ඊළඟ පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණයේ දී රාජ්‍ය බලය JVP ට ලබාදිය යුතුයි?

ඊළඟ පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණයේ දී රාජ්‍ය බලය JVP ට ලබාදිය යුතුයි?


  • Total voters
    187
  • Poll closed .

Gatapolos

Well-known member
  • Apr 19, 2014
    3,205
    858
    113
    Troll-Land
    නිරාගමික ජෙප්පො බලය ගත්තොත් මුලින්ම කරන්නෙ පන්සල්,පල්ලි ඩෝසර් කරල දාන ඵක(මුස්ලිම් හැර)😏
    ආගම කරතියාගෙන යන්නෙ ගෝත්‍රික නොදියුණු ගස්ලබ්බො.
    ලෝකයේ දියුණු රටවල් ඔක්කොම දියුණු උනේ ආගම් කියන බොරුව අතෑරලා
    ඇස් ඇරලා බලපං යකෝ. දෙයියො යක්ෂයෝ ප්‍රේතයො අපාය දිවියලෝකේ. මෙවට උඹ 21 වෙනි ශතවර්ෂයෙදිත් රැවටෙනවා කියන්නෙ මිනිස්සු වෙන්න බෑ. අමු මෝඩයො
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අඩෝ වැරදුනා නේද :ROFLMAO: 🤭

    waradune koheda, me thiyenne tho madamulana gu adinawa thamai

    aef2971d-6126-46b1-ab07-2f33b55bcf9a-jpeg.134467
     

    BadBlueGenius

    Well-known member
  • Jun 11, 2014
    5,559
    6,539
    113
    මම 2015දී ගොඩක් hopes තියාගෙන යහපාලනෙට දුන්න .
    2019දී jvp එකට දුන්න .
    ඒත් jvp එකට බලේ ලැබුනත් මේ රට මෙහෙම්මම තමයි .
    කිසිම වෙනසක් වෙන්නේ නැහැ .
    හැම පක්ෂෙම විසිල් විතරයි බල්ටි නැහැ .
     

    Ravana21

    Well-known member
  • Apr 29, 2021
    2,302
    3,250
    113
    මම 2015දී ගොඩක් hopes තියාගෙන යහපාලනෙට දුන්න .
    2019දී jvp එකට දුන්න .
    ඒත් jvp එකට බලේ ලැබුනත් මේ රට මෙහෙම්මම තමයි .
    කිසිම වෙනසක් වෙන්නේ නැහැ .
    හැම පක්ෂෙම විසිල් විතරයි බල්ටි නැහැ .
    🤭පේන කියන්නත් ඉගෙනගත්තද ජෙබ්බෝ ගැන?
     

    ishan.fdo

    Well-known member
  • May 1, 2012
    1,953
    726
    113
    මම, ඔබ, අපි ඊලංග පාර JVP ට රාජ්‍ය බලය දෙන්න ඕනේ....මම නම් චන්දෙ දෙන්නේ JVP එකට.

    ඔබ මොකක්ද හිතන්නේ 🖖
    aniwa jvp thama ilaga paranam
     
    • Like
    Reactions: nicjosh83

    YelaWolf

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    5,226
    4,095
    113
    😆😆මෙන්න කැරි පොන්නය ඒ පාර ජෙප්පෙක් වෙලා හම්මෝ මේ වගේ ලැජ්ජ නැති වේසිගෙ පුතෙක්..පව් තෝව බිහි කරන්න දුක් විඳපු යෝනිය..🤭
     

    YelaWolf

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    5,226
    4,095
    113
    @YelaWolf AKA @Deleted AKA @Sadun Buwa AKA @neyohk AKA @ROCCO-X ගේ පුක පැලුනා. 🤭

    දැන් පොන්නය වගේ කලින් පාර කළා වගේ හැංගිලා වෙන fake එකක් බස්සලා ආයේ මාස 6ට පස්සේ වරෙන්.
    තොගේ හිඟන නාකි අම්මට හුකපු උන් සෙට් ඵක තමා ඔය..කැරි වේසිට අැවිදගන්න බැරි වෙන්න හුකන්න අැති..පව් නාකි වේසි.හුත්ත කුණු වෙලා අැති දැන් උන් හුකලම.😛😛