clean esn = hodai , pavichchi karanna puluwan
bad esn = blacklisted / salli gewala na /stolen/lost/ unlock nattam unlock karaanna ba /
clean esn kiyannne hodai , uba wada wenna one bad esn nam witarai
clean esn remove karanna ba , ube ate neme eka thiyenne