ඉස්ලාම් ධහම සමග ඔබේ බද්ධ වෛරයට හේතුව කුමක&#353

Y2K

Member
Jun 11, 2007
11,007
165
0
In your heart
අපිටත් බෞද්ද යාලුවෝ ඉන්නවා.මගේ හොඳ buddist යාලුවෙක්ගෙ අම්ම මටත් එක්ක lunch හදල යවනවා මට ඒගොල්ලන්ගේ බත් කන්න කැමති නිසා..ආගම පිලිබඳ කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැහැ.
නමුත් 1 +1 = 2 ත් හරි 1+1=3 ත් හරි කියන එක්කෙනාට stand එකක් නැහැ.
අබ්‍රහම් ලින්කන්, මහත්මා ගාන්දි ලාගෙන් ඉගෙන ගන්න තියෙන හොඳම පාඩම තම ඒගොල්ලන් හරි කියල හිතුන දෙය වෙනුවෙන් සටන් කරලා ඒ වෙනුවෙන් දිවි පවා පිදුවා.
ආගම දර්ශනය හෝ වෙන මොන නමින් කිව්වත් ඇත්තයි බොරුවයි එක වෙන්නේ නැහැ. මේක පටවල ගෙන stand එකක් තියාගන්න බැහැ.


යාලුවා ඕයාගෙ ස්තවරය මොකක්ද?
යාලුවා ඕයාගෙ ස්තවරය මොකක්ද? මට ස්තරයක් නැ කියන්නෙ කුමක් පදනම් කරගෙන ද?
:confused:
 

Y2K

Member
Jun 11, 2007
11,007
165
0
In your heart
අපිටත් බෞද්ද යාලුවෝ ඉන්නවා.මගේ හොඳ buddist යාලුවෙක්ගෙ අම්ම මටත් එක්ක lunch හදල යවනවා මට ඒගොල්ලන්ගේ බත් කන්න කැමති නිසා..ආගම පිලිබඳ කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැහැ.
නමුත් 1 +1 = 2 ත් හරි 1+1=3 ත් හරි කියන එක්කෙනාට stand එකක් නැහැ.
අබ්‍රහම් ලින්කන්, මහත්මා ගාන්දි ලාගෙන් ඉගෙන ගන්න තියෙන හොඳම පාඩම තම ඒගොල්ලන් හරි කියල හිතුන දෙය වෙනුවෙන් සටන් කරලා ඒ වෙනුවෙන් දිවි පවා පිදුවා.
ආගම දර්ශනය හෝ වෙන මොන නමින් කිව්වත් ඇත්තයි බොරුවයි එක වෙන්නේ නැහැ. මේක පටවල ගෙන stand එකක් තියාගන්න බැහැ.


ස්තාවරයක හිටියත් සටන් නොකරන අයත් ඉන්න බව අමත්ක කරන්න එපා, ඕබ කියපු දේ හරි එදා ජෙසුස් වහන්සෙගෙ ගොලයනුත් ජෙසුස් වහන්සෙ වෙනුවෙන් දිවි පිදුවා නමුත් අපි ස්තවරයක ඉන්නවා එ වෙනුවෙන් දිවිපුදන්න පුලුවන්ද කියන එක ප්‍රශ්නයක් නමුත් එක එහෙම වෙන්න ඕනා එක වැඩි ඇතක නෙමෙයි. මම එහෙම කිව්වේ අන්ත ක්‍රිස්තු පැමිනෙන කාලෙක අපිට එ ආගම වැලදගන්න කියලා කියනවා එහෙම නොකෙරුවොත් අපෙ බෙල්ල කපලා දානවා කියලා කියනවා ....... ඕබ කිව්වා හරි එ වෙලේ අපි මොනව කරයිද? අපි මරනයට බය වෙවි
 

Y2K

Member
Jun 11, 2007
11,007
165
0
In your heart
නමුත් මෙන්න මෙහෙම දෙයක් බුදු දහමේ තියෙනවා මිත්‍රයා..
ඔය නැහැ කිව්වට...


අලං දේවදත්ත, මයා දේවදත්ත අනුඤ්ඤාතං
තිකෝටිකං පාරිසුද්ධං මච්ඡු මංසං. අදිට්ඨං, අසුතං,
අපරිසංකිතන්ති.

