ඉරිදා ටියුෂන් තහනම හෙවත් ආන්ඩුව මිනිසුන්

88gee

Well-known member
  • May 11, 2008
    8,077
    826
    113

    ko bun lipiya ? oyage lipi kiyawanna man godak aasai ... eth ko meka ?

    Dhilini
    අනිත් කාරණය තමා පෙම්වතුන්ට නිදහසේ කතා කරන්න අවස්ථාවක් දෙන්න ඕන. එක්තරා සීමාවක් ඇතුව සිප වැළද ගත්තට කාටවත් අමාරුවක් තියෙන්න විදිහක් නැහැ නෙ?

    okedi kohomada margin ekak daana yanne "aaa hooow oya ethi " kiyala :rofl: oka karanna gathama ithin control ne neda? e wagema anik kathawa etha park wala inna aya eluwama okkomala rooms walata yai ethakota wena haniya darunui :shocked:

    Banned
    මේක ගැන මගේ අදහස..........

    1. ඇත්තටම පුද්ගලික පන්ති නවත්වනවා නම්, ගෙදරට ගෙනත් ටියුශන් දෙන එකත් ඉරිදට නවත්වන්න ඕනේ. දුප්පත් එකාගේ පන්තියට නීති දාලා....ධනවත් උන්ට සල්ලි Power පෙන්නන්න ඉඩ දෙන්න ඕනේ නැ.

    2. අපි හිතුවොත්.... සේරම ඉරිදට දහම් පාසල් ගියොත්, අපේ දහම් පාසල් වල ඒ සේරටම හරි යන්න පහසුකම් තියෙනවද.... ඒවා ගැන මුලින්ම හොයලා බලලා...ඒවා හරියට හදන්නේ නැතුව මේ නිති ගෙනත් වැඩක් තියෙනවද.

    මේකේ මම දකින හොඳ පැත්තකුත් තියෙනවා.

    1. නිති දැම්මට හැමොම දහම් පාසල් යන්නේ නැ. කොහොමත් යවන්නත් බැ. ඒත් ඉට පස්සේ...ළමයින්ට ඉරිදා සම්පුරණ නිවාඩු හින්දා. දෙමාපියො පෙළඹෙනවා හැමොවම දහම් පාසල් යවන්න.

    මොනවා උනත්, මේ දේ ප්‍රායොගික බවින් අඩුයි....කියලයි මට හිතන්නේ.

    kathawa etha master clas newethuwa kiyamu ethakota gedara karana ewa nawathenne kawuda? oka ohoma kiwata kawadawath karanna beri deyak :(

    meka mage adahasa....

    thamunge lamaywa ratata obina widiyata hada ganna demapiyan dena ganna one :) anika adare kiyanne gas gal yata idan love karana eka witharak newei ne... ehema yanne fun ekatane ... adare kiyanne geburu deyak .. eka oya gas gal yata meet wena tharamin maninna amarui.....


    thamunge lamainta hoda baraka kiyala deela yahapath pura wesiyak karana eka demapiyange wagakeema :)
     
    • Like
    Reactions: migaramk

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    9.gif
     

    VSGM

    Well-known member
  • Aug 2, 2007
    10,330
    213
    63
    meka nam maha pissu wadak affa, mage class serama thiyenne sunday. :)
    sunday class ban karoth mata after skl thama class yanne wenne, epa wenawa :( :(
     

    cyber22118

    Member
    Jan 30, 2010
    3,569
    99
    0
    Not Far From U
    kaalakanni school wala hariyata ugannanneth nee.. tution wala yanna denneth nee.. mama jeewitheeta daham paasal gihin nee.. eeth oya yana ewunta wadaa nam api hondai...
     

    sali07

    Member
    Oct 27, 2008
    6,793
    301
    0
    37
    @ Home
    ඕක නම් වැරදියි. අඩුම තරමෙ A\L කරන ළමයින්ට වත් tution යන්න අවස්ථාවක් දෙන්න ඕනි.

    Age 16n pahala class walata adala wenne e kiyanne A/L clas walata adala na
     

    mcj1983

    Well-known member
  • Oct 15, 2007
    4,876
    180
    63
    Gampaha
    මේක බලපාන්නෙ වයස 16 අඩු අයට කියන කථාවක් මම නිවුස් වලට ඇහුවා , ඒ කියන්නෙ සමාන්‍ය පෙළ පන්තියෙන් පහල අයට විතරද මේක බලපාන්නෙ.................?????
     

    Similar threads