විස්තර කියපන්Punchi ge.kiri sudu kimbak.
කලිසමේ හුජ්ජ කරගන්න උන්ට මොන සෙක්ස්ද බන්lankawe culture eke aula thama. dan nam godak podi aurudu 2e 3e un pawa sex karana hati dannawa. godak hodai e trend eka
කියපන් ඉටින් විස්තරවයස කීයෙදිද,
20
කාගෙද කොතනද?
facebook eken set wechcha akka kenkge
විස්තරකියපන්21di
![]()
මේ මොහොත විතරයි තියෙන්නෙඅඩෝ... උබල අර කුන්ඩලනි භාවනාවෙන් කලය හරහා යන්න පුලුවන් කියන සීන් එක විස්වාස කරනවද....
uba ahala tynne ochchrine wcgptoවිස්තර කියපන්
කලිසමේ හුජ්ජ කරගන්න උන්ට මොන සෙක්ස්ද බන්
කියපන් ඉටින් විස්තර
විස්තරකියපන්
මේ මොහොත විතරයි තියෙන්නෙ
කාලය කියන්නෙ වෙනස්වීම මනින මිනුම් දණ්ඩක් විතරයි. අතීතය අනාගතය කියන්නෙ සිතුවිලි විතරයි
------ Post added on Jan 28, 2025 at 1:55 PM
එතකොට යකෝ මේ කියලා තියෙන්නේ උඹ ගැනම නේදPunchi ge.kiri sudu kimbak.
බාප්පාගේ ගෙදර නැවතිලා ඌ මලාම උගේ ගෑනිවයි ලමයයු බාරගත්ත තබුත්තේගම කෑලෑවේ දූශනය වෙලා හැදුන අඩු කුලේ ගොඩේ වේසිගේ පුතාගේ කයිය පෙන්නන්න කට අරිද්දි ඒක ලොකුයි උගේ අගල් දෙකේ පයි කොටේට වඩා....
සති දෙකකට වගේ කලින් මගේ පර්ස් එක නැති උනා...එතකොට යකෝ මේ කියලා තියෙන්නේ උඹ ගැනම නේද![]()
Saaya assen baluwa podi kaale 4 wasaredi wageවිස්තර කියපන්
කලිසමේ හුජ්ජ කරගන්න උන්ට මොන සෙක්ස්ද බන්
කියපන් ඉටින් විස්තර
විස්තරකියපන්
මේ මොහොත විතරයි තියෙන්නෙ
කාලය කියන්නෙ වෙනස්වීම මනින මිනුම් දණ්ඩක් විතරයි. අතීතය අනාගතය කියන්නෙ සිතුවිලි විතරයි
------ Post added on Jan 28, 2025 at 1:55 PM
Ow oyage creative imagination eka gana salakala balala ape wala katha paththare editor widiyta oyawa thora gannawa. Heta indan wadata enna.9 වසරෙදි, අපේ පන්තියෙ කෙල්ලෙක් හිටියා එකි හෑම දාම අපේ බෑග් වලින් වෑල සීඩි හොරකම් කරනවා, ඉලග දවසෙ බලලා ආයෙ තිබ්බ විදියටම ඉන්ග්රිසි පොත අස්සට දාලා තියනවා, පට්ටම ලස්සනයි සුදුම සුදුයි ඈගිලි එහෙම රොස පාටයි, බලල් ඈස් තිබ්බෙ, කොන්ඩෙ ක්රේල්, සුද්දියෙක් වගේමයි, මමයි මගේ යලුවයි ඕකිව සෙට් කරගත්තා ඈම්ඩගේ කතා කියන්න, වල් කතා කියනන
