙන්නෙ වෙන රටක වෙන්න ඇති. අමුතුවෙන් චරිත සහතික දෙන්න දෙයක් නෑ ජෙප්පෝන්ට ඉතිහාසේ සමහර අවුරුදු වලදි වුණ දේවල් මතක නෑ කියලා නම් දන්නවා

    https://www.reuters.com/article/idUSKBN1AB1S5/
    https://www.newsfirst.lk/2023/03/27...to-privatize-the-ceylon-petroleum-corporation
     
    • Like
    Reactions: Troop

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    කියනකොට එහෙමයි,
    කරනකොට මෙහෙමයි
    එහෙම කියල දැන දැනම මහ බැංකුව කඩපු හොරාට වත්,
    උස අනුව උගෙ වහල්ලුන්ට ආන්ඩුවෙ රස්සා බෙදුව බේබිටවත් දෙන්න ඕන ද ?
    අනුරයත් කරයි ද නායි ද කියල දීලම තමා බලන්න වෙන්නෙ

    අනික් උන් නන් රෙනව කියල පෲවන්
     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    ඔයා අනුර වෙනුවෙන් පෙනී ඉඳලා එයා නොකිව්ව දේවල් එයාගේ හිතේ තිබ්බ දේවල් අතින් දාලා මෙතන කිව්වාට වැඩක් නෑ. එහෙම defend කරනවා නම් සජිත්, රනිල්,රාජපක්ෂලා කියන මෝඩ කතා පාක්ෂිකයෝ එකතුවෙලා සුද්ධ කරන එකෙයි වෙනසක් නෑනෙ.

    SLT එක ගැන ප්‍රසිද්ධව කතා කරපු දෙපාරක්ම අනුර ඔය යටිතල පහසුකම් බයිලාව ගහනවා, හැබැයි ආරක්ෂාව හේතුවක් කියන්න අමතක වෙනවා (ඇත්තටම ආරක්ෂාව කියන එක දැන් ලොකු ප්‍රශ්නයක් වෙන්නෙ නෑ, ඒත් යටිතල පහසුකම් කියන එකට වඩා හොඳ හේතුවක්)


    IT කර්මාන්තය කියන්නෙ කෘෂි කර්මාන්තය වගේ එකක් කියලා හිතාගෙන ඉන්න මිනිස්සුන්ට අනුරගෙ මේ යටිතල පහසුකම් ගැන කතා හරි රස වෙන්න පුලුවන්, හැබැයි SLT router එකක් තියෙන වැස්සකටහරි SLT office එකකට ගිහින් තියෙන කෙනෙක් දන්නවා SLT එක ආණ්ඩුවට තියාගත්තා කියලා අමුතු මැජික් එකක් කරන්න බෑ කියලා.

    අකාර්‍යක්ෂම කම පටන්ගන්නෙ පරිපාලනේ වැරදි හින්දා තමයි, හැබැයි ඒක පහලට බෝ වුණාට පස්සෙ පරිපාලනේ විතරක් වෙනස් කරලා හදන්න බෑ. දැන් SLT එකේ සභාපති මෛත්‍රීගෙ මල්ලි වුණත් හඳුන්නෙත්ති වුණත් පහල regional office වල වැඩ වෙන විදියෙ වෙනසක් නෑ, මොකද ඒවාට අරගෙන ඉන්නෙම අකාර්‍යක්ෂම සේවකයෝ. ආයතනේ නීති තද කරොත් උන් strike කරනවා. මොකද තමන්ගෙ job එක ලේසියෙන් නැතිවෙන්නෙ නෑ කියලා දන්නවා. හැබැයි Dialog එකේ අකාර්‍යක්ෂම සේවකයෙක් හිටියොත්? එහෙම අය ගන්න කලින්ම interview එකේදි fail වෙනවා, ගත්තාට පස්සෙ target වලට වැඩ කරේ නැත්නම් තමන්ගෙ service එක හරියට දුන්නෙ නැත්නම් මාසයක් ඉන්න වෙන්නෙ නෑ.

    අනුරයි ඔය සෙට් එකේ කිහිප දෙනෙකුයි හොරු නැති nepotism නැති අය කියලා හිතමුකො . හැබැයි අනුරට 3% ක් තියාගෙන රටක බලය ගන්න බෑනෙ. එතකොට බලය ගන්න වෙන්නෙ ඉතුරු බහුතරයක් හොරුන්ගෙ වංචාකාරයොන්ගෙ ඡන්ද වලින්. හොරු වංචාකාරයෝ කවදාවත් තමන්ට පාඩු කරගෙන හොරකම වංචාව නැති කරන්න බලය දෙන්නෙ නෑ. මේ පාර එකම වෙනස තියෙන්නෙ හැමදාම රාජපක්ෂලාට ඔට්ටු අල්ලපු හොරු වංචාකාරයෝ ටික අනුරට ඔට්ටු අල්ලන එක.
    දින්නට පස්සෙ අනුරට බලේ තියාගන්න ක්‍රම දෙකයි තියෙන්නෙ. එකක් ප්‍රසිද්ධ හොරු දෙතුන් දෙනෙක්ව අල්ලලා නඩු දාලා මාස හයක් විතර මාධ්‍ය සංදර්ශන වලින් සුපිරි පාලනයක් ගෙනියනගමන් බලේ තියාගන්න ඕනි තැන්වල හොරුන්ට ඇඟිලි නොගහ ඉන්න එක. එහෙම නැත්නම් ජෙප්පොන්ගෙ කැලෑ නීතියට සියලු හොරු වංචාකාරයොන්ට මරණ බිය දැනෙන දැනෙන්න ලයිට් කණු වල මරලා එල්ලන එක.

    නෑ එහෙම වෙන්නෙ නෑ අනුර ආවම මෙහෙමයි කියලා හෑල්ලක් ලියන්න එපා, මොකද ඔය වගේම 2019 ගෝඨා ඇවිත් වියත්මගෙන් මහාචාර්‍යලා කමාන්ඩර්ස්ලා දාලා රට ජාතිය බේරගෙන මේක සිංගප්පූරුවක් කරන හැටි අපේ යාලුවෝ අපිට කිව්වා. දැන් උන් ලංකාවෙන් යන විදිය අපෙන් අහනවා


    අනේ එතකොට Ceypetco එකෙන් strike කරලා රටේ තෙල් බෙදපු නැති දවස් තිබුණෙ නැද්ද. How sad... මං ඉඳලා තියෙන්නෙ වෙන රටක වෙන්න ඇති. අමුතුවෙන් චරිත සහතික දෙන්න දෙයක් නෑ ජෙප්පෝන්ට ඉතිහාසේ සමහර අවුරුදු වලදි වුණ දේවල් මතක නෑ කියලා නම් දන්නවා

    https://www.reuters.com/article/idUSKBN1AB1S5/
    https://www.newsfirst.lk/2023/03/27...to-privatize-the-ceylon-petroleum-corporation

    මේ හෑල්ලට උත්තර දෙන්න කලින් ඔයා 2019යි 2020යි චන්දෙ දුන්නෙ කාටද කියන්නකො. උත්තරේ දෙන්න ඒක දැනන් ඉන්න ඕන. කොන්දක් ඇති කියලා හිතනවා