migaramk
ko bun lipiya ? oyage lipi kiyawanna man godak aasai ... eth ko meka ?
Dhilini
අනිත් කාරණය තමා පෙම්වතුන්ට නිදහසේ කතා කරන්න අවස්ථාවක් දෙන්න ඕන. එක්තරා සීමාවක් ඇතුව සිප වැළද ගත්තට කාටවත් අමාරුවක් තියෙන්න විදිහක් නැහැ නෙ?
okedi kohomada margin ekak daana yanne "aaa hooow oya ethi " kiyala
oka karanna gathama ithin control ne neda? e wagema anik kathawa etha park wala inna aya eluwama okkomala rooms walata yai ethakota wena haniya darunui 
Banned
මේක ගැන මගේ අදහස..........
1. ඇත්තටම පුද්ගලික පන්ති නවත්වනවා නම්, ගෙදරට ගෙනත් ටියුශන් දෙන එකත් ඉරිදට නවත්වන්න ඕනේ. දුප්පත් එකාගේ පන්තියට නීති දාලා....ධනවත් උන්ට සල්ලි Power පෙන්නන්න ඉඩ දෙන්න ඕනේ නැ.
2. අපි හිතුවොත්.... සේරම ඉරිදට දහම් පාසල් ගියොත්, අපේ දහම් පාසල් වල ඒ සේරටම හරි යන්න පහසුකම් තියෙනවද.... ඒවා ගැන මුලින්ම හොයලා බලලා...ඒවා හරියට හදන්නේ නැතුව මේ නිති ගෙනත් වැඩක් තියෙනවද.
මේකේ මම දකින හොඳ පැත්තකුත් තියෙනවා.
1. නිති දැම්මට හැමොම දහම් පාසල් යන්නේ නැ. කොහොමත් යවන්නත් බැ. ඒත් ඉට පස්සේ...ළමයින්ට ඉරිදා සම්පුරණ නිවාඩු හින්දා. දෙමාපියො පෙළඹෙනවා හැමොවම දහම් පාසල් යවන්න.
මොනවා උනත්, මේ දේ ප්රායොගික බවින් අඩුයි....කියලයි මට හිතන්නේ.
kathawa etha master clas newethuwa kiyamu ethakota gedara karana ewa nawathenne kawuda? oka ohoma kiwata kawadawath karanna beri deyak

meka mage adahasa....
thamunge lamaywa ratata obina widiyata hada ganna demapiyan dena ganna one
anika adare kiyanne gas gal yata idan love karana eka witharak newei ne... ehema yanne fun ekatane ... adare kiyanne geburu deyak .. eka oya gas gal yata meet wena tharamin maninna amarui..... thamunge lamainta hoda baraka kiyala deela yahapath pura wesiyak karana eka demapiyange wagakeema




I mean 1st post eka......!! 
