ඉස්ලාම්. ප්‍රශ්න-පිළිතුරු. 3. හලාල් දෙවියන්&#3

pavithra_uk

Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    421538_619573741393546_493878276_n.jpg
     

    බොරු බල සේනාව යනු බොරු බලයෙන් පෝෂිත ලනු factory එකකි. ඔය ලනු මැද පෙරදිග අපනයනයට නම් හලාල් සහතිකය ඕනෙ වෙයි... දැන් රජයෙන්ම ඒක ඉල්ලගන්න පුළුවන්... :lol::lol:. බොරු බලය (ඌරගෙ දේවල් වගේ) කලවම් නිසා උලමගෙන් නම් හලාල් ලැබෙන්නෙ නෑ... :D
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    අන්න ඊයේ උලමලා අඩනවා මල්වතු නාහිමියන් ගාවට ගිහින් බිස්නස් සවුත්තු කෙරැවලු උන්ගේ .:lol:
     

    zeeyzka

    Well-known member
  • Apr 10, 2008
    1,284
    78
    48
    @/<xxx/]\
    එතකොට උඹල කියන විදියට හලාල්-හරාම් බලපාන්නේ කෑම සම්බන්ධයෙන් විතරක් නෙමෙයිනෙ. උඹල ජීවිතයේ අනෙකුත් දේවල් සම්බන්ධයෙන්ද ඒක බලපානවා කියනවා නේද? උදාහරණයක් විදියට හොරෙන් ලබාගන්නා දෙයක් හරාම්. එතකොට උඹලගේ මිනිස්සු හැමෝම පාවිචිචි කරන්නේ "Genuine Windows" කොපි වෙන්න ඕන. මොකද Crack කරනවා කියන්නේ හොරකමක්. නුදුන් දෙයක් හොරෙන් භාවිතා කිරීමක්. ඒ කියන්නේ ඒවා හරාම්. එත් උඹලා "Genuine Windows" පාවිච්චි කරත් එකත් හරාම්. ඇමෙරිකන් කාරයෝ ඕව විකුණලා ගන්න සල්ලිවලින් කරන්නේ මුස්ලිම් රටවල් සංවර්ධනය කරන එකනෙ.:D ඉතින් උඹලට පාවිච්චි කරන්න ඉතුරුවෙන්නේ "Open Source" විතරයි. අනිත් එක උඹ දාන සමහර පොස්ට් හරාම්. ඒවා දාල තියෙනේ කොහෙන් උපුට ගත්තද කියන්නෙවත් නැතුව. ඒක නිසා මීට පස්සේ පොස්ට් දැමීමේදී හලාල් පොස්ට් විතරක් දැමීමට සැලකිළිමත් වෙන්න.

    lol
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    එතකොට උඹල කියන විදියට හලාල්-හරාම් බලපාන්නේ කෑම සම්බන්ධයෙන් විතරක් නෙමෙයිනෙ. උඹල ජීවිතයේ අනෙකුත් දේවල් සම්බන්ධයෙන්ද ඒක බලපානවා කියනවා නේද? උදාහරණයක් විදියට හොරෙන් ලබාගන්නා දෙයක් හරාම්. එතකොට උඹලගේ මිනිස්සු හැමෝම පාවිචිචි කරන්නේ "Genuine Windows" කොපි වෙන්න ඕන. මොකද Crack කරනවා කියන්නේ හොරකමක්. නුදුන් දෙයක් හොරෙන් භාවිතා කිරීමක්. ඒ කියන්නේ ඒවා හරාම්. එත් උඹලා "Genuine Windows" පාවිච්චි කරත් එකත් හරාම්. ඇමෙරිකන් කාරයෝ ඕව විකුණලා ගන්න සල්ලිවලින් කරන්නේ මුස්ලිම් රටවල් සංවර්ධනය කරන එකනෙ.:D ඉතින් උඹලට පාවිච්චි කරන්න ඉතුරුවෙන්නේ "Open Source" විතරයි. අනිත් එක උඹ දාන සමහර පොස්ට් හරාම්. ඒවා දාල තියෙනේ කොහෙන් උපුට ගත්තද කියන්නෙවත් නැතුව. ඒක නිසා මීට පස්සේ පොස්ට් දැමීමේදී හලාල් පොස්ට් විතරක් දැමීමට සැලකිළිමත් වෙන්න.

    :rofl:
     
    මචං ඥානසාරගේ පටිරෝල්..



    ලක්ෂ 1.75 බොරුව ඇදබාලා වැඩේ අ/නාගත්තා... :lol:

    ලැජ්ජ නැතුව මේ වඳුරගේ බණ අහන එවුන් තවත් ඉන්න හැටි... ජාතියේ මහා මෝඩ රැල!! :lol::lol:
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    මචං ඥානසාර මොකද උබට කලේ මාර තරහක් නේද තියෙන්නේ . ඇත්ත කියපන් නරකක් උනාද උබ‍ට:rofl:
     
    මචං ඥානසාර මොකද උබට කලේ මාර තරහක් නේද තියෙන්නේ . ඇත්ත කියපන් නරකක් උනාද උබ‍ට:rofl:
    ඇයි? එයා බේගල් ඥානසාර කියල සැකහැර දන්නවා. වෙන මොනවා හරි තියෙනවද? ඔයා එයාගේ බණ අහනවනේ. ඔයාට එයා මොනවහරි නරකක් කොලාද? එයා නරකවල් කරන කෙනෙක්ද එහෙනම්??

     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~

    ඇයි? එයා බේගල් ඥානසාර කියල සැකහැර දන්නවා. වෙන මොනවා හරි තියෙනවද? ඔයා එයාගේ බණ අහනවනේ. ඔයාට එයා මොනවහරි නරකක් කොලාද? එයා නරකවල් කරන කෙනෙක්ද එහෙනම්??


    :rofl::rofl: