උදවුවක් අවශයයි.. Mobile Phone CLEAN ESN පිලිබදව

archman

Junior member
  • Aug 20, 2009
    441
    19
    18
    Gampaha
    උදවුවක් අවශයයි.. Mobile Phone CLEAN ESN පිලිබදව

    CLEAN ESN කියන්නේ මොකක්ද?
    පොඩ්ඩක් පැහැදිකරල දෙන්න.

    CLEAN ESN තියන mobile phone use 1ක් කරන්න පුලුවන්නද?
    CLEAN ESN romove කරන්න පුලුවන්ද?
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    clean esn = hodai , pavichchi karanna puluwan

    bad esn = blacklisted / salli gewala na /stolen/lost/ unlock nattam unlock karaanna ba /

    clean esn kiyannne hodai , uba wada wenna one bad esn nam witarai

    clean esn remove karanna ba , ube ate neme eka thiyenne
     

    archman

    Junior member
  • Aug 20, 2009
    441
    19
    18
    Gampaha
    clean esn = hodai , pavichchi karanna puluwan

    bad esn = blacklisted / salli gewala na /stolen/lost/ unlock nattam unlock karaanna ba /

    clean esn kiyannne hodai , uba wada wenna one bad esn nam witarai

    clean esn remove karanna ba , ube ate neme eka thiyenne


    bad esn thiyna phone 1k use karannama berida?
    new os 1k gahuwoth pavichchikaranna berida?
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    bad esn thiyna phone 1k use karannama berida?
    new os 1k gahuwoth pavichchikaranna berida?

    mobile phone ekak widihata use karanna amarui ( samahara carriers allow karanawa)


    os eke kisima sambandayak na esn ekath ekka , os eka aluthin damata kisi deyak wenas wen na
     
    • Like
    Reactions: archman