”දේවදත්ත, එයින් වැඩක් නැත. මවිසින් තුන් කෙළවර
පිරිසිදු වූ මාළු මස් අනුමත කරන ලදී. එනම්, (තමා
උදෙසා මරණ ලද බව) නො දුටු, (තමා උදෙසා මරණ
ලද බව) නො ඇසූ, (තමා උදෙසා මරණ ලද බව) සැක
නො කළ මාළු මස් ය.”
(චුල්ලවග්ග පාළි - සංඝභේදක්ඛන්ධඛය)

මෙක බුදුහාමුදුරුවො කියපු එකක් නෙමෙයිනෙ ඕය ලමය පොට පටලවාගෙන :yes:
 

Chooty malli

Well-known member
  • Mar 17, 2010
    11,438
    854
    113
    ඉන්න තැනක් හොයනව
    disturbing.jpg


    521618384_108360868b.jpg
    Muslim%20Beheading%201.jpg

    islam12.jpg
    beheading1.jpg
    beheading_2.jpg
    paul_johnson_beheading.jpg
    behead-those-who-say-islam-is-violent.jpg


    violence%20in%20Afghanistan%20one.jpg
    6a0111685b4b71970c0120a598bbce970b-800wi


    head.jpg
    rape.jpg








    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::no::no::no::no::no::no:
     

    Odel

    Member
    Jan 8, 2011
    47
    2
    0
    Kala kala de pala pala dae!

    Hey Kolla mogan!

    Yo Lord Budda is a wonderful person God created.
    If u r a follower u wud not talk like this....


    Budun wahanse adhan inna siwura introduce kalae Islam awurudu 8000 kalin.

    Taamat andinawa Hajj wala.
    Kolla thoppiya kapaaganin. nattam ganda gahanawa...;)
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    සිම්පල් ආන්ස්වර්.... ඉස්ලාමලේ ආගමික නායකයන්, මිනී මරුවන්, ස්ත්‍රී දූෂකයන් වන නිසාත්, උන්ව අදහගෙන ඉන්න උන් මේ රටටත් කරදරයක් නිසාත් වේ.
     
    • Like
    Reactions: Rana Rala

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    Kala kala de pala pala dae!

    Hey Kolla mogan!

    Yo Lord Budda is a wonderful person God created.
    If u r a follower u wud not talk like this....


    Budun wahanse adhan inna siwura introduce kalae Islam awurudu 8000 kalin.

    Taamat andinawa Hajj wala.
    Kolla thoppiya kapaaganin. nattam ganda gahanawa...;)

    උඹල අල්ලාහ් ගෙ අතද මොකක්ද කියල වඳින්නෙ සෝනුත්තර මහ රහතන් වහන්සේගේ අතටනෙ... :lol: අල්ලාහ් ගේ පා සලකුණ කියාගෙන මක්කම තියෙන ශ්‍රී පතුලටයි, සමනල කන්දෙ තියෙන ශ්‍රී පතුලටයිනෙ වඳින්නෙ. රෙද්ද :P අවුරුදු 6 පොඩ් ළමයින්ව දූශණය කරපු උන්ගෙ සටහනක් හොයා ගන්න බැරි උනාද?
     

    MBoX

    Member
    Feb 5, 2011
    366
    18
    0
    මමනං හිතන්නේ අල්ල කියන්නේ මහා ගණිතාඥ පයිතගරස්ට. ඒ වගේම පයිතගරස් කියන්නේ බුදුන්ගෙන් බන අසා රහත් වූ පුණ්ණ හිමියන්ට. පුණ්ණ හිමියන් වැඩ වාසය කළ සුනාපරන්ත දේශයේ තමයි මක්කම තියෙන්නේ.

    කස්ටිය මේ ගැන වැඩිය හිතන්න ඕනන්නෙන් නෑ.
    :cool:
     

    Nondi sira

    Member
    May 7, 2011
    31
    3
    0
    සුළුතරය උන්ගෙ හිත් වල තියෙන වෛරය, ක්‍රෝධය වගේ අදහස් හිතේ තියාගෙන ඉන්න බැරුව මේ වගේ ජ‍‍ඩ වැඩ කරනව. ඉතුරු උන්, උන්ගෙ පිරිසට ව‍ඩා සිංහල උන් වැඩි නිසා කරගන්න දෙයක් නැතුව උන්නව. ඒත් Sri Lanka vs Pakistan Cricket match එකක් ලංකාවෙ තියෙනකොට ඒ පහුතර මුස්ලිම් උන්ගෙ තියෙන ජාතික හැඟීම මනාවට ඔප්පු වෙනව මුළු ලෝකෙටම. නොසකින් මේ වගේ පට්ට බලු හැත්තක්. තොපේ ජාතියේ උන් කරන පව් වැඩ වලට තොපි මේ රටෙන් විතරක් නෙමෙයි, මේ ලෝකෙන්ම හැඳි ගෑවිලා යන්න ඕන...

