ඔව් ඔව්. පනින්නයි යන්නේ.. කෝටි ගානක් ඔන්න යනවා...




. බොරු බලය (ඌරගෙ දේවල් වගේ) කලවම් නිසා උලමගෙන් නම් හලාල් ලැබෙන්නෙ නෑ... 
එතකොට උඹල කියන විදියට හලාල්-හරාම් බලපාන්නේ කෑම සම්බන්ධයෙන් විතරක් නෙමෙයිනෙ. උඹල ජීවිතයේ අනෙකුත් දේවල් සම්බන්ධයෙන්ද ඒක බලපානවා කියනවා නේද? උදාහරණයක් විදියට හොරෙන් ලබාගන්නා දෙයක් හරාම්. එතකොට උඹලගේ මිනිස්සු හැමෝම පාවිචිචි කරන්නේ "Genuine Windows" කොපි වෙන්න ඕන. මොකද Crack කරනවා කියන්නේ හොරකමක්. නුදුන් දෙයක් හොරෙන් භාවිතා කිරීමක්. ඒ කියන්නේ ඒවා හරාම්. එත් උඹලා "Genuine Windows" පාවිච්චි කරත් එකත් හරාම්. ඇමෙරිකන් කාරයෝ ඕව විකුණලා ගන්න සල්ලිවලින් කරන්නේ මුස්ලිම් රටවල් සංවර්ධනය කරන එකනෙ.ඉතින් උඹලට පාවිච්චි කරන්න ඉතුරුවෙන්නේ "Open Source" විතරයි. අනිත් එක උඹ දාන සමහර පොස්ට් හරාම්. ඒවා දාල තියෙනේ කොහෙන් උපුට ගත්තද කියන්නෙවත් නැතුව. ඒක නිසා මීට පස්සේ පොස්ට් දැමීමේදී හලාල් පොස්ට් විතරක් දැමීමට සැලකිළිමත් වෙන්න.
එතකොට උඹල කියන විදියට හලාල්-හරාම් බලපාන්නේ කෑම සම්බන්ධයෙන් විතරක් නෙමෙයිනෙ. උඹල ජීවිතයේ අනෙකුත් දේවල් සම්බන්ධයෙන්ද ඒක බලපානවා කියනවා නේද? උදාහරණයක් විදියට හොරෙන් ලබාගන්නා දෙයක් හරාම්. එතකොට උඹලගේ මිනිස්සු හැමෝම පාවිචිචි කරන්නේ "Genuine Windows" කොපි වෙන්න ඕන. මොකද Crack කරනවා කියන්නේ හොරකමක්. නුදුන් දෙයක් හොරෙන් භාවිතා කිරීමක්. ඒ කියන්නේ ඒවා හරාම්. එත් උඹලා "Genuine Windows" පාවිච්චි කරත් එකත් හරාම්. ඇමෙරිකන් කාරයෝ ඕව විකුණලා ගන්න සල්ලිවලින් කරන්නේ මුස්ලිම් රටවල් සංවර්ධනය කරන එකනෙ.ඉතින් උඹලට පාවිච්චි කරන්න ඉතුරුවෙන්නේ "Open Source" විතරයි. අනිත් එක උඹ දාන සමහර පොස්ට් හරාම්. ඒවා දාල තියෙනේ කොහෙන් උපුට ගත්තද කියන්නෙවත් නැතුව. ඒක නිසා මීට පස්සේ පොස්ට් දැමීමේදී හලාල් පොස්ට් විතරක් දැමීමට සැලකිළිමත් වෙන්න.

ලණු කෑම වගේම කට්ටිය මෝඩ jokes වලටත් හරි කැමතියිනේ..





ඇයි? එයා බේගල් ඥානසාර කියල සැකහැර දන්නවා. වෙන මොනවා හරි තියෙනවද? ඔයා එයාගේ බණ අහනවනේ. ඔයාට එයා මොනවහරි නරකක් කොලාද? එයා නරකවල් කරන කෙනෙක්ද එහෙනම්??මචං ඥානසාර මොකද උබට කලේ මාර තරහක් නේද තියෙන්නේ . ඇත්ත කියපන් නරකක් උනාද උබට![]()
moda jokes
ඔබත් බො.බ.සේ. ලනු කන කෙනෙක්ද?![]()




ඇයි? එයා බේගල් ඥානසාර කියල සැකහැර දන්නවා. වෙන මොනවා හරි තියෙනවද? ඔයා එයාගේ බණ අහනවනේ. ඔයාට එයා මොනවහරි නරකක් කොලාද? එයා නරකවල් කරන කෙනෙක්ද එහෙනම්??


unge lanu kana ********* hena godak innawa paw seen eka.!![]()