දවසක් ඉස්කොලෙ හවස ප්රෑක්ටිස් තියෙන දවසක අපි තුන්දෙනා කට් කරා, ක්ලාස් එකේ හිටියා, එදා ඒකි කිව්වා සෙක්ස් ගෑන, එකි ලග ගෙදරක අය්ය කෙනෙක් එක්ක කරනවලු, හවසට සෙල්ලම් කරන්න කියලා ඒ කොල්ල එක්ක කෑලේ පනිනවාලු, සෙක්ස් කරද්දි පට්ටයි කියලා මේකි කිය කිය හිටියා, මගේ අනිත් එකා ඈහුවා චු කරන එකටම ද දන්නේ කියලා එකී තෙරුම් කරන්න ගියා ගියා අපිට තේරුනේ නෑ, දෙකක් තියෙනවා කියලා, ඒකි ම මේසෙ උඩ නෑගලා පෙන්නුවා, අද වෙනකල් දෑකලා තියෙන ලස්සනම උට්ට ඒක, රෝසම රෝස පාටයි, ඈගිලි දෙකෙන් දෙපෑත්තට කරලා පෙන්නුවා තාම මතක් වෙනවා රෝස මලක් වගේ, ඒකිගේ මයිල් තිබ්බෙ චුට්ට්ටම චුට්ටයි ඒවත් රිදී පාට, වගේ කිරි මයිල්. අවුරුදු 15 කට විතර පස්සෙ මේ ලගදි සුපර් මාකට් එකක සෙට් උනා දෑන් නුවර සෑලොන් එකක් කරනවා කිව්වා, නම්බර් එක ඉල්ලගත්තා කතා කරන්න බෑරි උනා, දෑන් තමයි ඒක මතක උනේ, අද කතා කරන්න ඕන
just like me once at 26God damn son. Even i saw my fair share of pussy when i was 24

කතා වස්තුව දහස් ගනන් පරනයි නෙද? දැන් නුතන හෙල බෞද්ද ලන්කා එකෙ ප්රවුර්ති ටික ගමුකොකාලෙකින් දකින්න ඕන නෑ. උඹලයෙ මහ එකාගෙ කතා වස්තුවම දාපන්කො. ඒකෙන් ජාතක වුන උඹල ගැන කවර කතාද![]()
Suduma sudui.punchi call ekak ganna athare mama shape eke saaya assata oliwa daala baluwa.panty k adala idiye na saaya witarai.ammo kiri sudu kimbe kalu mail tibba.විස්තර කියපන්
sameවයස කීයෙදිද,
20
කාගෙද කොතනද?
facebook eken set wechcha akka kenkge
ඉබ්බා ලිප් ගල් 3ක් පිටේ බැඳගෙන ගිණි පෙට්ටිය කටේ ගහගෙන එනවා කියන්නේ ඕකයි.9 වසරෙදි, අපේ පන්තියෙ කෙල්ලෙක් හිටියා එකි හෑම දාම අපේ බෑග් වලින් වෑල සීඩි හොරකම් කරනවා, ඉලග දවසෙ බලලා ආයෙ තිබ්බ විදියටම ඉන්ග්රිසි පොත අස්සට දාලා තියනවා, පට්ටම ලස්සනයි සුදුම සුදුයි ඈගිලි එහෙම රොස පාටයි, බලල් ඈස් තිබ්බෙ, කොන්ඩෙ ක්රේල්, සුද්දියෙක් වගේමයි, මමයි මගේ යලුවයි ඕකිව සෙට් කරගත්තා ඈම්ඩගේ කතා කියන්න, වල් කතා කියනන
දවසක් ඉස්කොලෙ හවස ප්රෑක්ටිස් තියෙන දවසක අපි තුන්දෙනා කට් කරා, ක්ලාස් එකේ හිටියා, එදා ඒකි කිව්වා සෙක්ස් ගෑන, එකි ලග ගෙදරක අය්ය කෙනෙක් එක්ක කරනවලු, හවසට සෙල්ලම් කරන්න කියලා ඒ කොල්ල එක්ක කෑලේ පනිනවාලු, සෙක්ස් කරද්දි පට්ටයි කියලා මේකි කිය කිය හිටියා, මගේ අනිත් එකා ඈහුවා චු කරන එකටම ද දන්නේ කියලා එකී තෙරුම් කරන්න ගියා ගියා අපිට තේරුනේ නෑ, දෙකක් තියෙනවා කියලා, ඒකි ම මේසෙ උඩ නෑගලා පෙන්නුවා, අද වෙනකල් දෑකලා තියෙන ලස්සනම උට්ට ඒක, රෝසම රෝස පාටයි, ඈගිලි දෙකෙන් දෙපෑත්තට කරලා පෙන්නුවා තාම මතක් වෙනවා රෝස මලක් වගේ, ඒකිගේ මයිල් තිබ්බෙ චුට්ට්ටම චුට්ටයි ඒවත් රිදී පාට, වගේ කිරි මයිල්. අවුරුදු 15 කට විතර පස්සෙ මේ ලගදි සුපර් මාකට් එකක සෙට් උනා දෑන් නුවර සෑලොන් එකක් කරනවා කිව්වා, නම්බර් එක ඉල්ලගත්තා කතා කරන්න බෑරි උනා, දෑන් තමයි ඒක මතක උනේ, අද කතා කරන්න ඕන