ඊශ්‍රායලේටත් බර හානි වගේ මා ප්‍රිය කිරියනි

AllGood

Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113


    ඉරානේ හමුදාවේ ටොප් රෑන්ක් එවුන් ගොඩක් ඉවරයි. ඉශ්‍රයෙල් බිල්ඩින් ටිකක් කැඩිලා :lol:
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113


    යුද්ධයක reality තේරුම් ගන්න බැරි හරක්ගෙ අඳෝනා. හුත්තො කොහොමත් insure කරල තියෙන apartment බිල්ඩිම් කීපයක් කැඩුණා කියලා, වාහන ටිකකට හානි වුණා කියලා එ‍්වා මහ ලොකු දේවල් කියලද බං හිතෙන්නෙ?

    පොඩ්ඩක් හිතපන්කො ඉරාන හැත්තගෙ විනාස වුණේ මොනවද කියලා. Missile battery 30% ක් ඉවරයි. ටෙහෙරාන් වල එකම එක aerial defense system එකක්වත් ඉතිරි නෑ. බිලියන ගාණක් නාස්ති කරල අවුරුදු ගාණක් තිස්සෙ පවත්වාගෙන ගිය Nantz site එක තව අවුරුදු ගාණකට ගොඩ ගන්න බැරි තරමටම විනාසයි. ඉහළම මට්ටමේ විද්‍යාඥයො, හමුදා නායකයො කීප දෙනෙක් ඉවරයි.

    කොටින්ම මහ එකා අල් කමේනියා පවා අද පණ පිටින් ඉන්නෙ Trump ට පින් සිද්ධ වෙන්න නේද? උ‍ෟ එපාම කිව්වෙ නැත්තම් කමේනියත් දැන් ස්වර්ගෙ ගිහින් නාකි කොණ නැති පයි කොටෙන් කන්‍යාවියො එක්ක හුකනවා. 🤣

    එ‍්වා එක්ක බැලුවාම ඕන නම් උපරිම ඩොලර් මිලියන කීපයක් වටින බිල්ඩිමක් කැඩුණා කියල වෙන්නෙ පුකද ඕයි? කොටින්ම ඔය arrow වගේ ඊශ්‍රායලයෙ defense system වලින් ගහන තනි interceptor missile එකක ගාණම ඩොලර් මිලියන ගාණක් බං.

    කොටින්ම වියදම අතින් විතරක් බැලුවා නම් සිරාවටම Military infrastructure වලට විතරක් අ‍ාරක්ෂාව දීලා, සිවිල් තැන් සේරටම ඉරාන මිසයිල ඩ්‍රෝන් අරවා මේවා වදින්න දෙන එක intercept කරන්න යන වියදම බැලුවාම පට්ටම ලාබයි. සිවිල් දේවල්වලට කොච්චර හානියක් වුණත් අර තරම් වියදමක් යන් නෑ, යථාර්ථය එ‍්කයි. හැබැයි ඉතින් politically, morally එහෙම මිනිස්සු මැරෙන්න අරින එක, ගෙවල් වැනසෙන්න අරින එක අවුල්. අන්න එ‍් නිසා එ‍්ක නවත්තන්න වියදම් කරනවා. එච්චරයි.

    යුද්ධයකට යන වියදම් එක්ක බැලුවාම බිල්ඩින්, වාහන කැඩෙන එක ගැන කතා කරන එකම විහිළුවක්. යුද්ධෙ පුංචිම දේකට පවා යන වියදම් එ‍් තරම් ලොකුයි. එ‍් නිසා මීට පස්සෙ ඔය ගැන පොඩ්ඩක් දැනුවත් වෙලා කතා කරන්න බලහන්.

    බුදු සරණයි.
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    යුද්ධයක reality තේරුම් ගන්න බැරි හරක්ගෙ අඳෝනා. හුත්තො කොහොමත් insure කරල තියෙන apartment බිල්ඩිම් කීපයක් කැඩුණා කියලා, වාහන ටිකකට හානි වුණා කියලා එ‍්වා මහ ලොකු දේවල් කියලද බං හිතෙන්නෙ?

    පොඩ්ඩක් හිතපන්කො ඉරාන හැත්තගෙ විනාස වුණේ මොනවද කියලා. Missile battery 30% ක් ඉවරයි. ටෙහෙරාන් වල එකම එක aerial defense system එකක්වත් ඉතිරි නෑ. බිලියන ගාණක් නාස්ති කරල අවුරුදු ගාණක් තිස්සෙ පවත්වාගෙන ගිය Nantz site එක තව අවුරුදු ගාණකට ගොඩ ගන්න බැරි තරමටම විනාසයි. ඉහළම මට්ටමේ විද්‍යාඥයො, හමුදා නායකයො කීප දෙනෙක් ඉවරයි.

    කොටින්ම මහ එකා අල් කමේනියා පවා අද පණ පිටින් ඉන්නෙ Trump ට පින් සිද්ධ වෙන්න නේද? උ‍ෟ එපාම කිව්වෙ නැත්තම් කමේනියත් දැන් ස්වර්ගෙ ගිහින් නාකි කොණ නැති පයි කොටෙන් කන්‍යාවියො එක්ක හුකනවා. 🤣

    එ‍්වා එක්ක බැලුවාම ඕන නම් උපරිම ඩොලර් මිලියන කීපයක් වටින බිල්ඩිමක් කැඩුණා කියල වෙන්නෙ පුකද ඕයි? කොටින්ම ඔය arrow වගේ ඊශ්‍රායලයෙ defense system වලින් ගහන තනි interceptor missile එකක ගාණම ඩොලර් මිලියන ගාණක් බං.

    කොටින්ම වියදම අතින් විතරක් බැලුවා නම් සිරාවටම Military infrastructure වලට විතරක් අ‍ාරක්ෂාව දීලා, සිවිල් තැන් සේරටම ඉරාන මිසයිල ඩ්‍රෝන් අරවා මේවා වදින්න දෙන එක intercept කරන්න යන වියදම බැලුවාම පට්ටම ලාබයි. සිවිල් දේවල්වලට කොච්චර හානියක් වුණත් අර තරම් වියදමක් යන් නෑ, යථාර්ථය එ‍්කයි. හැබැයි ඉතින් politically ,morally එහෙම මිනිස්සු මැරෙන්න අරින එක, ගෙවල් වැනසෙන්න අරින එක අවුල්. අන්න එ‍් නිසා එ‍්ක නවත්තන්න වියදම් කරනවා. එච්චරයි.

    යුද්ධයකට යන වියදම් එක්ක බැලුවාම බිල්ඩින්, වාහන කැඩෙන එක ගැන කතා කරන එකම විහිළුවක්. යුද්ධෙ පුංචිම දේකට පවා යන වියදම් එ‍් තරම් ලොකුයි. එ‍් නිසා මීට පස්සෙ ඔය ගැන පොඩ්ඩක් දැනුවත් වෙලා කතා කරන්න බලහන්.

    බුදු සරණයි.
    @thadi_bijja තමයි..
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy


    ඉරානේ හමුදාවේ ටොප් රෑන්ක් එවුන් ගොඩක් ඉවරයි. ඉශ්‍රයෙල් බිල්ඩින් ටිකක් කැඩිලා :lol:



    Kiwwe nathuwata BiBi ponnayata redde rewila inne. Trump issaraha dagahagena.
     
    • Haha
    Reactions: dimuthmike