ඉස්සර exට මේ රැප් එක ඇහෙනකොට පට්ටට රිදෙනවා

Himazharin

Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,340
    4,786
    113
    Mind Palace
    ex වෙන්න කලින් සෙට් වෙලා ඉන්න කාලෙ මේක අහද්දි ඒකිට අම්මටසිරි වෙන්න රිදෙනවා හේතුවකුත් තියෙන්නෙ ඇති නේ ඒකියන්නෙ 😂
     
    • Love
    Reactions: techmalli

    Himazharin

    Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,340
    4,786
    113
    Mind Palace
    tho porondu una neda, ex gena katha karanne neha, a gena hithanneth neha kiyala?
    හිනාවෙන්ඩ බොලං දැම්මෙ වැලපිලා හිත හදන්න නෙවේ 😂

    මේක සෝක් නේ❤️

    ------ Post added on Aug 3, 2023 at 4:17 PM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    හිනාවෙන්ඩ බොලං දැම්මෙ වැලපිලා හිත හදන්න නෙවේ 😂
    ane pala

    හිනාවෙන්ඩ බොලං දැම්මෙ වැලපිලා හිත හදන්න නෙවේ 😂

    මේක සෝක් නේ❤️

    ------ Post added on Aug 3, 2023 at 4:17 PM

    mata office eke oya YT reddawal play karnna beha yako
    ------ Post added on Aug 3, 2023 at 4:18 PM
     
    • Sad
    Reactions: Himazharin

    jackpolkichcha

    Well-known member
  • Jun 26, 2015
    2,322
    2,926
    113
    Ex නම් දැන් ඕවා හිතලා වැඩක් නෑනේ..

    ඒක නෙමේ, මොනාද ඕයි ඒ? සිංදුද?? :baffled::baffled::baffled::baffled:
     
    • Haha
    Reactions: Himazharin

    Anonymous_

    Well-known member
  • Feb 12, 2014
    2,620
    1,533
    113
    ex වෙන්න කලින් සෙට් වෙලා ඉන්න කාලෙ මේක අහද්දි ඒකිට අම්මටසිරි වෙන්න රිදෙනවා හේතුවකුත් තියෙන්නෙ ඇති නේ ඒකියන්නෙ 😂

    1:18 methandi hariyata video eka edit wela na.😂
     
    Last edited: