ඉස්සෙල්ලම බොම්බා ගැහුවේ කතෝලික උන්..

Battery Podda

Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    ඉස්සෙල්ලම බොම්බා ගැහුවේ කතෝලික උන්..

    රත්තරන් මහතා 20014දී කල හෙළිදරව්ව.. කුරුස යුද්දත් ලංකාවේ කොරලයි කියන්නේ.. බලන් ගියාම මුස්ලිම් උන් හරි තැනටනේ ගහලා තියෙන්නේ.. හා නැද්ද????




    Screenshot-2019-06-17-Ela-Kiri-Community.png
     

    ramabada

    Junior member
  • Jan 17, 2018
    37
    2
    8
    machan umba kiyala thiyena eka mata therenne ne. umba kiyanne marakkayo palliwalata gahapu eka hodai kiyalada????
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    machan umba kiyala thiyena eka mata therenne ne. umba kiyanne marakkayo palliwalata gahapu eka hodai kiyalada????

    රත්තරන්ට අනුව නම් මුස්ලිම් උන්ට වඩා බයානක සෙට් එකක් තමයි මේ කතෝලික උන්..
     

    ramabada

    Junior member
  • Jan 17, 2018
    37
    2
    8
    hethuwa. baudhdha unwa agamata ganna hindada?

    machan ekanam hethuwa ahaganin. roman cathelic e kiyanne bishop yatathe inna un api kawadawath kawawath agamata haro ganna kisima deyak karanne ne. namuth cristiyani agame oka karanawa. oya yohowa kiyai ara sabawa kiyai oya gewal gewal gawa awith poth bedanne anna un oka karanawa. kotinma bauddha unwa witharak neme un ape agame unwath harawa gannawa. oka apitath case ekak. ape palliwala (roman cathelic) palliwala father la kiyanawa gewal walata awama elawala danna kiyala) umbata therunada anika oya paster kiyana aya roman cathelic wala ne
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,489
    113
    hethuwa. baudhdha unwa agamata ganna hindada?

    machan ekanam hethuwa ahaganin. roman cathelic e kiyanne bishop yatathe inna un api kawadawath kawawath agamata haro ganna kisima deyak karanne ne. namuth cristiyani agame oka karanawa. oya yohowa kiyai ara sabawa kiyai oya gewal gewal gawa awith poth bedanne anna un oka karanawa. kotinma bauddha unwa witharak neme un ape agame unwath harawa gannawa. oka apitath case ekak. ape palliwala (roman cathelic) palliwala father la kiyanawa gewal walata awama elawala danna kiyala) umbata therunada anika oya paster kiyana aya roman cathelic wala ne
    mewa serious aran reply karanna epa ban, me muslim ekek sinhala unwa kotawanna hadanne
     

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    රෝසි ආච්චි;24573756 said:
    mewa serious aran reply karanna epa ban, me muslim ekek sinhala unwa kotawanna hadanne

    මම උබට කරපු වැරැද්ද මොකක්ද? ඇයි මගේ ආතල් කඩන්නේ..