    ඔසාමා මරපු එකට පකිස්ථානුවන් අකමැතියි. (සාක්ෂි TV එකේ ඕන තරම් ගියා.)
    අපේ රටේ මුස්ලිම් උන් ලංකාවට වඩා පකිස්ථානෙට ආදරෙයි ලංකාවට වඩා.
    Osama කරේ Allah's Work කියල තමයි මුන් කියන්නෙ. ඒකෙන් ඔප්පු වෙනව මේ රටේ උන්ගෙ හිත් වල තියෙන ජරා අදහස් ‍ට්ක. මොකද, මුන් පකිස්ථානෙ අදහස් අනුමක කරන නිසා... :growl::no::no:
    ඔසාම කලේ වරද්දක් කියමුකො.. එතකොට අර හරක් ඔබාමා කරන්නේ, ඇමරිකව කරන්නෙ පට්ට හොන්ඩ වැඩ..මහින්දයත් කරන්නෙ පට්ට හොද වැඩ..ඔසමා නම් terrorist කෙනෙක්. ඒත් මුන් ඔක්කොම පිලිගත් නායකයො. අනික මල්ලි Australia වලදි සින්හල අපේ මිනිස්සු ලන්කවට චියර් කරන් නතිද? ඒක ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී අයිතියක්.. ටිකක් open mind හිතුවොත් නරකද? :yes:
     

    charitha chandi

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    4,619
    161
    63
    මමනං හිතන්නේ අල්ල කියන්නේ මහා ගණිතාඥ පයිතගරස්ට. ඒ වගේම පයිතගරස් කියන්නේ බුදුන්ගෙන් බන අසා රහත් වූ පුණ්ණ හිමියන්ට. පුණ්ණ හිමියන් වැඩ වාසය කළ සුනාපරන්ත දේශයේ තමයි මක්කම තියෙන්නේ.

    කස්ටිය මේ ගැන වැඩිය හිතන්න ඕනන්නෙන් නෑ.
    :cool:

    hithanna ona deyak , thawa wisthara tiakak kiyanna puluwna num hondai....!
     

    charitha chandi

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    4,619
    161
    63
    ඔසාම කලේ වරද්දක් කියමුකො.. එතකොට අර හරක් ඔබාමා කරන්නේ, ඇමරිකව කරන්නෙ පට්ට හොන්ඩ වැඩ..මහින්දයත් කරන්නෙ පට්ට හොද වැඩ..ඔසමා නම් terrorist කෙනෙක්. ඒත් මුන් ඔක්කොම පිලිගත් නායකයො. අනික මල්ලි Australia වලදි සින්හල අපේ මිනිස්සු ලන්කවට චියර් කරන් නතිද? ඒක ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී අයිතියක්.. ටිකක් open mind හිතුවොත් නරකද? :yes:
    political pattakin thiyamuko.....! yaluwa a sri lankawa ipadila a ratawa igana ganna, jobs kerna giya aya , un a rata indalath lakawata adarai....! api kiynana ma tratadi pakani wala kapala, ma rata jeewath wena Musilim minissu gana, a aya ehema kerna eka wardi neh ....! :)
     

    Nondi sira

    Member
    May 7, 2011
    31
    3
    0
    political pattakin thiyamuko.....! yaluwa a sri lankawa ipadila a ratawa igana ganna, jobs kerna giya aya , un a rata indalath lakawata adarai....! api kiynana ma tratadi pakani wala kapala, ma rata jeewath wena Musilim minissu gana, a aya ehema kerna eka wardi neh ....! :)
    mata nam waradak pen naha.. wena ratawala inna sinhala katha karan bari sinhalayoth kodiya dakkama cheer karanawa.. ithin e ape mula thiyenne lankawe nisa.. me muslim minissungeth ehemai.. api kawruth ape mulata adarei.. ithin prashnayak naha.. eka thamange wadak.... hama minihatama thaman gana prakashanayak thiyenawa.. api hamotama mokak hari deyakata ayath weeme hangeema thiyenawa.. baudhdhyo widiyata apita anith minissunwa, anith aagam nosalaka harin baha.. awabodhya athiwen one api thulinmai.. muslinmslata e awabodhaya balen den baha.. koitharam kiwath eyala biudhdha wen naha.. api muslim wen naha wagema..:yes: